Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. desember 2009

Jeg sendte et par nye Facebook-meldinger til hu Elisabeth Boyle, fra Drammen og Australia






Hei,




Erik Ribsskog 18. desember kl. 00:57

var det du som vanka mye hos søstra mi og Siw og Monica Lyngstad, i Christies gate, i 92/93, da jeg var i militæret.


Så sov jeg på sofaen.

Så kom du i slåbrokken, og spurte om jeg skulle ha te, så glemte du at jeg ikke skulle ha melk i.

Så banna du.

Og hu Monica sa at jeg godt kunne være igjen der, når dem gikk.


Og du skulle være der enda, sammen med ei ung venninne du hadde fra Sverige vel.

Bare lurte om det var deg, for jeg hørte at søstra mi plutselig sa at du hadde forsvunnet til Australia.

Men men.

Mvh.


Erik Ribsskog



Elisabeth Boyle 18. desember kl. 12:45 Rapporter

Joda, det kunne nok ha vært meg. Men det var da så fælt til detaljert hukommelse du har? Håper livet går bra for deg.




Erik Ribsskog 19. desember kl. 18:33

Hei,

ja, jeg var i infanteriet det året skjønner du, i knappetelt på øvelse en god del av tida, med bare karer.


Så det ble litt forrandring for meg, å i enkelte helger plutselig være på besøk på et sted det bare bodde unge damer, på Øvre Grunerløkka, så derfor husker jeg det her.

Var det du som vanka med søstra mi og Cecilie, i Drammen?


Også spurte du dem om de hadde savna deg, når du var i Sverige, også hadde søstra mi vært litt uhøflig å sagt at de hadde savna det gode humøret ditt?

Eller husker jeg feil nå.

Var det du som bomma en bit av en baguette av meg, på cafe Lyche, det året jeg gikk på Gjerdes VGS?


Hva gjorde du i Sverige forresten, og hvorfor dro du til Australia, er du egentlig fra Australia siden du heter Boyle?

Jeg bor i Liverpool, siden familien min i Norge prøvde å få meg drept, så jeg bodde de første ukene her i byen, på hostell, for jeg var flyktning, (det derfor jeg kontakter deg og andre fra gamle dager, for jeg prøver å skjønne hva som foregår, defor har jeg gått gjennom mye av hva har skjedd i gamle dager, i bakhue, og derfor husker jeg sånne ting, som det med teen, som du tulla med).


Så jeg har møtt en del folk fra Australia og New Zealand, her i Liverpool, i 2005, da jeg bodde på hostell her i byen, forresten.

Men men.

Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog




Erik Ribsskog 19. desember kl. 11:05

Hvorfor har du på deg sykkelhjelm på det nye profilbildet ditt da.


Prøver du å se ung ut eller?

Hu Kelly Hudson, fra Brighton, fikk også seg nytt profilbilde, med en kjole som fikk henne til å se ung ut, da jeg kontaktet henne på Facebook.

Er det noe illuminati/heksevirksomhet eller?


Erik Ribsskog









PS.

Jeg lurer på om det kan være tanta mi Tone, fra Bergeråsen.

Som ikke likte at jeg ikke ga henne nok oppmerksomhet, (siden hu er gift med onkelen min).

Også tuller hun med meg, og skal ha det til at jeg bare liker unge jenter.

Fordi at hu tante Tone er såra.

Også er hu i noe slags moderne hekse-nettverk kanskje.

Er det noe sånt som foregår.

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter