Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. januar 2010

'Hitler-sveis'

Til de som skriver mange kommentarer om at jeg har Hitler-sveis.

Det er ikke riktig.

Jeg har en frisyre, som en frisør på Oslo City, forrandra håret mitt til, i 2002.

Like etter at jeg hadde slutta som butikksjef, tror jeg det var.

Og det er egentlig en ganske symetrisk frisyre.

Men, jeg har en skallet flekk, på høyre side av hue.

Så det ser kanskje ikke så symetrisk ut.

Men det er fordi jeg ble for tidlig født, tror jeg, så derfor er liksom hodeskallen min litt sånn feil plassert.

Da jeg var på språkreise, sammen med tremenningen min, Øystein Andersen, i Brighton, sommeren 1988.

Så var det en på kurset som sa til meg, at det så ut som at alt håret var på den ene sida.

Og det tror jeg er pga. den skallede flekken jeg har, på høyre sida av huet da.

Som er litt vanskelig å skjule osv.

Så derfor har jeg ofte hatt problem med håret osv., og brukt mye tid på det, før jeg har gått på byen osv., den tida jeg bodde i Oslo.

Og på Berger, etter at jeg kom i puberteten, så begynte jeg vel å prøve å tenke på mitt eget utseende og.

Det var vel spesielt min fars stedatter, Christell Humblen, som prata om at jeg måtte bruke hårgele og lypsyl og sånn.

Så hu likte kanskje femi gutter.

Eller kanskje hun bare skulle tulle med meg.

Hvem vet.

Men jeg hadde skjønt det hvis jeg hadde hatt noe som ligna på Hitler-bart.

Men Hitler-sveis, den syntes jeg var litt lavmål.

Jeg har ikke noe Hitler-sympatier, i det hele tatt.

Jeg er en liberal konservativ, som Obama kanskje, hvis han er det.

Jeg har pleid å stemme Høyre, hvis jeg har stemt.

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

Så bedre lykke neste gang til mobberne!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter