Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. desember 2009

Oddbjørn Humblen, Christells far, døde i år 2003, det samme året jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe 'mafian' ja. Hm

Altså han Oddbjørn Humblen, han var jo havnefogd i Ålesund.

Ålesund er jo jugendby nummer en, i Norge.

Altså noe tyske greier da.

Så om faren til Christell, var i noe tysk mafia?

Så vet vi at muslimene, de øker i Norge.

Så kanskje Christell er leder for en tysk mafia som kontrollerer Drammen?

Også vil muslimene ha Drammen.

Noe som vel er logisk, at de vil ha Drammen etter Oslo.

Siden Drammen er den nærmeste store byen vel, fra Oslo.

Så døde faren til Christell, i 2003.

Og da ble jeg Christells eneste støttepunkt da, som hun kunne kontakte hvis hun mistet kontrollen.

Så derfor har jeg blitt angrepet, av noe 'mafian', fra 2003, siden muslimene eller andre, ville at Christell skulle miste kontrollen over Drammen.

For hvis jeg ikke hadde kontroll, så var det en person færre som kunne hjelpe Christell da, hvis hennes tyske mafia mistet kontrollen, i Drammen.

Også er politiet også tysk mafia/illuminister, så de vil ikke at Christell skal miste kontrollen i Drammen.

Kan det være noe sånt som foregår?

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om havnefogd Humblen da, Christells far som døde i 2003, (som en johncons-blogg leser postet linken til bildet til, i en kommentar, til en annen bloggpost):

havnefogd ålesund

http://www.alesund.havn.no/Modules/News/showArticle.asp?level=948&modid=948&lngNewsID=526

PS 2.

Vi kan se, at han Oddbjørn Humblen, han døde midt i desember, 2003.

Altså, han døde akkurat i de samme dagene, som jeg ble angrepet, av noe 'mafian' i Oslo, og fikk ødelagt tryne, og overhørte på Rimi Bjørndal, at jeg var forfulgt av noe 'mafian' da.

Så her var det nok et koordinert angrep, mot slekta til Christell, vil jeg si.

For å få tak i Drammen, antagelig.

Så at jeg blir tulla med, det har nok antagelig noe med Drammen å gjøre, vil jeg si.

Selv om jeg nesten ikke har vært i Drammen siden jeg jobbet og gikk på skole der, i 1988/89.

Men jeg er jo født der.

Men nøyaktig hva som foregår, det aner jeg ikke.

Christell vil jo ikke prate om gamle dager engang, så henne har jeg jo måttet kutte ut.

Jeg vet ikke sikkert om hun er i noe tysk mafia, eller i noe Drammens-mob, eller hva det kan være.

Hm.

Det skal jeg ikke si for sikkert.

Men jeg tror kanskje ikke at det var tilfeldig, at jeg ble angrepet av noe 'mafian' i Oslo, på den samme tiden som Christells far i Ålesund døde.

Det var nok noe Drammensgreier.

Var det noe 'lurings' rundt Humblens død?

Hvem vet.

Det er mye rart, ihvertfall.

Vi får se.

PS 3.

Altså vi har vel i verden, at vanlig folk, såkalte 'sheeple'/sauer, blir brukt av undergrunnen/ordener som tidligere tempelriddere osv. og frimurere osv.

Så jeg har kanksje blitt brukt av Johanitterordenen, (som Christell nok var i), som reserve-pappaen hennes, siden hun savna han.

Hun hadde ei venninne, Nina Monsen, som hu behandla som et leketøy.

Så vi har folk i Norge og Verden, (som Christell), som behandler folk som leketøy, og kan gjøre det, siden de er beskyttet av frimurere osv.

Christell og Haldis er nok i Johanitterordenen, antagelig som mormora mi Ingeborg Ribsskog.

Hvem vet.

Vi får se.

Mer da.

Jo, så savnet sikkert Christell pappaen sin, som bodde i Ålesund.

Derfor fikk Johanitter-Christell, meg plassert på Bergeråsen, alene i et hus, som en slags reservepappa, fordi jeg ligna, og på tross av at jeg bare er to år eldre enn Christell.

Så da pappaen til Johanitter-Christell døde, så ville Christell at jeg skulle dø og, og har angrepet meg.

Er det sånn det henger sammen?

Hvem vet.

Vi får se.

Det er nok noe rundt det her.

Vi får se hva som skjer.

PS 4.

Her kan vi se at Christells far var med i Aalesund Øst Rotary, altså vel noe ala frimureri da. Hm:

humblen rotary

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter