Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. januar 2010

En som sier han er Kai Runar Bergum, (aka. Kairo), skrev en kommentar på bloggen

Kai Runar said...
Jeg begynner å bli drit lei av dette. Hvis du snart ikke slutter med beskyldningene dine så kommer jeg til å anmelde deg for å komme med slike beskyldninger og anklager. Du må forstå at jeg ikke kan la dette pågå. Sjekk fakta. Du sendte meg også en melding på facebook ang. saken. Har du ikke noe annet å prate om så hold deg unna. LA SAKEN LIGGE. Ikke spesielt vennlig hilsen fra Kai Runar L. Bergum. Bror til Ole-Tonny.

19 January 2010 22:27


http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/01/jeg-sendte-en-anmeldelse-av-christell.html

PS.

Her er mitt svar på dette:

Altså Kairo,

du kan ikke komme nå flere uker seinere, og si ditt og datt.

Nå har jeg anmeldt det, og da må jeg nesten gå videre.

Du skulle ha svart på Facebook-meldingen da, som du ikke gjorde.

Og dessuten, Ole Tonny gikk i klassen min, så det er ikke sånn at jeg kjente Ole Tonny gjennom deg.

Han var en vanlig kar i klassen min, sånn som jeg så det.

Så tidligere klassekamerater må få lov å bry seg, synes jeg.

Og det som jeg egentlig driver med, det er å prøve å finne ut av familien min.

Dvs. Christell og faren min osv., hva de holder på med.

Og da skriver jeg noe som er som en selvbiografi, på blogg.

Siden jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', hva nå det er.

Så dette er også del av mitt liv og andre som har bodd på Bergeråsen.

Så nå jeg tar opp alt som har skjedd i mitt liv, så må jeg få lov å få ta opp det jeg har hørt andre snakke om til meg.

Selv om det er en i klassen min som døde.

Mora mi døde for tidlig, og mora til Petter og Christian Grønli døde for tidlig, og Nina Monsen døde for tidlig, osv.

Det er jo ikke noe for å være jævlig mot deg eller familien din det her.

Det her er om mitt liv, så da må jeg få lov å ta opp det som en del av mitt liv, mener jeg.

Dette her var jo for 20 år sida, så det er ikke sånn, at dette var noe som nettopp skjedde osv., lenger.

Det var en trafikkulykke, da Ole Tonny nettopp hadde fått lappen.

Og jeg lurer på om Christell har vært involvert i dette, som noe 'mob' eller 'mafian', e.l.

Så sånn er det.

Og jeg kan godt prate om andre ting fra Berger jeg, det er bare at du ikke svarer på Facebook-meldingen min så.

Men vi var aldri så kamerater vi, og heller ikke Ole Tonny kanskje, dere var som to vanlige folk som bodde på Bergeråsen, for meg.

Så vi var ikke skikkelig kamerater og vi var ikke uvenner heller, mener jeg.

Du og broren din var liksom bare to vanlige karer på Bergeråsen, for meg.

Så da håper jeg det er greit, at jeg forteller videre det jeg har hørt.

For det mener jeg at man har rett til, å fortelle om det som har skjedd en.

Jeg mener at selv om du var broren til Ole Tonny, så kan ikke du bestemme over klassekameratene til Ole-Tonny f.eks.

Det synes jeg er litt drøyt.

Dette er 20 år siden nå, så dette burde dere ha lært å leve med nå, synes jeg, for å være litt streng.

Så sånn er nok det.

Men jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er verdens artigste tema, det forstår jeg godt.

Men nå har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' osv., i Oslo, i 2003 og 2004, så da vil jeg gjerne å prøve å finne ut hva som foregår da.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter