Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. desember 2009

Jeg sendte en Facebook-melding, til hu Monica Lyngstad, som er venninne med søstra mi og Siv fra Røyken, som var i Sunderland






Hei,




Erik Ribsskog 7. desember kl. 19:08

'dyk sit å glor', som du pleier å si.


Jeg har ikke noe mer med søstra mi Pia å gjøre, dessverre, eller kanskje heldigvis.

Men men.

Men hu hadde med seg hu venninna deres Siv, til Sunderland, da jeg studerte der, i 2004/05.

Og jeg husker at søstra mi sa, sommeren 2005, at Siv hadde fått diagnosen schizofreni.


Nå mistenker jeg at søstra mi er i noe Johanitterorden, eller noe.

Hvem vet.

Men hva heter hu Siv, som du og Pia bodde sammen med i Christies gate igjen da?

Til etternavn mener jeg.

Du jobba på Tøyen med noe greier, mener jeg Pia sa(?


Hei og hopp.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Vi var jo ute sammen jeg og du og Pia, på nedre Grunerløkka, i 1993, mens jeg fortsatt var i militæret vel.

Og da, så ble du tatt for å selge hasj på, tja. hva heter det da, ikke Møllers men, hm., et sted på Nedre Grunerløkka.


Samme det.

Men da endte det med at du kasta en brennende fakkel, på søstra mi.

Så det var vel om vinteren det her da, vinteren 92/93.

Men hvorfor kasta du fakkelen på søstra mi, var det hu som tvang deg til å selge hasj?


Bare lurte.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter