Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. januar 2010

Jeg sendte en Facebook-melding til ordføreren i Svelvik, som jeg har lest har litt problemer med budsjettet, osv.






Hei Knut Erik,




Erik Ribsskog 28. januar kl. 05:40

Jeg vet ikke om du husker meg, jeg gikk i klassen under deg, på videregående.


I klassen til søstra di, Irene, som jeg ikke gikk så bra sammen med, men.

Jeg har jo bodd noen år i Oslo, og overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' der, (hva nå det er).

Og jeg ble forsøkt henrettet, av noe slags jaktlag, på en gård min onkels samboer drev, i Kvelde, i Larvik, (Løvås gård), i 2005.


Så jeg rømte til England, via Kristiansand og Danmark.

Og har vært i sjokk her, må jeg si.

For jeg får ikke mine rettigheter, fra politiet.

De vil ikke etterforske drapsforsøket, og de ville ikke si hvem den her 'mafian' er.


Hverken politiet i Norge eller England.

Og i Norge, så er det politiet i Tønsberg, som har saken min, siden onkelen min fikk meg til å bytte adresse til Kvelde i Larvik, da.

Og jeg merker at Tønsberg-politiet behandler meg dårlig.


Så jeg lurte på det, kanskje de behandler Svelvik kommune dårlig og.

For jeg har jo fulgt med litt, og har lest at du er ordfører nå, osv.

Så jeg tenkte, hva hvis Svelvik, (og kanskje Sande), bytta til Buskerud fylke.


Så kanskje dere ville fått mer penger.

For jeg syntes det var rart, at dere skulle plutselig få mindre penger i år.

Slik at Svelvik måtte kutte så mye i skole og helse osv.

Og muligens må legge ned min gamle skole, Berger, og Nesbygda, så jeg.


For, har andre kommuner fått like store nedskjæringer, som Svelvik?

Det ble visst kuttet i overføringene?

Mitt intrykk, fra da jeg gikk på handel og kontor, på Sande videregående, er at de i Tønsberg ser på Sande og Svelvik, som noe perifiere greier, som de omtrent ikke vet hvor ligger.


De er litt snobbete, er mitt intrykk.

Kanskje de er mindre snobbete i Buskerud, og ikke ville kuttet like mye i overføringene.

I Buskerud, så er de vel vant med å ha fler kommuner, som er mindre tett befolket, enn i Vestfold(?)


Vestfold har vel flest byer i Norge, mens Buskerud vel bare har et par byer.

Så kanskje Svelvik, (og Sande), hadde fått mer passende beviligninger, og blitt mindre stemoderlig behandlet, om man flyttet de kommunene, til Buskerud?


For Svelvik kommune, het jo tidligere Strømm, og var en del av Hurum og Buskerud.

Og Svelvik er jo en gammel ladeby for Drammen.

Og Svelvik ligger jo i Drammensregionen.

Og folk fra Svelvik kommune, pendler til Drammen, Oslo og Lier, leste jeg.


Og ikke til Sandefjord, Larvik og Tønsberg.

Så kanskje Svelvik hadde passa bedre i Buskerud, er mitt forslag.

Bare et forslag.

Hils søstra di, hvis ikke hu er sur enda, og si fra hvis dere veit hva den her 'mafian' er, som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av, inne i Oslo.


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter