Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. desember 2009

Fler bilder fra Liverpool



PS.

Nå fikk jeg bytta det digitale kameraet, som jeg kjøpte julaften, for det Tesco-gavekortet, som noen norske vel, sendte til meg i posten, før jul, her i England.

Men på det kameraet, så slutta displayet å virke, etter en dag eller to.

Så var jeg på Tesco for to dager siden.

Men jeg måtte prøve å finne noe av emballasjen, til kameraet.

Noe jeg klarte, fordi jeg må lagre søppelsekkene her litt, fordi jeg må kaste søpla, i søppelrommet hos en pub.

Og da går det bare ann å kaste en time om dagen ca., så da hender det at jeg ikke får ordna det, siden døgnrytmen min ikke er lik med puben sin rytme.

Jeg har mer ting i livet, å gjøre enn søppelkasting da, for å si det sånn.

Forhåpentligvis.

Den bloggen her blant annet.

Men men.

Mer da.

Jo, men nå fant jeg den delen av embalasjen til kameraet, som strekkoden stod på.

Så idag så fikk jeg tilbake nesten 25 pund, for det kameraet.

I penger altså.

Men jeg er litt skeptisk til Tesco nå, for jeg har kjøpt en blekkpatron som ikke har virka, og det kameraet som ikke har virka da.

Så jeg tenkte jeg skulle sjekke med Argos på nettet.

Men de hadde ikke noen bedre kamera, til den prisen, som jeg kunne se.

Hvis de ikke skal ha nyttårssalg da, som jeg mener å huske at de hadde for to år sida.

Da jeg fikk kjøpt en, (dårlig, men likevel), kameramobil for 25 pund vel.

Men men.

Så nå driver jeg å lurer på hva jeg skal kjøpe for de 25 punda.

Om jeg skal kjøpe et nytt kamera på Tesco.

Eller om jeg skal kjøpe et kamera på Argos, hvis de kommer på halv pris der, etter nyttår.

Eller om jeg skal kjøpe meg mange halvlitere på byen, og feire nyttårsaften idag.

Vi får se.

Jeg får tenke litt her, tenker jeg.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter