Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. desember 2009

Hu Sophie Linvall Johnsson fra Arvato, hu jobber visst på Bosch, eller noe nå, virker det som, der hu Emelie Wallin, (også fra Sverige), vel jobber








VISITOR ANALYSIS

Referring Link

http://www.google.com/search?hl=sv&lr=&q=Sophie Linvall Johnsson&start=10&sa=N

Host Name


IP Address

149.226.255.203 [Label IP Address]

Country

Germany

Region

Bayern

City

Munich

ISP

Bsh Bosch Und Siemens Hausgeraete Gmbh

Returning Visits

0

Visit Length

0 seconds

VISITOR SYSTEM SPECS

Browser

MSIE 7.0

Operating System

Windows XP

Resolution

Unknown

Javascript

Enabled

Navigation Path




Date

Time

WebPage

8th December 2009

14:39:29

www.google.com/search?hl=sv&lr=&q=Sophie Linvall Johnsson&start=10&sa=N

johncons-mirror.blogspot.com/2009/11/jeg-skrev-en-ny-oppdatering-til.html

Display Page URL not Title











PS.

Jeg tar med om dette, for jeg har skrevet om, på bloggen, at hu Sophie hadde problem med typen sin, her i Liverpool, i 2005.

Så sånn var det.

Hu kjente også hu Margrethe Augestad, fra Gulskogen, i Drammen.

Og hu har jobba på Dell tror jeg, i Speke, eller noe, utafor Liverpool.

Men kanskje hu har begynt på Bosch nå hu og.

Hvem vet.

Det er vel ikke umulig.

Bare noe jeg la merke til på StatCounter.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter