Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. oktober 2009

Det her er visst en amerikaner, som sender meg Friend-request, på Facebook, enda den eneste gangen jeg var i USA, så ble jeg sendt tilbake til Europa

amerikanere

Jeg prøvde å sende en ny e-post til Rune Gerhardsen, politiker fra Oslo




Google Mail - Til Rune Gerhardsen om Johannes Ribsskog og 'mafian' i Oslo/Fwd: Problems back in 1983










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Rune Gerhardsen om Johannes Ribsskog og 'mafian' i Oslo/Fwd: Problems back in 1983











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 5, 2009 at 9:34 PM




To:
Rune.Gerhardsen@oslobystyre.no






Hei Rune Gerhardsen,

sorry at jeg skriver så mange e-poster!

Men du vet kanskje hvem jeg er såvidt, hvis du har handla på Rimi Nylænde, på Lamberseter, hvor jeg var butikksjef fra 1998 til år 2000, og også jobba som assistent, før det.


For faren din er så jo kjent, så det er kjent at dere er fra Lambertseter :)

Men men.

Jeg har funnet ut, at min morfar Johannes Ribsskog, ble tulla med, av NRK, i 1946 allerede, antagelig av noe 'mafian' da, som jeg har overhørt, at tuller med meg, i Oslo, i 2003.


Dette er antagelig noe Gladio, eller Stay Behind, som ble bygget opp av Jens Chr. Hauge, har jeg hørt, etter krigen.

Du kjente sikkert han Jens Chr. Hauge, for nå må jeg bo i England, og kan ikke bo i Norge, for jeg blir tulla med av de samme folka som tulla med morfaren min.


Men jeg vet ikke hvorfor de tulla med morfaren min, men kan det ha vært noe med han Bernhof Ribsskog da, som dine foreldre kjente?

For han var jo en sentral person som bygde opp skolen etter krigen.


Faren din bygde jo opp landet, så hjalp han Bernhof Ribsskog, med å bygge opp skolen da.

Det var sikkert derfor de gikk bra sammen.

Men den delen av Ribsskog-familien, som jeg kommer fra, den gikk dårlig sammen med Bernhof Ribsskog-familien.


Men jeg vet ikke hvorfor.

Men det er tydelig at det var et eller annet, som fikk min morfar forfulgt, av en slags Stay Behind/mafia, som lederene i AP, nok kontrollerte.


Faren min sa at min morfar var kommunist, men han var i Arbeiderpartiet, og var med som aktor i landsvik-prosessene, etter krigen, og var med i debattprogram om idrett, i 1946, 'Idretten som samfunnsfaktor i dag'.


Så han morfaren min, han tror jeg dreiv mest å gikk på langrenn og sånn.

Jeg har hørt at han gikk på ski, fra Rælingen, og til universtietet i Oslo, for å gå på jus-forelesninger.


Så jeg tror personlig at morfaren min var en god nordmann, men at han kan ha havnet i klørne på noe nettverk kanskje, for jeg og søstra mi fikk et gammelt russisk fotoapparat hver, som vi lo av da, for faren min var nesten som en amerikaner, på begynnelsen av 80-tallet.


Så det er helt sikkert at noe har foregått, jeg mistenker at faren min er i den her 'mafian', for jeg måtte bo alene, fra jeg var ni år, da jeg flytta fra mora mi til faren min.

Og siden jeg flytta til faren min, som ni-åring, så ble jeg jo aldri så bra kjent, med morfaren min.


Jeg traff han bare en eller to ganger, etter dette, og da var vi ikke helt på bølgelengde, og han døde noen få år etter dette, i Spania, hvor han og mormoren min, bodde om vinterne, så jeg har ikke fått sett graven hans engang.


Så sånn var det.

Så at jeg som er en helt vanlig kar, som er i Heimevernet, (jeg ble håndplukket dit, da mob-hæren ble redusert, i 1996, etter å ha tjenestegjort i infanteriet, i Geværkompaniet på Terningmoen, dvs. Oppland Regiment, som har vært i strid med både svensker og tyskere opp gjennom historien, de var vel med å beskytte regjeringen osv., når de dro til England, under 2. verdenskrig, jeg husker ikke om faren din var en av de som dro fra landet sammen med kongen, i april 1940, men da var ihvertfall disse i Oppland Regiment i strid, vi hadde til og med en sånn birkebeinder-soldat, som skuldermerke).


Og jeg har også jobbet som butikksjef, på Rimi Nylænde, på Lambertseter, på Rimi Kalbakken og Rimi Langhus.

Jeg har vært på møter i unge høyre, da jeg flytta til Oslo, men jeg ville ikke bli noen sånn politiker-broiler, så jeg var bare på et eller to av de, men jeg har jo masse Arbeiderparti-folk i familien, blant annet morfaren min, farfaren min, Øivind Olsen, og en fra Trøndelag, som var på stortinget, og som var ordfører i Trondheim, og en annen i familien var ordfører i Stavanger vel, de to siste vet jeg ikke om gikk bra med vår del av familien men.


Men men.

Jeg har vært aktiv i idrett, og spilt på fire bedriftsfotballag, i Oslo og Akershus, på 90-tallet, pluss i Vestfold, under oppveksten, på Berger IL, og jeg har også spilt en kamp, (for tredjelaget, var det vel men), for Fram, i Larvik, (hvor mora mi bodde), da jeg var åtte år, var det vel.


Og jeg har vært aktiv på debattforum og quiz-kanaler på internett, og jeg har studert på Norges Høyskole for Informasjonteknologi, HiO ingeniørutdanningen og University of Sunderland, og har en Høyskolekandidatgrad i Informasjonsteknologi, fra HiO, så lang, jeg venter litt på en grad fra NHI/NITH og.


Og jeg var alltid en av de beste i klassen, på skolen, og fikk komme inn på den beste handelskolen i Drammen, Gjerdes Videregående, enda jeg bodde på Berger, nord i nabofylket Vestfold, som bare hadde ti plasser i Buskerud, på den tida.


Så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal bli forfulgt av noe 'mafian', pga. noe med morfaren min, som jeg ikke vet noe om.

Vet du noe om dette, det sies at Jens Chr. Hauge bygget opp denne 'mafian'.


Kan du forstå det, at nordmenn skal bli forfulgt av noe 'mafian' i sitt eget hjemland, uten å ha noe rettigheter, slik at man må rømme til England?

På forhånd takk for svar, og beklager hvis det blir mye e-poster.


Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/3/13
Subject: Re: Til Rune Gerhardsen om Johannes Ribsskog og 'mafian' i Oslo/Fwd: Problems back in 1983
To: Rune Gerhardsen <Rune.Gerhardsen@oslobystyre.no>



Hei Rune Gerhardsen,



mange takk for svar!



Jeg skjønner at man ikke bør sende e-poster til kjente politikere i

hytt og pine.



Jeg bare kom på noe mer her.



Nå er jeg i utlandet da, for tida, (jeg ble litt jaget fra Norge), så

da har jeg det her med kjente politikere og sånn litt på avstand.



Men men.



Men jeg tenkte på, kan den Ribsskog, som dine foreldre kjente, ha vært

Bernhof Ribsskog?



Det var visst en, ifølge min mormor, Ingeborg Ribsskog, som min morfar

eller min morfars gren ikke gikk så bra overens med, hvis jeg forstod

det riktig.



Kan han Bernhof Ribsskog, (hvis det var han), ha vært så inne i

varmen, i Arbeiderpartiet og Gerhardsen-familien og eventuelt

Stoltenberg-familien, at han kan ha påvirket noe til å skje 'bak

teppe', med noe eventuelt 'mafian', e.l., mot min morfar Johannes

Ribsskog, tror du?



Fordi, han amerikanske private etterforskeren, Nick Ewans, som

kontaktet meg på e-post, (uten at jeg vet hvordan han fant e-post

adressen min), han sier at min morfar søkte sysselmann-stillingen på

Svalbard, og da ble ikke engang søknaden hans vurdert av myndighetene.



Jeg skjønner at du ikke kjenner til dette i detalj, men var det

Bernhof Ribsskog, som foreldrene dine pratet om, tror du?



Sorry hvis dette ble for personlig, jeg skjønner at det ikke er så

artig alltid å være sønn av en så kjent politiker som Einar

Gerhardsen, så beklager at jeg skriver e-poster hele tiden!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





On Fri, Mar 13, 2009 at 12:50 PM, Rune Gerhardsen

<Rune.Gerhardsen@oslobystyre.no> wrote:

> Hei.

> Det er svært mye du tar opp i denne mailen, og det er ikke så mye av dette jeg kan forholde meg til. Jeg huskrer imidlertid godt at mor og far, (særlig mor) rett som det var snakket om en "Ribsskog", jeg husker ikke noe fornavn. Det var imidlertid bare hyggelige og posistive ting de sa, så det er aldeles ikke riktig at verken far eller mor har sagt noe negativt om den Ribsskog de hadde kontakt med.

>

> God helg og gode hilsener Rune G

>

>









Nå skal NRK sende et radioprogram med min morfar. Det hadde vært artig å hatt debatten fra 1946 og, men NRK syntes vel ikke at idrett var viktig, da




Google Mail - Sv:(SaksID: 670821) Opptak av kåseri på radio, av min morfar Johannes Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sv:(SaksID: 670821) Opptak av kåseri på radio, av min morfar Johannes Ribsskog











info@nrk.no
<info@nrk.no>



Mon, Oct 5, 2009 at 7:46 PM




To:
eribsskog@gmail.com






(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)




Ok. CD'en er allerede brent og vil bli postlagt i morgen.

Ha en fortsatt fin kveld.


Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77
mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-05 20:33:16:
Hei,


ok, men da skjønner jeg.


Jeg trodde dere bare var vrange, og bare ville søke på etternavn, og ikke dato.



Hvis programmet har blitt slettet, da skjønner jeg det, at det ikke går ann å få tak i et opptak av dette.


Men da får jeg si tusen takk, hvis dere kan sende en CV, med et opptak av det kåseriet til morfaren min, fra 1965, 'hav og fjell farvel'.



Mvh.


Erik Ribsskob





2009/10/5 <info@nrk.no>


(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)


Hei på nytt,

Med "sorte hull" mener jeg at det finnes programmer som ER sendt på radio, men som IKKE er registrert og arkivert (altså ikke tatt vare på). I gamle dager var man dessverre ikke så nøye på å gjemme på alt som ble sendt, det er vi derimot i nyere tid. Jeg kan altså ikke finne programmet 'Idretten som samfunnsfaktor i dag', og tro meg, det er ikke gjerrigheten det står på. Det er registrert fem programmer/innslag i radioarkivet med sendedato 23. oktober 1946, og det du viser til er ikke ett av dem.



Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77
mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-05 20:09:16:



Hei,


ok, den er grei



Jeg får kontakte Nasjonalmuseet da, om det programmet fra 23. oktober 1946, klokken 21, da.



Jeg synes det er merkelig at dere ikke svarer om dette programmet.


Dette programmet kan da ikke være som et 'sort hull', jeg oppgir jo både dato og klokkeslett, og programmet heter 'Idretten som samfunnsfaktor i dag'.



Hvorfor er dere så gjerrige når det gjelder programm fra 1946, altså summen av dato og klokkeslett og navn på programmet, burde jo være en god nok referanse da, vil jeg si, og jeg har en høyskolekandidatgrad i IT, fra HiO, så jeg tror jeg forstår meg på såpass.



Mvh.


Erik Ribsskog




2009/10/5 <info@nrk.no>


(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)


Hei igjen,

Det er ikke registrert noen andre opptak, verken på Ribsskog eller Ribskog, i arkivet. Det er dessverre ikke alt som er blitt tatt vare på "fra gamle dager", så det er mange sorte hull i arkivene.

Da lager jeg en cd-kopi av kåseriet "Hav og fjell farvel" sendt 24.02.1965. Siden du bor i utlandet, blir momsen (mva) trukket fra prisen på kr 200,-, så den kommer derfor på kr 160,-.



Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77
mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-03 22:10:14:



Hei,


ja, jeg kan bekrefte at det er til privat bruk, han døde på 80-tallet skjønner du, så jeg syntes det hadde vært artig, å høre hva han prata om i det kåseriet, siden jeg ikke hadde så mye med morfaren min å gjøre, etter at jeg flyttet til faren min, da jeg var ni år.



Jeg mener bestemt at jeg hørte et morgenkåseri av han, i 1978 eller 79, før jeg gikk på skolen. (Det kan ikke ha vært det fra 1965, for jeg er født i 1970).


Er du sikker på at dere ikke har stavet navnet hans 'Ribskog', for eksempel?


Dette var mens jeg bodde i Jegersborggate, i Larvik, og gikk på Torstrand skole, og det var fra august 1978 til oktober 1979.



Det debattprogrammet, som man kunne se i VG's arkiv at morfaren var med i, det het 'Idretten som samfunnsfaktor i dag', og ble sent på radio da, (for de hadde vel ikke TV da), 23. oktober 1946, klokken 21. Dette programmet hadde det også vært artig å høre, hvor min morfar var med som ung politifullmektig da, etter krigen, hvor han jobbet som advokat, på vegne av staten, under landsvikprosessen da, så han hadde studert jus, og var nok da ferdig utstudert før krigen begynte, ville jeg tippe. Så det var vel nesten en ære det, å få være med i radioprogram, høsten 1946, knapt et år etter frigjøringen, så det hadde det vært artig å høre på.



Jeg håper dere kan finne disse to andre programmene som min morfar var med i og, debattprogrammet i 1946 og morgenkåseriet, i 1978 eller 1979.


Hvis ikke, så er jeg også fornøyd med å bare få tak i det morgenkåseriet fra 1965 da selvfølgelig, det er artig det også.


Jeg bor i England nå, for da jeg jobbet på min onkel Martins (sønn av nevnte Johannes), gård, i Larvik, i 2005, så ble jeg jaget derfra av noen skulle drepe meg.


Så jeg prøver å komme meg opp i England, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian', i Oslo, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003.



Så jeg prøver å komme meg opp i England, fordi alle tingene mine ligger i en oppbevaringsboks i Oslo, hos City Self-Storage, bortsett fra de tingene jeg tok med meg for å studere, i Sunderland, i 2004, de ligger hos onkelen min, Martin, i Larvik.


Og Ribsskog-familien, de nekter å sende meg tingene mine, (og det er snakk om klær, PC, viktige papirer fra University of Sunderland, vitnemål, brev fra Stein Erik Hagen, da jeg vant en stor konkurranse, som Rimi-butikksjef, 'Rimi Gullårer', i 2001, og jeg får ikke engang arv etter min mormor, som døde tidligere i år.



Og det tror jeg ikke min morfar Johannes ville ha gjort.


Men jeg prøver å gjøre litt 'research' på Ribsskog-familien, angående hvorfor de tuller sånn med meg og tingene mine.


Så sånn er det.


Mvh.


Erik Ribsskog



PS.



Adressen min i England, (hvor jeg prøver å komme meg opp nå, og også har fått tak i noen ting, utrolig nok, enda jeg bare har jobbet på omtrent britisk minstelønn, og nå er arbeidsledig, men jeg skylder litt på husleia da), den er:


Erik Ribsskog

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

Storbritannia





2009/10/3 <info@nrk.no>

(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)


Hei.
Takk for henvendelsen.

I følge NRKs radioarkiv finnes det kun ett opptak med Johannes (Johs) Ribsskog, og det er nettopp kåseriet "Hav og fjell farvel", sendt 24.02.1965.

Opptaket er på ca 16-17 minutter, og vi kan tilby en cd-kopi for kr 200,- (selv om det er litt over 15 min) til PRIVAT bruk. Regning/faktura kommer i posten, noen dager senere enn forsendelsen med cd-kopien.

Gi meg tilbakemelding om du ønsker å bestille, samt en bekreftelse på at det er til privat bruk. Send også med din postadresse.



Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77
mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-02 14:52:14:
Hei,


jeg ringte Nasjonalbiblioteket, tidligere idag, og søkte på min morfar Johannes Ribsskog, som hadde kåseri på radio, husker jeg at jeg hørte, morgenkåseri, før jeg skulle til skolen, i 1978 eller 79.



De søkte på Johannes Ribsskog, og fant en annet kåseri av min morfar, fra 1965.


(De fant det under Johs. Ribsskog, altså med forkortet fornavn).


Det heter 'Hav og Fjell farvel', og ble skrevet da han var rådmann i Hadsel, og handlet om Hadsel og Vesterålen.



Min morfar døde jo på 80-tallet, så det hadde vært veldig artig å hørt på det opptaket.



Og hvis dere i tillegg kan finne noe mer, så hadde det også vært veldig artig.


Jeg husker jo det, at han også hadde et morgenkåseri, på slutten av 70-tallet, og jeg har lest i Aftenpostens arkiv, at han var med i et debattprogram, på 40-tallet.



Her er mer om dette:



johannes ribsskog politi

Så det hadde vært artig, å få hørt hva morfaren min sa på radio, for jeg var ikke gamle karen, da han døde.


Og jeg flytta til faren min, i 1979, da jeg var ni år, og etter det så traff jeg vel bare morfaren min, i Nevlunghavn, en eller to ganger, uten å vel komme helt på bølgelengde.


På forhånd takk for svar.



Jeg hørte at det kostet 200 kroner, hvis det var mindre enn et kvarter, og 500 kroner, hvis det var en time.


Hvordan foregår betalingen?



Jeg ble også bedt om å oppgi telefonnummer.


Jeg er i England nå, og det er +44 151 235 3298.



På forhånd takk for svar!


Mvh.

Erik Ribsskog












PS.

Hvis man ser på dette radioprogrammet, fra 1946, Så kan vi se at de har med folk med navn som Adolf osv., som kanskje ikke var så populære navn, i 1946:

johannes ribsskog politi

PS 2.

Altså, NRK har med folk med navn som Adolf Amundsen, (det er vel ikke nødvendig å si hvem som andre som het Adolf, nemlig Hitler, som sikkert var veldig lite populær, i 1946).

Men de har også med Frode Rinnan, og Rinnan, det var det en nazist-bande, som het, som likviderte gode nordmenn da.

Så her var det Adolf og Rinnan og Johannes Ribsskog.

Det virka som om NRK prøvde å få morfaren min, (som var i Arbeiderpartiet), til å virke som en nazist.

Så det er mulig at morfaren min ble forfulgt, på samme måte som meg, (av noe 'mafian', som jeg har hørt om), allerede i 1946.

Så kanskje vår del av Ribsskog-familien har en slags forbannelse?

Jeg vet at vår del av Ribsskog-familien, og Ribsskog-familien som han der kjente skolereformatoren var i, Bernhof Ribsskog, de var nesten som bitre uvenner.

Så kan det ha vært, at morfaren min, visste noe greier, om han Bernhof Ribsskog, som vi vet var inne i varmen, hos Gerhardsen.

(For jeg fikk en e-post fra politiker Rune Gerhardsen, som jeg publiserte på bloggen, hvor jeg skrev om dette, at mora hans, ofte pratet pent om en Ribsskog, og det må ha vært Bernhof Ribsskog, vil jeg mene, siden han var veldig sentral i oppbyggingen av skolen, og han 'oppfant' 'normalplanen' da, som norsk skole er bygget opp rundt.

Så dette kan kanskje være noe 'triks' for å få alle folk i Norge til å bli like dumme?

Hva vet jeg).

Ihverfall så lurer jeg på om min morfar ble tulla med av noe sånn 'mafian' da, som han 'Nick Ewans' sa at Jens Chr. Hauge hadde bygget opp etter krigen, selv om han 'Nick Ewans' viste seg å være en upålitelig figur.

At en sånn 'mafian', bruker skitne triks, (det er antagelig en sionist-mafia ala CIA, eller Stay Behind/Gladio), og at disse jobber for lederne i Arbeiderpartiet da, Stoltenberg osv., og at de da nok har prøvd å få morfaren min til å se ut som en nazi-type, og at de har tulla med døtrene hans, Ellen og mora mi, (og også onkel Martin har blitt litt spesiell), sånn at f.eks. faren min også er med i den her 'mafian' da, og tulla med mora mi, og meg.

Noe sånt.

Hvem vet.

For antagelig å skjule noe som min morfar visste om disse Bernhof Ribsskog og de da.

Noe sånt?

Hvem vet.

Vi får se hva som er mulig å finne ut.

Vi får se.

Jeg skal se om jeg finner e-posten fra Rune Gerhardsen, og lage et PS om dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her kan man se den e-posten, som jeg har publisert på bloggen tidligere, fra Rune Gerhardsen, hvor han sier at foreldrene hans kjente en 'Ribsskog':

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/03/ikke-ondt-blod.html

Jeg sente en ny e-post til NRK. Det virker som at de har sletta to program med morfaren min, i NRK, fra arkivene. Hm




Google Mail - Sv:(SaksID: 670821) Opptak av kåseri på radio, av min morfar Johannes Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sv:(SaksID: 670821) Opptak av kåseri på radio, av min morfar Johannes Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 5, 2009 at 7:32 PM




To:
info@nrk.no






Hei,

ok, men da skjønner jeg.

Jeg trodde dere bare var vrange, og bare ville søke på etternavn, og ikke dato.

Hvis programmet har blitt slettet, da skjønner jeg det, at det ikke går ann å få tak i et opptak av dette.


Men da får jeg si tusen takk, hvis dere kan sende en CV, med et opptak av det kåseriet til morfaren min, fra 1965, 'hav og fjell farvel'.

Mvh.

Erik Ribsskob



2009/10/5 <info@nrk.no>

(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)




Hei på nytt,

Med "sorte hull" mener jeg at det finnes programmer som ER sendt på radio, men som IKKE er registrert og arkivert (altså ikke tatt vare på). I gamle dager var man dessverre ikke så nøye på å gjemme på alt som ble sendt, det er vi derimot i nyere tid. Jeg kan altså ikke finne programmet 'Idretten som samfunnsfaktor i dag', og tro meg, det er ikke gjerrigheten det står på. Det er registrert fem programmer/innslag i radioarkivet med sendedato 23. oktober 1946, og det du viser til er ikke ett av dem.




Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-05 20:09:16:

Hei,


ok, den er grei



Jeg får kontakte Nasjonalmuseet da, om det programmet fra 23. oktober 1946, klokken 21, da.



Jeg synes det er merkelig at dere ikke svarer om dette programmet.


Dette programmet kan da ikke være som et 'sort hull', jeg oppgir jo både dato og klokkeslett, og programmet heter 'Idretten som samfunnsfaktor i dag'.



Hvorfor er dere så gjerrige når det gjelder programm fra 1946, altså summen av dato og klokkeslett og navn på programmet, burde jo være en god nok referanse da, vil jeg si, og jeg har en høyskolekandidatgrad i IT, fra HiO, så jeg tror jeg forstår meg på såpass.



Mvh.


Erik Ribsskog




2009/10/5 <info@nrk.no>


(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)


Hei igjen,

Det er ikke registrert noen andre opptak, verken på Ribsskog eller Ribskog, i arkivet. Det er dessverre ikke alt som er blitt tatt vare på "fra gamle dager", så det er mange sorte hull i arkivene.


Da lager jeg en cd-kopi av kåseriet "Hav og fjell farvel" sendt 24.02.1965. Siden du bor i utlandet, blir momsen (mva) trukket fra prisen på kr 200,-, så den kommer derfor på kr 160,-.



Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77
mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-03 22:10:14:



Hei,


ja, jeg kan bekrefte at det er til privat bruk, han døde på 80-tallet skjønner du, så jeg syntes det hadde vært artig, å høre hva han prata om i det kåseriet, siden jeg ikke hadde så mye med morfaren min å gjøre, etter at jeg flyttet til faren min, da jeg var ni år.



Jeg mener bestemt at jeg hørte et morgenkåseri av han, i 1978 eller 79, før jeg gikk på skolen. (Det kan ikke ha vært det fra 1965, for jeg er født i 1970).


Er du sikker på at dere ikke har stavet navnet hans 'Ribskog', for eksempel?


Dette var mens jeg bodde i Jegersborggate, i Larvik, og gikk på Torstrand skole, og det var fra august 1978 til oktober 1979.



Det debattprogrammet, som man kunne se i VG's arkiv at morfaren var med i, det het 'Idretten som samfunnsfaktor i dag', og ble sent på radio da, (for de hadde vel ikke TV da), 23. oktober 1946, klokken 21. Dette programmet hadde det også vært artig å høre, hvor min morfar var med som ung politifullmektig da, etter krigen, hvor han jobbet som advokat, på vegne av staten, under landsvikprosessen da, så han hadde studert jus, og var nok da ferdig utstudert før krigen begynte, ville jeg tippe. Så det var vel nesten en ære det, å få være med i radioprogram, høsten 1946, knapt et år etter frigjøringen, så det hadde det vært artig å høre på.



Jeg håper dere kan finne disse to andre programmene som min morfar var med i og, debattprogrammet i 1946 og morgenkåseriet, i 1978 eller 1979.


Hvis ikke, så er jeg også fornøyd med å bare få tak i det morgenkåseriet fra 1965 da selvfølgelig, det er artig det også.


Jeg bor i England nå, for da jeg jobbet på min onkel Martins (sønn av nevnte Johannes), gård, i Larvik, i 2005, så ble jeg jaget derfra av noen skulle drepe meg.


Så jeg prøver å komme meg opp i England, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian', i Oslo, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003.



Så jeg prøver å komme meg opp i England, fordi alle tingene mine ligger i en oppbevaringsboks i Oslo, hos City Self-Storage, bortsett fra de tingene jeg tok med meg for å studere, i Sunderland, i 2004, de ligger hos onkelen min, Martin, i Larvik.


Og Ribsskog-familien, de nekter å sende meg tingene mine, (og det er snakk om klær, PC, viktige papirer fra University of Sunderland, vitnemål, brev fra Stein Erik Hagen, da jeg vant en stor konkurranse, som Rimi-butikksjef, 'Rimi Gullårer', i 2001, og jeg får ikke engang arv etter min mormor, som døde tidligere i år.



Og det tror jeg ikke min morfar Johannes ville ha gjort.


Men jeg prøver å gjøre litt 'research' på Ribsskog-familien, angående hvorfor de tuller sånn med meg og tingene mine.


Så sånn er det.


Mvh.


Erik Ribsskog



PS.



Adressen min i England, (hvor jeg prøver å komme meg opp nå, og også har fått tak i noen ting, utrolig nok, enda jeg bare har jobbet på omtrent britisk minstelønn, og nå er arbeidsledig, men jeg skylder litt på husleia da), den er:


Erik Ribsskog

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

Storbritannia





2009/10/3 <info@nrk.no>

(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)


Hei.
Takk for henvendelsen.


I følge NRKs radioarkiv finnes det kun ett opptak med Johannes (Johs) Ribsskog, og det er nettopp kåseriet "Hav og fjell farvel", sendt 24.02.1965.

Opptaket er på ca 16-17 minutter, og vi kan tilby en cd-kopi for kr 200,- (selv om det er litt over 15 min) til PRIVAT bruk. Regning/faktura kommer i posten, noen dager senere enn forsendelsen med cd-kopien.


Gi meg tilbakemelding om du ønsker å bestille, samt en bekreftelse på at det er til privat bruk. Send også med din postadresse.



Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77
mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-02 14:52:14:
Hei,


jeg ringte Nasjonalbiblioteket, tidligere idag, og søkte på min morfar Johannes Ribsskog, som hadde kåseri på radio, husker jeg at jeg hørte, morgenkåseri, før jeg skulle til skolen, i 1978 eller 79.



De søkte på Johannes Ribsskog, og fant en annet kåseri av min morfar, fra 1965.


(De fant det under Johs. Ribsskog, altså med forkortet fornavn).


Det heter 'Hav og Fjell farvel', og ble skrevet da han var rådmann i Hadsel, og handlet om Hadsel og Vesterålen.



Min morfar døde jo på 80-tallet, så det hadde vært veldig artig å hørt på det opptaket.



Og hvis dere i tillegg kan finne noe mer, så hadde det også vært veldig artig.


Jeg husker jo det, at han også hadde et morgenkåseri, på slutten av 70-tallet, og jeg har lest i Aftenpostens arkiv, at han var med i et debattprogram, på 40-tallet.



Her er mer om dette:



johannes ribsskog politi


Så det hadde vært artig, å få hørt hva morfaren min sa på radio, for jeg var ikke gamle karen, da han døde.


Og jeg flytta til faren min, i 1979, da jeg var ni år, og etter det så traff jeg vel bare morfaren min, i Nevlunghavn, en eller to ganger, uten å vel komme helt på bølgelengde.


På forhånd takk for svar.



Jeg hørte at det kostet 200 kroner, hvis det var mindre enn et kvarter, og 500 kroner, hvis det var en time.


Hvordan foregår betalingen?



Jeg ble også bedt om å oppgi telefonnummer.


Jeg er i England nå, og det er +44 151 235 3298.



På forhånd takk for svar!


Mvh.

Erik Ribsskog











Jeg sendte en ny e-post til NRK




Google Mail - Sv:(SaksID: 670821) Opptak av kåseri på radio, av min morfar Johannes Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sv:(SaksID: 670821) Opptak av kåseri på radio, av min morfar Johannes Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 5, 2009 at 7:08 PM




To:
info@nrk.no






Hei,

ok, den er grei

Jeg får kontakte Nasjonalmuseet da, om det programmet fra 23. oktober 1946, klokken 21, da.

Jeg synes det er merkelig at dere ikke svarer om dette programmet.


Dette programmet kan da ikke være som et 'sort hull', jeg oppgir jo både dato og klokkeslett, og programmet heter 'Idretten som samfunnsfaktor i dag'.

Hvorfor er dere så gjerrige når det gjelder programm fra 1946, altså summen av dato og klokkeslett og navn på programmet, burde jo være en god nok referanse da, vil jeg si, og jeg har en høyskolekandidatgrad i IT, fra HiO, så jeg tror jeg forstår meg på såpass.


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/5 <info@nrk.no>

(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)




Hei igjen,

Det er ikke registrert noen andre opptak, verken på Ribsskog eller Ribskog, i arkivet. Det er dessverre ikke alt som er blitt tatt vare på "fra gamle dager", så det er mange sorte hull i arkivene.


Da lager jeg en cd-kopi av kåseriet "Hav og fjell farvel" sendt 24.02.1965. Siden du bor i utlandet, blir momsen (mva) trukket fra prisen på kr 200,-, så den kommer derfor på kr 160,-.




Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-03 22:10:14:

Hei,


ja, jeg kan bekrefte at det er til privat bruk, han døde på 80-tallet skjønner du, så jeg syntes det hadde vært artig, å høre hva han prata om i det kåseriet, siden jeg ikke hadde så mye med morfaren min å gjøre, etter at jeg flyttet til faren min, da jeg var ni år.



Jeg mener bestemt at jeg hørte et morgenkåseri av han, i 1978 eller 79, før jeg gikk på skolen. (Det kan ikke ha vært det fra 1965, for jeg er født i 1970).


Er du sikker på at dere ikke har stavet navnet hans 'Ribskog', for eksempel?


Dette var mens jeg bodde i Jegersborggate, i Larvik, og gikk på Torstrand skole, og det var fra august 1978 til oktober 1979.



Det debattprogrammet, som man kunne se i VG's arkiv at morfaren var med i, det het 'Idretten som samfunnsfaktor i dag', og ble sent på radio da, (for de hadde vel ikke TV da), 23. oktober 1946, klokken 21. Dette programmet hadde det også vært artig å høre, hvor min morfar var med som ung politifullmektig da, etter krigen, hvor han jobbet som advokat, på vegne av staten, under landsvikprosessen da, så han hadde studert jus, og var nok da ferdig utstudert før krigen begynte, ville jeg tippe. Så det var vel nesten en ære det, å få være med i radioprogram, høsten 1946, knapt et år etter frigjøringen, så det hadde det vært artig å høre på.



Jeg håper dere kan finne disse to andre programmene som min morfar var med i og, debattprogrammet i 1946 og morgenkåseriet, i 1978 eller 1979.


Hvis ikke, så er jeg også fornøyd med å bare få tak i det morgenkåseriet fra 1965 da selvfølgelig, det er artig det også.


Jeg bor i England nå, for da jeg jobbet på min onkel Martins (sønn av nevnte Johannes), gård, i Larvik, i 2005, så ble jeg jaget derfra av noen skulle drepe meg.


Så jeg prøver å komme meg opp i England, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian', i Oslo, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003.



Så jeg prøver å komme meg opp i England, fordi alle tingene mine ligger i en oppbevaringsboks i Oslo, hos City Self-Storage, bortsett fra de tingene jeg tok med meg for å studere, i Sunderland, i 2004, de ligger hos onkelen min, Martin, i Larvik.


Og Ribsskog-familien, de nekter å sende meg tingene mine, (og det er snakk om klær, PC, viktige papirer fra University of Sunderland, vitnemål, brev fra Stein Erik Hagen, da jeg vant en stor konkurranse, som Rimi-butikksjef, 'Rimi Gullårer', i 2001, og jeg får ikke engang arv etter min mormor, som døde tidligere i år.



Og det tror jeg ikke min morfar Johannes ville ha gjort.


Men jeg prøver å gjøre litt 'research' på Ribsskog-familien, angående hvorfor de tuller sånn med meg og tingene mine.


Så sånn er det.


Mvh.


Erik Ribsskog



PS.



Adressen min i England, (hvor jeg prøver å komme meg opp nå, og også har fått tak i noen ting, utrolig nok, enda jeg bare har jobbet på omtrent britisk minstelønn, og nå er arbeidsledig, men jeg skylder litt på husleia da), den er:


Erik Ribsskog

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

Storbritannia





2009/10/3 <info@nrk.no>

(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)


Hei.
Takk for henvendelsen.


I følge NRKs radioarkiv finnes det kun ett opptak med Johannes (Johs) Ribsskog, og det er nettopp kåseriet "Hav og fjell farvel", sendt 24.02.1965.

Opptaket er på ca 16-17 minutter, og vi kan tilby en cd-kopi for kr 200,- (selv om det er litt over 15 min) til PRIVAT bruk. Regning/faktura kommer i posten, noen dager senere enn forsendelsen med cd-kopien.


Gi meg tilbakemelding om du ønsker å bestille, samt en bekreftelse på at det er til privat bruk. Send også med din postadresse.



Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77
mailto:info@nrk.no

------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2009-10-02 14:52:14:
Hei,


jeg ringte Nasjonalbiblioteket, tidligere idag, og søkte på min morfar Johannes Ribsskog, som hadde kåseri på radio, husker jeg at jeg hørte, morgenkåseri, før jeg skulle til skolen, i 1978 eller 79.



De søkte på Johannes Ribsskog, og fant en annet kåseri av min morfar, fra 1965.


(De fant det under Johs. Ribsskog, altså med forkortet fornavn).


Det heter 'Hav og Fjell farvel', og ble skrevet da han var rådmann i Hadsel, og handlet om Hadsel og Vesterålen.



Min morfar døde jo på 80-tallet, så det hadde vært veldig artig å hørt på det opptaket.



Og hvis dere i tillegg kan finne noe mer, så hadde det også vært veldig artig.


Jeg husker jo det, at han også hadde et morgenkåseri, på slutten av 70-tallet, og jeg har lest i Aftenpostens arkiv, at han var med i et debattprogram, på 40-tallet.



Her er mer om dette:



johannes ribsskog politi


Så det hadde vært artig, å få hørt hva morfaren min sa på radio, for jeg var ikke gamle karen, da han døde.


Og jeg flytta til faren min, i 1979, da jeg var ni år, og etter det så traff jeg vel bare morfaren min, i Nevlunghavn, en eller to ganger, uten å vel komme helt på bølgelengde.


På forhånd takk for svar.



Jeg hørte at det kostet 200 kroner, hvis det var mindre enn et kvarter, og 500 kroner, hvis det var en time.


Hvordan foregår betalingen?



Jeg ble også bedt om å oppgi telefonnummer.


Jeg er i England nå, og det er +44 151 235 3298.



På forhånd takk for svar!


Mvh.

Erik Ribsskog










Jeg angriper Louvre, museet i Paris, litt, på Dagbladets kommentarsystem

Erik Ribsskog sa, 4 minutter siden:
Man burde se dette komme, når de fikk pyramider utafor Louvre
Jeg var på språkreise i England, sommeren 1984, og da hadde faren min bestilt med helgetur til Paris, og da tror jeg ikke de hadde pyramider på 'gårdsplassen' ved Louvre, men da jeg havnet i Paris, etter problem med studielån, da jeg skulle studere i Sunderland, i 2004/05, og studilånet var fire måneder forsinket, da hadde de pyramider.

Og pyramider, det er jo New World Order, eller illuminati, altså de 12 familiene som sies å styre verden, sine tegn.

Så når de først har pyramider der, så er det vel ikke noen bombe, at det dukker opp Starbucks og McDonalds, som nå vel antagelig er i lomma på disse familiene.

Ihvertfall Starbucks, det kan man se på den runde logoen, som da vel skal gjenspeile globalisering/New _World_ Order da.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog


Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle
1
anbefalinger
Bra!

Christian sa, få sekunder siden:
RE: Man burde se dette komme, når de fikk pyramider utafor Louvre
Jeg trodde Thomas Mann var død, jeg...

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle
0
anbefalinger
Bra!

Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:
RE: Man burde se dette komme, når de fikk pyramider utafor Louvre
Er det han med Døden i Venedig?

De andre novellene hans var ikke noe bra, sa mormora mi.


http://www.dagbladet.no/2009/10/05/nyheter/kunst/arkitektur/mat_og_drikke/utenriks/8427875/?commentId=3445429#comment_3445429

PS.

Det var to merkelige ting, som jeg reagerte på her.

Faren min skulle ha meg på helgetur til Paris, i 1985, var det vel, og ikke 84.

Jeg tror det var fordi at jeg ikke ringte selv, men ba faren min om å ringe, så mente faren min at jeg var 'homo' da, som 14-åring.

Så han er kul.

Og mormora mi, hu skulle absolutt ha meg til å lese 'Døden i Venedig' da, en sommer jeg var på besøk i Stavern, da hu bodde der.

Men det er vel litt rart, å be barnebarnet sitt lese en novelle, om noe med død osv.?

Som om hun ønsket meg død(?)

De andre novellene i boka, var visst ikke noe da, sa hu, det var bare 'Døden i Venedig', som jeg måtte lese.

Og jeg leste ikke den så nøye, jeg likte bedre Snorres Kongesagaer, og Hamsun og sånn, denne 'Døden i Venedig', det var noe som bestemor Ingeborg, prakket på meg, utenfor noen sammenheng eller diskusjon.

Jeg hadde ihvertfall ikke bedt om å få låne den boka, eller novellesamligen da.

Så sånn var det.

Man skulle bare lese det beste, sa bestemor Ingeborg, og ikke de andre novellene, kun 'Døden i Venedig'.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer fra denne diskusjonen, (samme link som ovenfor):

Nei, du tenker på hvorfor jeg nevner Gro Harlem Brundland, som starten på New World Order-epoken i Arbeiderparitet, etter Oddvar Nordli.

Brundtland studerte på Rockefeller-universitetet i New York.

Hun fikk etter tiden i Arbeiderpartiet, en stilling i verdens helseorganisasjon, hvor hun hele tiden visstnok snakket om en ny verdensordning osv.

For ikke å glemme jobben hennes i Pepsi.

Men du var ikke i Venezia som Brundtland flytta til, det var til Frankrike, som Norges landsmoder flyttet til.

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg angriper Arbeiderpartiet litt, på Dagbladets kommentarsystem

rockefeller bilderberger

http://www.dagbladet.no/2009/10/05/nyheter/helse/innenriks/sykehus/regjeringen/8428399/?commentId=3445217#comment_3445217

Dagbladet sier at det er dumt å tulle med monumenter osv., men det er ikke dumt, det er riktig det, å gjøre det

ikke dumt

http://www.dagbladet.no/2009/10/01/nyheter/innenriks/guttestreker/8384315/

PS.

Her er mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/man-fr-ikke-mer-moro-enn-man-lager-seg.html

Jeg angrep Microsoft litt, på NA24's nettsider

tar over microsoft

tar over microsoft 2

http://www.na24.no/article2722594.ece

Nå skal jeg visst få vitnemål fra HiO og nå, på at jeg har en Høgskolekandidat-grad. Det hjelper visst å kontakte direktøren for HiO, skjønner jeg




Google Mail - oppnåd grad HiO










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




oppnåd grad HiO











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 5, 2009 at 11:38 AM




To:
Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no>


Cc:
asulv.froysnes@hio.no






Hei,

det var veldig bra!

Det vil jeg gjerne ha tilsendt til min engelske adresse.

Det er følgende:

Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane

Liverpool
GB-L2 2AE
Storbritannia

Det var bra å få vitnemål for jeg driver å søker datajobber nå, så det var veldig bra!

Jeg sender en kopi av denne e-posten til direktøren for HiO, siden jeg har sendt en klage tidligere, til han, på dette med vitnemål, men først og fremst problemene i forbindelse med mitt studieopphold i Sunderland, skoleåret 2004/05.


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/5 Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no>

Hei!



Vi viser til tidligere korrespondanse, og kan med dette bekrefte at vitnemål for oppnådd grad Høgskolekandidat i Informasjonsteknologi nå er utskrevet.



Vi beklager denne lange saksbehandlingstiden, men har brukt noe tid på å finne og verifisere tidliger dokumentasjon fra NHI.



Kan du gi en tilbakemelding på hvilken adresse der originale vitnemålet skal sendes til?



mvh





Tove Hatlen

fung. kontorsjef

--



Tove Jorid Hatlen

Høgskolen i Oslo

P35/s 725

22 45 32 16











Ja, besøkstallene har gått ned litt den siste uka, men jeg får se det ann, noen uker, om det nye navnet gjør at det blir færre besøkende

besøkstall

PS.

Hvis antall besøkende går mer ned, så får jeg eventuelt tenke på, å bytte navn tilbake på bloggen, til 'johncons', eller å ha en avstemning om dette.

Så vi får se, tallet på unike lesere, burde ligge på over 1500 i uka, ihvertfall, synes jeg.

Så jeg får se det ann, en to-tre uker til, om tallet på unike lesere legger seg over eller under 1500.

Så får vi se om det blir noe ny avstemning, om nytt navn på bloggen, eventuelt.

Vi får se.

Noe med 'johncons', blir det nok ihvertfall uansett, så det er bare snakk om variasjoner på dette navnet.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Jeg sendte en ny e-post til styreleder ved HiO IU, (med kopi til høgskoledirektøren ved HiO)




Google Mail - Re: Påminnelse/Fwd: Klage til styreleder ved HiO IU/Fwd: [Fwd: Re: E-post adresse til styreleder/Fwd: Purring/Fwd: Klage til Styreleder ved HiO avd. for ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hos HiO ingen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Påminnelse/Fwd: Klage til styreleder ved HiO IU/Fwd: [Fwd: Re: E-post adresse til styreleder/Fwd: Purring/Fwd: Klage til Styreleder ved HiO avd. for ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hos HiO ingen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 5, 2009 at 7:59 AM




To:
Petter Odlang <pod@sorenga.no>


Cc:
asulv.froysnes@hio.no






Hei,

nei det er greit.

Jeg prøvde også å ringe deg, på mobil, som stod på firmaet ditt sin webside, på onsdag 30.9., var det vel.

Og da jeg ikke fikk svar, og siden du ikke svarte på to e-poster, fra 9.9 og 18.9., (før i dag), så sendte jeg det til direktøren ved HiO, sentralt, på Bislett, den 30.9., altså på onsdag, forrige uke.


Så jeg sender en kopi av denne e-posten til han og.

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/5 Petter Odlang <pod@sorenga.no>




Hei



Jeg har mottatt din mail vedrørende klage på nedennevnte
personer.



Etter en vurdering av så vel sak som mandat, har jeg funnet ut
at Avdelingsstyret ved Ingeniørutdanningen ikke er gitt mandat til å behandle
slike saker.



Mvh



Petter Odlang




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. september 2009 16:46

Til: Petter Odlang

Emne: Påminnelse/Fwd: Klage til styreleder ved HiO IU/Fwd: [Fwd: Re:
E-post adresse til styreleder/Fwd: Purring/Fwd: Klage til Styreleder ved HiO
avd. for ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk
mistanke om snusk hos HiO ingeniøru




Hei,






jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne
e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.







Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/9/9

Subject: Klage til styreleder ved HiO IU/Fwd: [Fwd: Re: E-post adresse til
styreleder/Fwd: Purring/Fwd: Klage til Styreleder ved HiO avd. for
ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Sterk mistanke om
snusk hos HiO ingeniørutdanningen.]

To: petter.odlang@sorenga.no





Hei,






Jeg har prøvd å få HiO IU, til å videresende deg en klage,
siden 23. juli, men de har ikke klart dette.







Men nå har de sendt meg e-post adressen din, ihvertfall.






Det gjelder problemer med dekan Staff, og professor Frode Eika Sandnes, mm.,
som jeg synes er så alvorlig at jeg må eksalere det fra dekan Staff, og da må
vel det bli leder for avdelingsstyret, såvidt jeg kan skjønne.







Her er selve klagen:



Dekan Per Øystein Staff, svarer
ikke på mine henvendelser, angående om jeg har nok fag fra NHI
(nå NITH) og HiO, til å få en to-årsgrad eller bachelorgrad, siden jeg
driver og søker jobber nå, og skulle gjerne hatt papirer på at jeg
har tilsvarende en grad da, når man ser på de fagene jeg
har hatt på universitetsnivå, på to høyskoler i Oslo.



Det har også vært adskillig, alvorlig, snusk,vil jeg kalle det, også
fra Staff i forbindelse med dette, men også fra professor Frode Eika
Sandnes, spesielt, når det gjelder å lage krøll for meg, når jeg
skulle studere i Sunderland, skoleåret 2004/05.



Han ville ikke gi meg Erasmus-stipend, til tross for at jeg hadde
gode karakterer, men forandret unnskyldning, for at jeg ikke skulle få
dette stipendet, flere ganger.



Først sa de at det var fordi jeg manglet grunnlaget.



Så viste jeg de karakterutskrift, fra NHI, og da fant de på
en annen grunn, for å avslå, at jeg skulle få Erasmus-stipend.



Ei dame ved internasjonalt kontor, på Bislett, skulle søke
om studielån for meg, men det gjorde hun ikke.



HiO IU, skulle søke om studier i Sunderland, for meg.



Jeg leverte søknaden i resepsjonen, men den ble ikke levert
til Sunderland.



Da jeg kom til Sunderland, gjennom å ha kontaktet universitetet der,
gjennom Kilroy Education, heter det vel nå, og fikk godkjent opptak til
3. året av en britisk bachelor grad, i Computing.



Så ville ikke HiO godkjenne fagene mine, det var Frode Eika Sandnes,
enda HiO IO samarbeider med University of Sunderland, og har folk over
fra University of Sunderland, som holder informasjonsmøter osv.



Så HiO og spesielt professor Eika Sandnes, ødela mye av
det faglige utbytte, for meg, ved å studere i Sunderland, siden
mye av min konsentrasjon, måtte gå på å prøve å rydde opp
i administrativt krøll, som HiO lagde for meg, med vilje, må jeg
si.



Det virka for meg, som om at professor Eika Sandnes, må ha
hatt et horn i siden, til meg, som det heter, enda jeg aldri
hadde sett han, før jeg begynte å søke om studier i utlandet.




Så her er det snusk og
korrupsjon og det som værre er, hos HiO IU, vil jeg si.



Så her trengs det å ryddes opp, så spørs det om dere er klar
for å rydde opp i disse lugubre forholdene, som dere har, hos HiO.



Jeg venter spent på svar!



Mvh.



Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: "Postmottak, Avdeling for ingeniørutdanning" <iu@hio.no>

Date: 2009/9/9

Subject: [Fwd: Re: E-post adresse til styreleder/Fwd: Purring/Fwd: Klage til
Styreleder ved HiO avd. for ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd:
Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.]

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Hei



Det ser ut som om du ikke fikk mailen under, den som jeg sendte i går med
mailadressen hans.



Mvh

Therese







-------- Original Message --------

Subject: Re: E-post adresse til styreleder/Fwd: Purring/Fwd: Klage til
Styreleder ved HiO avd. for ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd:
Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.

Date: Tue, 08 Sep 2009 10:59:49 +0200

From: "Postmottak, Avdeling for ingeniørutdanning" <iu@hio.no>

Organization: Høgskolen i Oslo

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

References: <98e9940e0908231049w3421261anbe0ed69e8e1d1542@mail.gmail.com>
<4AA6123C.4040801@hio.no>
<98e9940e0909080148s4f040305uf9fed6b2ee03594@mail.gmail.com>



Hei



Jeg fant adressen hans, det er : petter.odlang@sorenga.no




Mvh

Therese Foldvik



On 08.09.2009 10:48, Erik Ribsskog wrote:





Hei,



godt forsøk!



Men jeg har jo sett på web-sidene deres, at Hio avd. for ingeniørutdanning, har
en styreleder.



Jeg skal se om jeg finner navnet hans:





/Avdelingsstyret/



/Avdelingsstyret består av 9 medlemmer, 2 eksterne og 7 interne./



/Avdelingsstyret ledes av Petter Odlang, eksternt medlem./



/

/



/http://www.hio.no/content/view/full/1350/



/

/



Dette står på som dere ser på deres egne nettsider, så dette burde vel ikke
være noen nyhet?





Jeg ønsker altså e-post adressen, til leder av
avdelingsstyret, forHiO IO.









Mvh.





Erik Ribsskog







2009/9/8 "Postmottak, Avdeling for ingeniørutdanning" <iu@hio.no <mailto:iu@hio.no>>




Hei Erik!



Vi har ingen med tittel styreleder her, men hvis du mener

studieleder for dataprogrammet, så er hans navn Thor Hasle, og

mailadressen hans er: thor.hasle@iu.hio.no




<mailto:thor.hasle@iu.hio.no>.



Han er på seminar fram til i morgen onsdag 9/9 ca 1200.



Jeg håper det var den mailadressen du var ute etter.



Mvh

Therese Foldvik, IU







On 23.08.2009 19:49, Erik Ribsskog wrote:



Hei,



jeg har ikke mottatt noe svar på min e-post til
dere, fra 11.

august ennå.



Men, hvis dere ikke vil sende min e-post videre til
styreleder,

så gi meg i allefall vedkommendes e-post adresse da.



Så kan jeg sende dette til styreleder selv.



Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>





Date: 2009/8/11

Subject: Re: Purring/Fwd: Klage til Styreleder ved
HiO avd. for

ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd:
Purring/Fwd:

Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.

To: "Postmottak, Avdeling for
ingeniørutdanning" <iu@hio.no

<mailto:iu@hio.no>
<mailto:iu@hio.no <mailto:iu@hio.no>>>






Hei,



det er ikke dekan jeg prater om.



Dekan det er Staff det.



Han har hatt denne saken på sitt bord, i flere
måneder.



Jeg har eskalert dette, til styreleder, som jeg har
gjort klart

i overskriften.



Dette må sendes til Styreleder, som jeg har gjort
veldig klart.



Det kan da ikke være mulig å misforstå dette, dere
må slutte å

gjøre dere dumme nå,

og send dette til styreleder straks.



Mvh.



Erik Ribsskog





2009/8/11 "Postmottak, Avdeling for
ingeniørutdanning"

<iu@hio.no
<mailto:iu@hio.no>
<mailto:iu@hio.no <mailto:iu@hio.no>>>







Dekan er for tiden på ferie, men er orientert om saken.



mvh Tove Hatlen





On 11.08.2009 11:14, Erik Ribsskog wrote:



Hei,



har dette vært hos styrelederen
i det hele tatt?



Mvh.

Erik Ribsskog





2009/8/11 "Postmottak,
Avdeling for ingeniørutdanning"

<iu@hio.no <mailto:iu@hio.no> <mailto:iu@hio.no

<mailto:iu@hio.no>>
<mailto:iu@hio.no <mailto:iu@hio.no>

<mailto:iu@hio.no
<mailto:iu@hio.no>>>>










Hei igjen!



Når det gjelder
dine henvendelser i denne saken er disse

fremsatt på

en måte som
oppfattes som uheldig og usaklig.



Vi har nå fått
utskrift fra NITH som viser dine

eksamener som er

avlagt der.
Emnene fra NITH vil bli vurdert av

studieleder ved

dataprogrammet og
du vil få en skriftlig tilbakemelding på

utfallet

av dette.



Dersom du
kvalifiserer for vitnemål vil dette bli

utstedt så

snart

dette er avklart.





mvh

e.f.





Tove Jorid Hatlen

fung. kontorsjef



Studiekontoret

HiO, Avdeling for
ingeniørutdanning











On 10.08.2009
10:15, Erik Ribsskog wrote:




Hei,



jeg
kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på

denne e-posten

som
er til styreleder for HiO,


avdeling for ingeniørutdanning.




jeg sender derfor denne e-posten på nytt.




Mvh.




Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------


From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>>>






Date: 2009/7/23


Subject: Klage til Styreleder ved HiO avd. for


ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd:

Purring/Fwd:


Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.

To:
postmottak@hio.no
<mailto:postmottak@hio.no>

<mailto:postmottak@hio.no <mailto:postmottak@hio.no>>

<mailto:postmottak@hio.no
<mailto:postmottak@hio.no>

<mailto:postmottak@hio.no <mailto:postmottak@hio.no>>>


<mailto:postmottak@hio.no

<mailto:postmottak@hio.no> <mailto:postmottak@hio.no

<mailto:postmottak@hio.no>>

<mailto:postmottak@hio.no
<mailto:postmottak@hio.no>

<mailto:postmottak@hio.no <mailto:postmottak@hio.no>>>>











---------- Forwarded message ----------


From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>>>





Date: 2009/7/23


Subject: Klage til Styreleder ved HiO avd. for


ingeniørutdanning/Fwd: Purring/Fwd: Klage/Fwd:

Purring/Fwd:


Sterk mistanke om snusk hos HiO ingeniørutdanningen.

To:
PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>>


<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>>>


<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>>


<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no

<mailto:PerOystein.Staff@iu.hio.no>>>>








Hei,




dekan Per Øystein Staff, svarer ikke på mine

henvendelser,


angående om jeg har nok fra

fra
NHI (nå NITH) og HiO, til å få en to-årsgrad eller


bachelorgrad, siden jeg driver og søker


jobber nå, og skulle gjerne hatt papirer på at jeg har


tilsvarende en grad da, når man ser på de fagene

jeg har

hatt på


universitetsnivå, på to høyskoler i Oslo.



Det
har også vært adskillig, alvorlig, snusk,vil jeg

kalle det,


også fra Staff i forbindelse med


dette, men også fra professor Frode Eika Sandnes,

spesielt, når

det
gjelder å lage krøll

for
meg, når jeg skulle studere i Sunderland,

skoleåret

2004/05.



Han
ville ikke gi meg Erasmus-stipend, til tross

for at jeg


hadde gode karakterer, men forandret


unnskyldning, for at jeg ikke skulle få dette

stipendet,

flere


ganger.




Først sa de at det var fordi jeg manglet grunnlaget.




viste jeg de karakterutskrift, fra NHI, og da

fant de

på en


annen grunn, for å avslå, at jeg skulle


Erasmus-stipend.



Ei
dame ved internasjonalt kontor, på Bislett,

skulle søke om


studielån for meg, men det gjorde

hun
ikke.



HiO
IU, skulle søke om studier i Sunderland, for meg.



Jeg
leverte søknaden i resepsjonen, men den bleikke

levert til


Sunderland.



Da
jeg kom til Sunderland, gjennom å ha kontaktet

universitetet


der, gjennom Kilroy Education,


heter det vel nå, og fikk godkjent opptak til 3.

året av en


britisk bachelor grad, i Computing.




ville ikke HiO godkjenne fagene mine, det var

Frode Eika


Sandnes, enda HiO IO samarbeider

med
University of Sunderland, og har folk over fra

University of


Sunderland, som holder informasjonsmøter osv.




HiO og spesielt professor Eika Sandnes, de

ødela mye

av det


faglige utbytte, for meg, ved å studere i Sunderland,

siden mye

av
min konsentrasjon, måtte gå på å prøve å rydde

opp i


administrativt krøll, som HiO lagde for meg, med

vilje,

må jeg si.



Det
virka for meg, som om at professor Eika

Sandnes, må

ha hatt

et
horn i siden, til meg, som det heter, enda jeg

aldri hadde


sett han, før jeg begynte å søke om studieri

utlandet.




her er det snusk og korrupsjon og det som værre er,

hos HiO

IU,
vil jeg si.




her trengs det å ryddes opp, så spørs det om

dere er

klar for

å
rydde opp i disse lugubre


forholdene, som dere har, hos HiO.



Jeg
venter spent på svar.




Mvh.




Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------


From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>>>







Hei,



jeg
kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på

denne e-posten


ennå, så jeg prøver å sende den på nytt.



Med
vennlig hilsen




Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------


From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>>>







Hei,



jeg
så at du sto øverst på listen over ledelsen

for HiO


ingeniørutdanningen, så da regner jeg med at det

er deg

jeg
skal kontakte.



Det
gjelder at jeg har blitt tullet med av HiO,

(og fortsatt


blir det).



Ved
at det ble tullet med diverse Erasmus-søknader og

søknader om

studier
i Sunderland, og godkjenning

av
fag, i 2004.



Og
nå så tuller hun fungerende kontorsjefen deres,

Tone

Hatlen, med


meg, og sender ikke karakterutskrift

fra
NHI, (som var vedlegg til en av

Erasmus-søknadene mine i


2004, og

jeg
pratet med Hatlen på telefon,

da
hun sa hun fant NHI-karakterutskriften min, og

skulle

sende meg


den, i januar, og jeg har fortsatt ikke


mottatt noe).



Jeg
skal sende en kopi av purringen til Hatlen også.



Jeg
vil at dere skal undersøke hva som foregår,

sånn at

jeg kan få


orden på papirene mine, og at dette ikke skal


skje på nytt med andre studenter hos dere.



Med
vennlig hilsen




Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>>>






Date: 2009/2/2


Subject: Purring/Fwd: Sterk mistanke om snusk hosHiO






Hei,



jeg
kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på

denne e-posten


ennå, så

jeg
sender den på nytt.



Med
vennlig hilsen




Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com
<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>


<mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>>>





Date: 2009/1/6


Subject: Sterk mistanke om snusk hos HiO

ingeniørutdanningen.

To:
postmottak@hio.no
<mailto:postmottak@hio.no>

<mailto:postmottak@hio.no <mailto:postmottak@hio.no>>

<mailto:postmottak@hio.no
<mailto:postmottak@hio.no>

<mailto:postmottak@hio.no <mailto:postmottak@hio.no>>>


<mailto:postmottak@hio.no

<mailto:postmottak@hio.no> <mailto:postmottak@hio.no

<mailto:postmottak@hio.no>>

<mailto:postmottak@hio.no
<mailto:postmottak@hio.no>

<mailto:postmottak@hio.no <mailto:postmottak@hio.no>>>>








Hei,




dess mer jeg tenker på det, dess mer overbevister

jeg om

at det


ha


vært noe snusk i forbindelse

med
de problemene som HiO ingeniørutdanningen og

internasjonalt


kontor


skapte for meg da jeg


ville studere i Sunderland i 2004.



De
avslo tre Erasmus-søknader med tilsynelatende

konstruerte


begrunnelser.



De
rotet bort den vanlige søknaden min til Sunderland.



De
hadde merkelige møter, med leder hos HiO

ingeniørutdanningen


utenlandsstudier, han Espen,


professoren i datakommunikasjon, som vel har

sluttet nå, en


ganske ung


kar, til å være professor,

med
lyst hår, og 'cola-briller', som hadde jobbet i et


satelittfirma i


England, blant annet, husker jeg

han
sa.



Han
hadde med en kamerat fra Sunderland til møte

med meg om

utenlandsstudier,
det lurer jeg på

om
er meningen at man skal ha med.



Og
de sa der at det var umulig for meg å få jobb i

Sunderland, det


synes jeg er rart at de skulle si.




leverte ikke hun damen med alle de tomme

tab-flaskene på


kontoret,


internasjonalt kontor,


Bislett.



Hun
leverte ikke lånekasse-søknad for meg, enda vi

hadde

et møte


hvor

vi
ble enige om dette, at hun


skulle ordne det.





Og på toppen av det hele, så ville ikke Espenog HiO





godkjenne


fagene


mine i Sunderland, før etter

en
uforståelig utsettelse på flere måneder,enda

HiO hadde


samarbeidsavtale med University of


Sunderland.




Så her er det så mye tull, så jeg nekter åtro at





det kan

være


tilfeldig.



Jeg
mener noen hos dere sa ganske nylig da jeg

ringte, at

han nå har


sluttet, han professoren,

som
vel het Espen noe, mener jeg å huske.



Men
jeg synes ikke dette kan være noen

unnskyldning, så

jeg vil


gjerne

at
dere undersøker hva

som
kan ha skjedd.




håper jeg dere får funnet ut av hva som har

skjedd, og kan


sende en


skriftelig tilbakemelding


etter undersøkelsen av snusket.



Med
vennlig hilsen




Erik Ribsskog






















































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter