Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. desember 2009

Jeg sendte en e-post til han Ole Morten Halvorsen, fra Larvik




Google Mail - Hei Ole-Morten










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei Ole-Morten











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 30, 2009 at 6:44 AM




To:
oleh@vfk.no






Hei,

jeg har kutta ut Frode Kølner, for han dreiv og tulla på 18 års dagen min, og ville absolutt ligge i vannsenga mi.

(Han skulle antagelig 'pøke' noen lokale Berger-jenter der, i samarbeid med søstra mi Pia).


Jeg har overhørt nå, at mora mi Karen, hu fikk arv etter den siste baron Adeler, i Danmark, inn i huset i Jegersborggate vel.

Jeg har også lest at min fars nye venninne, på Bergeråsen, fra 1980, Haldis Humblen, har slekt i johanitterordenen, som kanskje tuller med meg, siden jeg er baron Adeler.


Jeg tror også at barnevakten, en født i 1962, i Jegersborggate, i 1978, har hatt et forhold til mora mi, (da han bare var 16 år), og at han er faren til halvbroren min Axel.

Det var en fra Josefinegata, som pleide å vanke på ei bule med enarma banditter i Prinsegata, i 1978.


Jeg veit ikke om du kan hjelpe med noe av det her.

Jeg skriver blogg på www.johncons-mirror.blogspot.com

(Jeg var han kameraten til Frode Kølner som prøvde å skaffe videofilmer for deg, for å bytte da, i England, i 1988, da jeg var på språkreise, sammen med Øystein Andersen, tremenningen min, fra Lørenskog).


Jeg fant ut at jeg hadde andre ting å gjøre, enn å bare poste videofilmer, så jeg ga adressa di til Øystein.

Jeg regna med det var greit, siden du vel også visste hvem han var(?)


Øystein har også tulla, og sagt til meg på Facebook, at vi kjente hverandre da vi var 13-14 år gamle.

Greit at Øystein var tremenningen min, og to år yngre, fra Lørenskog, og jeg kjente han gjennom Kjetil Holshagen, en kamerat av meg, som gikk et trinn lavere enn meg, på skolen.


Så Øystein var jo 16 år, den sommeren i Brighton, og jeg var altså 18.

Men Øystein sier nå på Facebook, at vi hadde med hverandre å gjøre, da vi var 13-14 år.

Så han juger, for vi var jo i Brighton så sent som i 1990, da han var 18 år.


Og han kutta meg ut, (av en eller annen grunn, muligens pga. søstra mi), i 1993, da jeg var ferdig med militæret, altså da han var 21 år.

Og på Facebook så sier han at han kutta meg ut da han var 13-14 år.


Også var han 21 år.

Jeg kjente vel han fra han var 14-15 til han var 21 år, (for de hadde sommersted på Berger, der faren min bodde, hvor jeg flytta til fra Larvik, i 1979).


Så sier Øystein nå på Facebook, at vi kjente hverandre til vi var 13-14 år.

Men det er jo helt bakvendt fra hvordan det egentlig var.

Så han er ute å kjøre, vil jeg si.

Kanskje under kontroll av noen kriminelle(?)


Så et varsko for han Øystein Andersen.

Han hacka også PC-en min, og sletta mp3-ene mine, (100-200 stykker), på slutten av 90-tallet, da mp3-er tok litt lengre tid å finne, for jeg hadde ikke rask datalinje da.


Så beklager at jeg ga han adressen din, for å bytte videofilmer, i 1988, eller noe.

Håper du har overlevd å ha kontakt med han!

Takk for sist, og jeg skriver om det her på blogg!


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter