Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. januar 2010

David Hjort sender meg MSN-invitasjon. Men at jeg hang med han, var fordi jeg kjente han gjennom Rimi. Han stakk en sånn popper oppi nesa mi en gang




Google Mail - Join hallstein david hjort's network on Windows Live










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Join hallstein david hjort's network on Windows Live











Windows Live
<request-483b0a84950c489b@live.com>



Wed, Jan 20, 2010 at 11:28 PM




Reply-To:
donotreply@live.com


To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>

































Join hallstein david hjort's network on Windows Live















View invitation


View profile








Accept this invitation and you'll appear on each other's online profiles and can chat using Windows Live Messenger.







Change who can send you invitations and requests







Microsoft respects your privacy. To learn more, read our privacy statement. Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052

Windows Live










PS.

Så jeg tror nok det er smartest å kutte ut David Hjort, når jeg først har sjangsen og har flytta til et annet land osv.

Han kjenner masse kriminelle folk også, så det er kanskje ikke han det er sunnest å henge sammen med, når man har overhørt at man er forfulgt av noe 'mafian', osv.

Så jeg tror nok at jeg kutter ut han gitt.

Han er rett og slett bare for gæern og barnslig, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter