Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. desember 2009

RS472449

 

 

 

 

 

Mr Erik Ribsskog

Flat 3
5 Leather Lane
LIVERPOOL
L2 2AE

 

 

8 December 2009

 

ICE Ref No: DWP00811/09

 

 

Dear Mr Ribsskog

 

Thank you for your email of 4 December 2009.  As there are new issues raised I have passed this to our gateway team who will contact you shortly.  In your email you requested that we cancel your next review meeting at your local Jobcentre Plus office.  I must inform you that this office is not in a position to get involved in the day to day running of your case with Jobcentre Plus.  It may also be in your best interests to attend the meeting as failure to do so may affect your benefit entitlement.  You should contact your local Jobcentre Plus office to discuss this further.

 

In relation to the complaint I have been passed for examination, my colleague contacted you on 25 November 2009 to discuss your complaint about Jobcentre Plus   Your complaint has been agreed and defined as follows:

 

You submitted a complaint to Jobcentre Plus regarding the conduct of a member of its staff during an interview you attended on 21 May 2009.  Jobcentre Plus has failed to deal with your complaint in a timely and appropriate manner.

 

6.              I will ask Jobcentre Plus to take the following course of action to address your complaint:

 

·       Provide details of the action taken to investigate your complaint;

·       Provide an explanation why your Jobcentre Plus advisor was not changed as discussed in your meeting with Mrs Hart;

 

7.              Should you wish to provide this office with any further information or evidence in relation to your complaint, we will use the details you provide, along with those provided by Jobcentre Plus to inform our examination of your complaint.

 

 

 

8.              I will keep you informed of any developments on your case.  However, if you wish to discuss this letter, my address and telephone number are on the first page of this letter.

 

Yours sincerely

 

 

 

 

John Rawlings

Resolution Officer


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter