Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. desember 2009

Jeg prøvde å kontakte sykehuset i Tønsberg, angående om de vet hvem som er faren til Axel




Google Mail - Far til Axel Nicolay Thomassen, født 10. november 1978, på sykehuset i Tønsberg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Far til Axel Nicolay Thomassen, født 10. november 1978, på sykehuset i Tønsberg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 29, 2009 at 8:05 PM




To:
firmapost@siv.no






Hei,

i 1978, så bodde vi i Jegersborggate i Larvik, like ved Larvik sykehus.

Likevel dro mora mi til Tønsberg, for å føde halvbroren vår.

Jeg var med morfaren min, Johannes Ribsskog, å hente Axel og mora vår, fra Tønsberg sykehus, i 1978, så dette er jeg sikker på.


Men jeg skylder han barnevakten, en da 16 år gammel gutt fra Josefinegata i Larvik, fem kroner, for en boks kattemat.

For stefaren vår, Arne Thormod Thomassen, han var i Rauland, og ledet noe hyttebyggingarbeid, vinteren 1977/78.


(Vi kjørte dit en dag jeg egentlig skulle ha vært på skolen vel.

Men men).

Men jeg husker ikke hva han barnevakten het, og jeg tror det var derfor mora mi sa jeg skulle kjøpe Nybrott, for at det var noe melding til han barnevakten da(?)


For å sjekke at det ble riktig?

Hvem vet.

Men jeg vil gjerne betale tilbake de pengene for kattematen til katta vår, (siden mora vår ikke sørga for katta, mens hu gikk gravid vel).


Så hvis dere har navnet som mora mi oppga som faren til Axel, som ble født på sykehuset deres 10. november 1978.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.


Erik Ribsskog

PS.

For jeg har blitt tulla med av noe johanitterorden, e.l., helt siden 1979, så jeg lurer på om det er fordi mora mi, eller noen i slekta, var i den ordenen, og de var redde for at jeg skulle finne ut det med at faren til Axel antagelig var barnevakten?


For mora mi gikk på rare besøk til politiet i Larvik og, husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter