Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. desember 2009

Jeg sendte en e-post til biblioteket i Porsgrunn




Google Mail - Til Astrid Aase Thorstensen, angående søk på mitt navn på internett










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Astrid Aase Thorstensen, angående søk på mitt navn på internett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 21, 2009 at 3:22 PM




To:
astrid@porsgrunn.folkebibl.no






Hei,

ja, det er jo en mulighet, det tenkte jeg ikke på.

Min mormor Ingeborg Ribsskog, var danskfødt, men giftet seg med min morfar fra Rælingen, Johannes Ribsskog.


Og Ingeborgs tante, Magna Heegaard, var gift med den siste baron Adeler, i Danmark da.

Og når de døde på slutten av 70-tallet, så fikk moren min Ingeborgs arv fra de, satt inn i et hus i Larvik.


Og jeg er min mors eldste barn, så nå har jeg funnet ut at jeg er baron Adeler da, og blir tulla så mye med av noe 'mob' i Norge, så jeg har måttet flykte til England.

Hvor jeg også blir tulla med, for det var norske folk der jeg jobba.


Jeg kan sende med en side av min mormors testamente, så kan dere se at jeg ikke tuller.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Dette var noe jeg fant ut først nå i høst, etter at bestemor Ingeborg døde, i Nevlunghavn.


Hun var i Gjedde adelsslekten, nemlig, så hun prata mye mer om Gjedde enn Adeler da, for å si det sånn :)

Bare noe jeg kom på.


2009/12/21 Astrid Aase Thorstensen <astrid@porsgrunn.folkebibl.no>



> Hei,

>

> jeg prøvde å ringe Porsgrunn Bibliotek nå, (og mobil som stod på

> telefonkatalogen.no), men du svarte ikke på noen av de.

>

> Grunnen til at jeg ringer er at jeg kan se at du søkte på navnet mitt, på

> Google, på et tracking-cookie program jeg har på bloggen min.

>

> Så jeg lurte på hva det var om, for jeg kjenner ingen i Porsgrunn, annet

> enn

> at jeg er baron Adeler etter Cort Adeler, var det derfor du søkte eller?

>

> Bare lurte på hva du ville vite.

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog

>



Hei!

Dette er rart. Jeg kan ikke noensinne huske å ha søkt på ditt navn. Kan

det tenkes at det er søkt fra en av de 15 publikums-PCene våre? Jeg står

nok som bestiller av/kontaktperson for det generelle bredbåndsabonnementet

for Porsgrunn bibliotek. Det ser kanskje ut som om søket kommer her fra

biblioteket? PC-ene blir brukt av mange mennesker hver eneste dag.

Cort Adeler kjenner vi jo godt til her, men ingen av oss kan huske å ha

søkt på dette navnet heller.



Vennlig hilsen

Astrid Aase Thorstensen

Porsgrunn bibliotek









img139 paint.JPG
681K








PS.

Her er vedlegget jeg sendte:

img139 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter