Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. desember 2009

Jeg sendte en e-post til NRK Østafjells, angående kåseri fra min morfar, Johannes Ribsskog




Google Mail - Til NRK Østafjells/Fwd: Påminnelse/Fwd: Kåseri av Johannes Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til NRK Østafjells/Fwd: Påminnelse/Fwd: Kåseri av Johannes Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 8, 2009 at 2:03 PM




To:
02345@nrk.no






Hei,

jeg lurte på om dere har noe i deres radioarkiver, (kåseri, e.l.), fra Johannes Ribsskog, fra 1978 eller 1979.

(For jeg hørte dette på radio, i Larvik, i 1978 eller 79. Og NRK sentralt kunne ikke finne dette kåseriet i deres arkiver, så de foreslo å kontakte lokalradioen for Vestfold).


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/10/22
Subject: Påminnelse/Fwd: Kåseri av Johannes Ribsskog
To: 02345@nrk.no


Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så jeg sender en påminnelse om dette.


Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/10/13

Subject: Kåseri av Johannes Ribsskog

To: 02345@nrk.no


Hei,

jeg driver å prøver å finne et kåseri, som min morfar, holdt på radio, i 1978 eller 79.

Så finner vi det ikke i NRK's arkiver, hverken hos NRK eller Nasjonalbiblioteket.



Men jeg husker jeg hørte morfaren min på radio, en dag, før jeg gikk til skolen, da jeg gikk på Torstrand skole, i Larvik, og det var fra høsten 1978 til høsten 1979.

Men de kunne ikke finne noe sånt kåseri da.


Så da foreslo Nasjonalbiblioteket, at jeg kontaktet distriktssendingene.

Og min morfar bodde jo da i Nevlunghavn, like ved Larvik, og jeg bodde som sagt i Larvik, så jeg lurer på om det kan ha vært et kåseri, som var på Østlandssendingen, heter det vel, de programmene som lages av NRK i Vestfold, Telemark og Buskerud?


Og Nasjonalbiblioteket sa at jeg burde prøve å høre med dere, om dere visste noe om dette, om dere har dette kåseriet, og/eller andre ting, i arkivet deres, fra min morfar, for jeg vet at han var ganske ofte på radio og i aviser, blant annet i Larviksavisa Nybrott, (som er nedlagt nå), så husker jeg at han var på førstesida, da han fant noen døde svaner i Nevlunghavn, i 1978 eller 79, da.


Så jeg håper dere har muligheten til å undersøke dette!

På forhånd takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter