Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. desember 2009

Jeg sendte en påminnelse til Tingretten i Drammen




Google Mail - Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Svar ang. Ågot Mogan Olsen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Svar ang. Ågot Mogan Olsen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 14, 2009 at 9:10 PM




To:
Mariann.Luhr@domstol.no






Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, og sender derfor en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/29
Subject: Oppdatering/Fwd: Svar ang. Ågot Mogan Olsen

To: Mariann.Luhr@domstol.no


Hei,

jeg kom på en ting til.

Kanskje det står noe om huset til Ågot og Øivind, i Øivinds testamente?


Farfaren min, Øivind Olsen, han døde rundt 1983, på Horten Sykehus, og jeg lurer på om det står noe der, om huset til Ågot, på Rokksvoll, tror jeg det heter, på Sand, og firmaet deres Strømm Trevare.


Fordi jeg synes det var rart at disse ikke ble nevnt i testamentet til Ågot.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/27
Subject: Re: Svar ang. Ågot Mogan Olsen
To: "Luhr, Mariann" <Mariann.Luhr@domstol.no>


Hei,


det synes jeg var en rar tingrett, som ikke vil si hvorfor de ringer.


Det hørtes ikke mye Luhrt ut, for å si det sånn.

Mvh.

Erik Ribsskog



2009/11/27 Luhr, Mariann <Mariann.Luhr@domstol.no>



Drammen tingrett har ikke ytterligere opplysninger å gi enn de
som fremgår av min e-post tidligere i dag.


Drammen tingrett


Mariann Luhr


-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 27. november 2009
12:43
Til: Luhr, Mariann
Emne: Re: Svar ang. Ågot Mogan
Olsen

Hei,


takk for ditt e-brev, som jeg fikk i dag.


Jeg lurte også på hvorfor dere ringte meg i 2004, om dere vet
det?



Og en annen ting, min farmor Ågot Mogan Olsen, hadde jo et hus på Sand,
som hun bodde i før hun flyttet på sykehjem i Svelvik.



Det var nesten som barndomshjemmet mitt, (fordi jeg gikk dit hver dag
etter skolen og spiste middag), og jeg hadde fått to skuffer i reolen, som jeg
fikk lov å ha mine ting i.



Men det huset fikk Runar Mogan Olsen, som forskudd på arv, (selv om jeg
ikke ser at du nevner dette i brevet ditt).



Men, det lå noen papirer, fra min mormor, det var memoarer, etter Didrik
Galtrup Gjedde Nyholm, en kjent dansk dommer, (siden min mormor, Ingeborg
Ribsskog, var danskfødt).


Hvem hadde rett til de tingene som lå i de skuffene da?


Ettersom jeg skjønner så har jeg eiendomsrett til de skuffene enda
da, for det var aldri sånn at vi gjorde om på det.


Mvh.

Erik Ribsskog





On Fri, Nov 27, 2009 at 9:29 AM, Luhr, Mariann <Mariann.Luhr@domstol.no>
wrote:















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter