Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. desember 2009

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Kelly Hudson






Kelly Hudson 19. desember kl. 15:04 Rapporter

It was a 60's dress lol from a friend party.

Im sorry you thought it was strange having me on your facebook page
Mum and dad have just moved so i will get them to give you there new number



Erik Ribsskog 19. desember kl. 07:18

Hi,

ok I just thought the picture looked a bit akward.


Maybe you made the dress yourself?

I remember you tried to steal a Mercedes-star thing, that a girl from Svelvik and Oslo, har told me to bring to England, in 1990.

So I'm a bit vary of you :)


Your old neighbour in Shoreham said that your parents moved a good ten years ago, to Southwick.

I should have called before I went, but I thought your parents lived at the same address still.

But there an old gentleman lived I think, and the room I got to borrow from you, in the summer of 1989, was now a living-room, where I got to call number directories, on 118 118, from the man I thought was your neigbour, but a woman who cleaned her car of snow, said it was your old house, 112 right?, but the man who lived there, didn't know who your parents were, but he let me borrow the phone, which I accepted, because every time I call 118 118 from my mobile, they don't understand what I'm saying, at 118 118, so I strugle a bit with them, that's for sure.


Thanks for answering about this!

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter