Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. desember 2009

Jeg sendte en Facebook-melding til dattera til han bussjåføren, i slekta til Christell og Haldis






Hei,

Mellom Ingunn Brekke og Deg



Erik Ribsskog 28. desember kl. 04:23

er du kusina til Viggo?


Jeg hørte at søstra mi, Pia Ribsskog, sa for noen år siden, at Viggo var i USA som en gigolo.

Er du sikker på at alt står bra til med Viggo?

Jeg har ikke noe kontakt med familien, spesielt ikke søstra og faren min, men jeg tenkte jeg kunne si fra, mens jeg hadde sjangsen.


Stemmer det at faren din er bussjåfør eller?

Er du fra Bergen?

Jeg hadde en sjef fra Bergen, her i Liverpool, som var forfærdelig, og het Vivian Steinsland.

Hu skrev fæle e-poster osv.

Her er mer om dette:


http://www.scribd.com/doc/4744433/scan162


Hun var som en slavedriver, vil jeg si, men det står mer i den gruppen på Scribd, eventuelt.

Bare tenkte jeg skulle sende en advarsel-melding angående søstra mi, Pia Ribsskog og Viggo.

Mvh.

Erik Ribsskog




scan162. Business-Management







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter