Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. desember 2009

Nå fikk jeg en e-post fra noe som heter Babelfeeds. De har jeg ikke hørt om før, men de som er interesserte kan vel kikke på det




Google Mail - Links exchange (Home to home) (English).










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Links exchange (Home to home) (English).











Admin www.babelfeeds.com
<info@babelfeeds.com>



Mon, Dec 14, 2009 at 8:14 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Hello,


I'm the administrator of www.babelfeeds.com, I'd like to suggest you an exchange of links between our sites.


Babelfeeds, is an information system which is constantly searching, storing and classifying thousands of feeds every day. Among the feeds of our database, we can find yours, which we periodically index.


If you are interested, our link format would be as follow:(We will put your link in our home page).

<a href="http://www.babelfeeds.com" title="Babelfeeds news & blogs">Babelfeeds news & blogs</a>



Add babelFeeds content to your site. This content is updated in real time, and you can personalise both its appearance and volume.
More info... http://www.babelfeeds.com/widgets/Widgets.htm

We are opened to any type of collaboration or suggestion.


Regards,


PD: We are sorry if you receive this mail twice, but we had have some data base problems and we have lose some information relative to the sended mailing.


Web Admin.

www.babelfeeds.com




Click here for NO MORE MAILS.








PS.

Her er linken til Babelfeeds:

http://www.babelfeeds.com/en/english.aspx

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter