Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. januar 2010

Jeg fikk en e-post fra Den amerikanske ambassaden i Oslo




Google Mail - Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter?











Oslo, IRC
<osloirc@state.gov>



Mon, Jan 4, 2010 at 12:45 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>









Hei Erik,



Amerikanske ambassader er underlagt State Department, men dette
virker mer som Department of Homeland Security’s område. http://www.dhs.gov/index.shtm



Med vennlig hilsen,



Information Resource Center


U.S. Embassy, Oslo


osloIRC@state.gov


21 30 85 40 (phone hours: 2-4pm)




From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: Saturday, December 26, 2009 8:14 PM

To: Oslo, IRC

Subject: Kompansasjon for tull fra amerikanske myndigheter?




Hei,






tidligere iår, så fikk jeg et beklagelse-brev sendt til meg
i England, hvor jeg bor nå, etter å ha blitt tullet med av amerikanske
myndigheter, på flyplassen i Detroit, i 2005, og sendt tilbake til Europa, med
engang jeg kom til USA, uten noen bra begrunnelse ble jeg tullet med.






Kofferten min ble også holdt tilbake, en ekstra dag, så jeg måtte bo en dag på
hotell på Gardermoen.






Når jeg tenker på det nå, så var det fint å få beklagelse-brev.






Men billettene til og fra USA, kosta meg jo rundt 20.000 norske kroner.






Og 1000 kroner for hotellet på Gardermoen.






Pluss at jeg synes at jeg burde fått noe for tort og svie også.






Så 100.000 norske kroner, ville jeg ha sett på som et slags minstebeløp, å få i
kompansasjon, siden kompansasjoner er så høye i USA, så hvis dette hadde skjedd
med en amerikaner, så hadde jeg vel fått mange millioner.






Sjekk kan sendes til:






Erik Ribsskog




Flat 3




5 Leather Lane




Liverpool




GB-L2 2AE




Storbritannia







Med flyplass-krøll hilsen






Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter