Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. desember 2009

Jeg sendte en e-post til Lindorff Inkassobyrå




Google Mail - RE: Sak nr: 15202125










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: Sak nr: 15202125











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 1, 2009 at 2:48 PM




To:
kundesenter@lindorff.com






Hei,

bakgrunnen er at jeg er arbeidsledig, og ikke har noe formue.

Jeg har en høyskolekandidatgrad i informasjonsteknologi, så fremtidsutsiktene burde være lyse.


Inntekten min er ca. 2600 pr. måned i engelsk arbeidsledighetstrygd, og dette går til mat og klær og strøm-regning pluss vann og telefon.

Så det er ikke så mye til overs akkurat.


Jeg bor i England, så jeg har ikke selvangivelse og jeg er arbeidsledig, så jeg har ikke lønnslipper.

Jeg har ikke noe formue, jeg eier en brøkdel av et hus, som jeg fikk i arv, men der bor det en slektning, som er pensjonist, så jeg har ikke bruksrett til det huset.


Samtidig er jeg ikke på talefot med de andre eierne, så jeg får ikke solgt min del.

Jeg har ikke noe næringsinteresser, annet enn en blogg, men tjener jeg veldig lite på foreløbig.


Kreditorliste har jeg ikke i hodet, jeg har bedt alle kontakte Larvik kommune, så vil jeg ta det gjennom gjeldsrådgiver hos Larvik kommune.

Dette gjelder også andre krav fra Lindorf.


Så dere vet egentlig om dette, (og jeg synes det er rart at dere maser på meg om dette kravet, for jeg har jo fortalt dere at det skal gå gjennom gjeldsrådgiver i Larvik kommune, som alle de andre kreditorene har godtatt).


Så da får jeg håpe at dette er iorden, og hvis det er noe konkret dokumentasjon dere trenger i forbindelse med denne saken så får dere bare gi tilbakemelding om dette!

Mvh.


Erik Ribsskog



2009/12/1 kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com>





Viser til mottatt mail.

Lindorff ønsker i utgangspunktet å bidra til å finne utenrettslige løsninger. I denne saken beklager vi at vi ikke har et godt nok beslutningsgrunnlag til å kunne ta stilling til forslaget, og vi ber om konkret forslag til løsning med følgende informasjon:

* Bakgrunn for deres gjeldsproblemer og litt om deres fremtidsutsikter.

* Informasjon om husstandens sivilstand, antall barn og alder på disse.

* Budsjett over husholdningens totale inntekter og utgifter, dokumentert med selvangivelse og siste 3 måneders lønnslipper.

* Opplysninger om eventuelle eiendeler, slik som fast eiendom, bil, båt og lignende, dokumentert med verdi og heftelser.

* Opplysninger om eventuelle næringsinteresser.

* Fullstendig kreditorliste med oversikt over foreslått dividende.

Vi ber om dokumentasjon for å vurdere forslaget. Dokumentasjonen er nødvendig da våre oppdragsgivere krever dette ved en eventuell innstilling.

Vi foretar ingen endring i saksgangen på bakgrunn av deres henvendelse, men imøteser nødvendig informasjon slik at vi kan vurdere forslaget på best mulig måte.

med vennlig hilsen

Lindorff Kundeservice

lindorff-kundeservice@lindorff.com

Tel: (+47) 31 27 90 00

Fax: (+47) 31 27 93 01

- 102132-

Pplease consider the environment before printing this email



** This message including any attachments may

contain confidential and/or privileged information

intended only for the person or entity to which it is

addressed. If you are not the intended recipient

you should delete this message. Any printing, copying,

distribution or other use of this message is strictly

prohibited. If you have received this message in

error, please notify the sender immediately by telephone,

fax or e-mail and delete all copies of this message and

any attachments from your system. Thank you.

-----Original Message-----

From: Lindorff Kundesenter

Sent: 27. november 2009 15:42

To: Kundesenterst

Subject: Re: Sak nr: 15202125

Hei,<div><br></div><div>jeg vil bare opplyse at jeg fortsatt er i samme situasjon.</div><div><br>At jeg er arbeidsledig, og at jeg skal kontakte Larvik kommune om en gjeldsordning, når jeg får meg fast jobb.</div><div><br>

Mvh.</div><div><br>Erik Ribsskog</div><div><br><br><div class="gmail_quote">2009/8/17 Lindorff Kundesenter <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:Kundesenter@lindorff.com">Kundesenter@lindorff.com</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">

Vi viser til deres henvendelse angående ovennevnte sak.<br>

<br>

Etter gjennomgang har vi besluttet å sette saken i bero under forutsetning av at det fremlegges et forslag<br>

til en endelig løsning innen utgangen av perioden 01.12.2009.<br>

<br>

Vi gjør oppmerksom på at eventuell rettslig pågang iverksatt før Deres henvendelse ikke trekkes, og at<br>

rentespørsmålet først vurderes når løsningsforslag foreligger.<br>

<br>

Vi forbeholder oss retten til å fortsette innfordringen uten forvarsel dersom skyldner pådrar seg ytterligere<br>

gjeldsforpliktelser, eller skyldners økonomiske situasjon bedrer seg i perioden.<br>

<br>

Saldo: kr 890,23<br>

Konto: 7016.05.01217<br>

KID: 0015202125215<br>

<br>

Med vennlig hilsen<br>

<br>

Lindorff Kundeservice<br>

<br>

<a href="mailto:lindorff-kundeservice@lindorff.com">lindorff-kundeservice@lindorff.com</a><br>

<br>

Tel: (+47) 31 27 90 00<br>

<br>

Faks: (+47) 31 27 93 01<br>

<br>

- 101771-<br>

<br>

<br>

<br>

** This message including any attachments may<br>

<br>

contain confidential and/or privileged information<br>

<br>

intended only for the person or entity to which it is<br>

<br>

addressed. If you are not the intended recipient<br>

<br>

you should delete this message. Any printing, copying,<br>

<br>

distribution or other use of this message is strictly<br>

<br>

prohibited. If you have received this message in<br>

<br>

error, please notify the sender immediately by telephone,<br>

<br>

fax or e-mail and delete all copies of this message and<br>

<br>

any attachments from your system.<br>

<br>

Thank you.<br>

<br>

<br>

-----Original Message-----<br>

From: Lindorff Kundesenter<br>

Sent: 5. august 2009 10:02<br>

To: Kundesenterst<br>

Subject: Re: Sak nr: 15202125/Fwd: Saksnr 15887079<br>

<br>

<br>

<br>

Hei,<br>

nå får dere gi dere, jeg har vært i kontakt med deres internasjonale<br>

avdeling om dette før,<br>

og dere har ikke begynt å kreve så her mye dokumentasjon tidligere.<br>

Dere får forholde dere til det jeg sier, om at jeg har tar dette gjennom<br>

gjeldsordning,<br>

med Larvik kommune.<br>

Mvh.<br>

Erik Ribsskog<br>

2009/8/5 <a href="mailto:kundesenter@lindorff.com">kundesenter@lindorff.com</a> &lt;<a href="mailto:kundesenter@lindorff.com">kundesenter@lindorff.com</a>&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt; Lindorff ønsker i utgangspunktet å bidra til å finne utenrettslige<br>

&gt; løsninger. I denne saken beklager vi at vi ikke har et godt nok<br>

&gt; beslutningsgrunnlag til å kunne ta stilling til forslaget, og vi ber om<br>

&gt; konkret forslag til løsning med følgende informasjon:<br>

&gt; * Bakgrunn for deres gjeldsproblemer og litt om deres fremtidsutsikter.<br>

&gt; * Informasjon om husstandens sivilstand, antall barn og alder på disse.<br>

&gt; * Budsjett over husholdningens totale inntekter og utgifter, dokumentert<br>

&gt; med selvangivelse og siste 3 måneders lønnslipper.<br>

&gt; * Opplysninger om eventuelle eiendeler, slik som fast eiendom, bil, båt og<br>

&gt; lignende, dokumentert med verdi og heftelser.<br>

&gt; * Opplysninger om eventuelle næringsinteresser.<br>

&gt; * Fullstendig kreditorliste eventuelt med oversikt over foreslått<br>

&gt; dividende.<br>

&gt; Vi anbefaler at du tar kontakt med din kommunes gjeldsrådgiver for hjelp<br>

&gt; til dette.<br>

&gt; Vi ber om dokumentasjon for å vurdere forslaget. Dokumentasjonen er<br>

&gt; nødvendig da våre oppdragsgivere krever dette ved en eventuell innstilling.<br>

&gt; Vi foretar ingen endring i saksgangen på bakgrunn av deres henvendelse, men<br>

&gt; imøteser nødvendig informasjon slik at vi kan vurdere forslaget på best<br>

&gt; mulig måte.<br>

&gt; Med vennlig hilsen<br>

&gt; Lindorff Kundeservice<br>

&gt; <a href="mailto:kundesenter@lindorff.com">kundesenter@lindorff.com</a><br>

&gt; Tel: (+47) 31 27 90 00<br>

&gt; Faks: (+47) 31 27 93 01<br>

&gt; - 101346-<br>

&gt; ** This message including any attachments may<br>

&gt; contain confidential and/or privileged information<br>

&gt; intended only for the person or entity to which it is<br>

&gt; addressed. If you are not the intended recipient<br>

&gt; you should delete this message. Any printing, copying,<br>

&gt; distribution or other use of this message is strictly<br>

&gt; prohibited. If you have received this message in<br>

&gt; error, please notify the sender immediately by telephone,<br>

&gt; fax or e-mail and delete all copies of this message and<br>

&gt; any attachments from your system. Thank you.<br>

&gt; -----Original Message-----<br>

&gt; From: Lindorff Kundesenter<br>

&gt; Sent: 20. juli 2009 19:15<br>

&gt; To: Kundesenterst<br>

&gt; Subject: Sak nr: 15202125/Fwd: Saksnr 15887079<br>

&gt; Hei,<br>

&gt; som dere kan se, så har jeg også vært i kontakt med deres internasjonale<br>

&gt; avdeling, og jeg får nesten si det samme til dere, som jeg sier til de,<br>

&gt; at jeg er arbeidsledig i England, og at jeg er i kontakt med Larvik<br>

&gt; kommune,<br>

&gt; om en gjelds-tilbakebetalingsordning, men at jeg først må ha fast inntekt,<br>

&gt; før en sånn ordning, kan igangsettes.<br>

&gt; Derfor prøver jeg å få meg en ganske bra betalt jobb, siden jeg har bra<br>

&gt; utdannelse,<br>

&gt; og har jobbet som butikksjef osv., så jeg burde klare å få meg en rimelig<br>

&gt; bra betalt<br>

&gt; lederjobb f.eks., etterhvert.<br>

&gt; I mellomtiden, så går jeg på engelsk arbeidsledighetstrygd, og det er ikke<br>

&gt; så<br>

&gt; mye penger, så da må jeg nesten si til alle kreditorer, at jeg må nesten<br>

&gt; vente,<br>

&gt; til jeg har fått meg en jobb, og da skal jeg sette igang en<br>

&gt; gjeldstilbakebetalings-<br>

&gt; ordning, i samarbeid med gjeldsrådgiver hos Larvik kommune, som jeg er i<br>

&gt; løpende kontakt med, om dette.<br>

&gt; Så håper jeg at dette er i orden, og beklager forsinkelsen!<br>

&gt; Med vennlig hilsen<br>

&gt; Erik Ribsskog<br>

&gt; ---------- Forwarded message ----------<br>

&gt; From: Erik Ribsskog &lt;<a href="mailto:eribsskog@gmail.com">eribsskog@gmail.com</a>&gt;<br>

&gt; Date: 2009/6/29<br>

&gt; Subject: Re: Saksnr 15887079<br>

&gt; To: <a href="mailto:international@lindorff.com">international@lindorff.com</a><br>

&gt; Hei,<br>

&gt; jeg viser til brev fra dere angående gjeld til City Self-Storage, som jeg<br>

&gt; mottok idag.<br>

&gt; Min situasjon er fortsatt sånn, at jeg er arbeidsledig, og ikke har råd til<br>

&gt; å betale noen<br>

&gt; avdrag, for øyeblikket.<br>

&gt; Jeg behandler all gjeld samlet, gjennom gjeldsrådgivning, i Larvik<br>

&gt; kommune, som jeg<br>

&gt; skal kontakte igjen, når jeg har fått meg fast jobb.<br>

&gt; Håper dette er iorden, og beklager forsinkelsen!<br>

&gt; Med vennlig hilsen<br>

&gt; Erik Ribsskog<br>

&gt; 2009/5/11 Erik Ribsskog &lt;<a href="mailto:eribsskog@gmail.com">eribsskog@gmail.com</a>&gt;<br>

&gt; Hei,<br>

&gt; &gt; jeg har dessverre ikke råd til å betale dette nå, ettersom jeg er<br>

&gt; &gt; arbeidsledig og lever på budsjett, og<br>

&gt; &gt; ikke har midler til slikt.<br>

&gt; &gt;<br>

&gt; &gt; Dere må nok smøre dere tålmodighet og vente til at jeg har fått en jobb<br>

&gt; her<br>

&gt; &gt; dessverre.<br>

&gt; &gt;<br>

&gt; &gt; Med vennlig hilsen<br>

&gt; &gt;<br>

&gt; &gt; Erik Ribsskog<br>

&gt; &gt;<br>

&gt; &gt; 2009/5/11 <a href="mailto:international@lindorff.com">international@lindorff.com</a> &lt;<a href="mailto:international@lindorff.com">international@lindorff.com</a>&gt;<br>

&gt; &gt;<br>

&gt; &gt; Vennligst finn dokumentet 15887079_FD66_2009051112284633318.pdf vedlagt.<br>

&gt; &gt;&gt; Benytt gjerne saksnr: 15887079 i emnefeltet ved epost kontakt med oss.<br>

&gt; &gt;&gt;<br>

&gt; &gt;&gt; Kontakt opplysninger finnes også i vedlegget.<br>

&gt; &gt;&gt; Tina Martinsen<br>

&gt; &gt;&gt; Tlf nr: +47 2321 1552<br>

&gt; &gt;&gt; Åpningstid:<br>

&gt; &gt;&gt; Fax nr: +47 2321 1411<br>

&gt; &gt;&gt; Epost: <a href="mailto:international@lindorff.com">international@lindorff.com</a><br>

&gt; &gt;&gt;<br>

&gt; &gt;&gt; For å lese vedlegget benyttes Adobe Acrobat Reader.<br>

&gt; &gt;&gt; <a href="http://www.adobe.com/" target="_blank">http://www.adobe.com/</a><br>

&gt; &gt;&gt;<br>

&gt; &gt;&gt;<br>

&gt; &gt;&gt; Med vennlig hilsen<br>

&gt; &gt;&gt; LINDORFF AS<br>

&gt; &gt;<br>

&gt; &gt;<br>

&gt; &gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

&gt;<br>

<br>

<br>

<br>

<br>































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter