Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. desember 2009

Jeg prøver å finne ut noe greier fra Svelvik Ungdomsskole




Google Mail - Fra Svelvik?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Fra Svelvik?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Dec 10, 2009 at 5:14 PM




To:
"vibeke.kjolstad@tanum.no" <vibeke.kjolstad@tanum.no>






Hei,

er det Vibeke Kjølstad fra Svelvik eller?

Jeg er han som gikk under navnet Erik Olsen, på Svelvik Ungdomsskole.

(Olsen er etternavnet til faren min og Ribsskog er etternavnet til mora mi).


Vi gikk jo i samme klasse, og jeg husker at jeg hørte at dere Svelvik-jentene i klassen, sa noe om at stesøstra mi, eller min fars stedatter, Christell Humblen, ikke burde vise seg i Svelvik igjen.

Det var vel hu Jeanette, som sa det, hvis jeg husker riktig.


Men jeg finner ikke hu Jeanette på Facebook, eller på nettet, men deg fant jeg.

Så jeg lurte på om du hadde kontaktinformasjonen til hun Jeanette, for jeg lurte på hva det var om, med hu Christell.


Håper du kan ordne dette, siden vi gikk i samme klasse osv.

Og beklager at jeg og Ulf sa at bestemora di var du, da vi kjøpte luftgevær-kuler, i sportsbutikken til familien din i Svelvik.


Mvh.

Erik Ribsskog









PS.

Jeg mente at bestemora var 'dum'.

(Men jeg har kanskje litt for mye kontorarbeid, så jeg skriver nok e-postene litt for raskt.

Det er nok ikke helt umulig).

At Ulf sa noe om hu eldre dama i sportsbutikken, (i forbindelse med at vi skulle kjøpe luftgeværkuler da).

Jeg hadde jo både luftpistol og luftgevær, da jeg bodde på Berger, og allerede mens jeg gikk på ungdomsskolen vel.

(Jeg kjøpte luftpistol, på postordre fra Sverige, tror jeg det var.

Rune Bingen i klassen, hadde sånn luftpistol, og sa den var ok.

Og luftgevær det spurte Arnt og Eirik Lund, om jeg ville kjøpe av dem, (brukt), gjennom noen i klassen min, i 8. eller 9. klasse vel.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på).

Og det var jo mulig å bli nekta å kjøpe luftgeværkuler.

Derfor var kanskje vi, (eller Ulf), litt sånn sleivkjefta, når vi hadde fått lov å kjøpe luftgeværkuler.

(Siden vi kanskje frykta litt å bli nekta).

Også sa Ulf det til hu Vibeke og ei annen jente i klassen fra Svelvik, (at hu eldre dama i sportsbutikken hadde gjort eller sagt noe litt dumt da).

Også sa hu Vibeke, som gikk på vei hjem fra skolen, at 'det er bestemora mi altså'.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter