Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. desember 2009

Flytta inn 'terrorist'

Nå har det flytta inn en sånn 'terrorist' i nr. 2, også.

Han var skummel, altså.

Alle glemmer nøkkelkortet sitt hele tida her, og jeg må fly og åpne.

I forrige uke så glemte en som het James, tror jeg, i nr. 5 kortet sitt.

En som så ut som David Hjort, (fra Rimi Bjørndal bl.a.).

Og kinesera i nr. 1 pleier å glemme kortet sitt hele tida.

Så jeg jobber som en slags vaktmester/døråpner da.

Men nå veit jeg ikke om det er trygt å bo her lengre, siden vi har fått 'terrorister' her og.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg likte ikke at han i dag ikke hilste og sa hva han het.

Så det synes jeg var litt dårlig folkeskikk, når jeg flyr ned for å låse opp, når andre folk jeg ikke kjenner har glemt nøkla.

Og det her var en godt voksen kar i 40-50 åra og, som var myndig og 'brumma' når han snakka, (omtrent som Arne Thomassen, den gamle stefaren min).

Så det synes jeg var litt uhøflig.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

PS 3.

Jeg lå til og med og sov og.

Når han nye i nr. 2. ringte på da.

For jeg blei så sliten av alle de idiota dvs. kverulanta i Norge, som skreiv kommentar på bloggen.

Det er bare tull, stort sett, så nå sletter jeg bare mesteparten.

Så jeg gikk og tok meg en lur.

Så ringer det på, som det ofte pleier å gjøre her i England.

Enten er det Scottish Power, ellers så er det noen av naboene som har glemt nøkla.

Til og med i romjula så er det ikke mulig å få fred.

Men men, 1. og 2. juledag, så holder dem vel stort sett fred, her i England.

Så to dager i året går det ann å få slappet av.

(Resten av året så surrer dem stort sett rundt som sånne Duracell-kaniner her).

Så sånn er det.

Jeg gleder meg allerede til neste jul.

Vi får se hva som skjer.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter