Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. desember 2009

Nå posta jeg på Facebook, så dukka det opp et 'troll'

troll

PS.

Jeg lurer på om jeg blir tullet med, fordi at noen fascister i Norge ikke synes jeg ser pen nok ut?

Altså, jeg kunne sikkert sett ut som Ken, (mannen til Barbie), hvis jeg ville.

Men jeg har i livet mitt satt jobbing, (som butikksjef på Rimi, og med den bloggen her osv.), som viktigere enn å se pen ut.

Jeg vet at folk som Viggo Snoghøj/Snowhill, som er en slags stebror av meg, setter utseendet som det viktigste i livet.

Men det gjør ikke jeg.

Men hvis jeg hadde vært millionær, så kunne jeg sikkert sett ut som Ken hele tida.

For begge mine foreldre gikk for å ha ganske bra utseende vel.

Men noen ganger har jeg jobbet for mye, og sett sliten ut, med store ringer under øya osv.

Men det er fordi jeg havna i en felle, da jeg ledet Rimi Kalbakken.

Jeg ville ikke få sparken, og måtte slite meg ut, for å beholde kontrollen.

Men det er sikkert lett for bortskjemte fascist-drittunger i Norge, å se ned på meg, fordi jeg har ringer under øya.

Men så har ikke jeg fått sydd puter under arma, av rike foreldre.

Jeg har blitt tulla med hele livet, antagelig fordi jeg er baron Adeler.

Noe sånt.

Så kondolerer til landet Norge, som har så mange bortskjemte, fascistiske idioter.

Med oppriktig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Og jeg er også egentlig blond.

Men det er fordi jeg er så mannlig, og tøff, at håret mitt har blitt så mørkeblondt.

Men jeg er fra nordisk uradel, (Gjedde).

Og dere fascister i Norge, fra Vestlandet osv., med helt lyseblondt hår, for gutter, dere er innavla.

Derfor har dere helt lys blondt hår.

Men da jeg var 3-4 år, så hadde jeg helt hvitt hår.

Så jeg er egentlig lyseblond jeg og, sånn som dere fascister.

Men, jeg har jobba så hardt hele livet, så jeg har fått mer hormoner i blodet, og håret har blitt mørk blondt da.

Noe sånt.

Jeg la merke til det, da jeg så på beina mine, her for et par dager siden, at jeg har både blonde og mørke hår på beina.

Men men.

Kondolerer igjen til de innavla fascistene i Norge.

PS 3.

Her kan man se at håra på beina mine ihverfall er ganske lyse.

Men hvorfor håra på hue mitt, er mørkere nå, enn da jeg var guttunge, det veit jeg ikke.

Det er jeg ikke noe ekspert på dessverre.

Men jeg vil altså bare ha rettighetene mine, og ikke bli dømt på noe rase-hygienisk eller nazistisk grunnlag.

Jævla fislef*tter!, det er det mest pene man kan si om dere.

Her er mer om dette:

Photo 7895

PS 4.

Og da jeg hadde skjegg, i 2005, så ble det rødt.

For jeg overhørte, da jeg var på omvisning, på Goodison Park, sommeren 2005, at noen ikke likte at jeg hadde 'red beard', siden blå er Everton-fargen.

Og jeg mener jeg har lest det, at norrøne folk, får rødt skjegg ofte.

Jeg skal se om jeg finner det.

Vi får se.

PS 5.

Jeg fant ikke det nå.

Men på hylla til farmora mi, i huset hennes på Sand, så stod det et bilde av meg og søstra mi, da vi var sånn 3-4 år gamle.

Og da hadde jeg helt hvitt hår på det bildet, husker jeg at kusina mi Heidi, gjorde ett poeng av.

Så har håret mitt blitt mørkere, med åra, men det er visst vanlig, leste jeg på Wikipedia.

Men jeg er ikke noe ekspert på det her.

Men at jeg ikke skal få rettighetene mine, pga. sånne ting som hårfarge, det gjør meg sint.

Så jeg håper for de som tuller med meg sin skyld at jeg ikke får tak i dem.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter