Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. januar 2010

Jeg sendte en ny e-post til Lindorff Inkasso




Google Mail - Sak nr: 15202125










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sak nr: 15202125











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jan 21, 2010 at 5:02 PM




To:
Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>






Hei,

jeg viser til brev fra dere, som jeg mottok i går.

Jeg er fortsatt arbeidsledig i England, og jeg har en avtale med Larvik kommune, om at en gjeldsrådgiver, skal sette opp et budsjett i samarbeid med meg, om dette, når jeg får meg fast inntekt.


Så jeg skjønner ikke hvorfor dere sender så mye korrespondanse, om gjelden til City Self Storage.

For banklån osv., de har dere sluttet å sende korrespondanse om, de har dere godtatt å ta gjennom gjeldsrådgiver i Larvik kommune, hvor jeg har adresse nå, siden jeg jobbet på en gård drevet av min onkel Martin Ribsskog, i 2005, hvor jeg ble forsøkt drept, så jeg dro til England, hvor jeg er ennå.


Det ligger forøvrig masse verdifulle antikviteter osv., i den lagerboden, fra City Selv Storage.

Blant annet et sølv ølkrus, fra danskekongen, til Lauritz Gjedde Nyholm, (eventuelt L.C. Nyholm får jeg det til å bli, min tipptippoldefar), fra 1720, skriver min mormor i sitt testamente, som jeg fikk i bursdaggave, av min mormor, i 2004.


Og ting fra Heimevernet osv., hvor jeg er med i.

Så jeg vil jo ikke at noe skal skje med de tingene.

Men, jeg synes jo det er litt rart, at renter og avgifter skal løpe på denne regningen, når alle andre kreditorer har slått seg til ro med det, at jeg skal få istand en tilbakebetalingsavtale.


De tingene som ligger i den lagerboden, er nødvendgivis ikke så verdifulle, men det er ting av sentimental verdi, for meg, som jeg har fått av min mormor og mor osv.

Og gamle brev fra damer her og der, og merker og medalje fra militæret osv.


Og viktige papirer, som vitnemål og slikt og noe kunst, som min morfar lagde.

Sånne ting som jeg ikke ville dra med meg, når jeg skulle studere i England da.

Masse bøker som jeg har samlet selv, og etter min mor osv.


Ting som jeg helst ikke vil miste, men som ikke er så utrolig verdifulle, men mer artige, vil jeg si.

Så jeg ser helst at dette blir behandlet på vanlig måte, sammen med min andre gjeld, som venter på at gjeldsrådgiver i Larvik, skal gå inn, når jeg får meg jobb.


Og at dere sletter disse ekstra renteutgiftene og avgiftene, som dere har plusset på denne regningen med, de siste månedene.

For dere får ikke de pengene noe før de andre likevel, for jeg driver ikke med noe forskjellsbehandling.


Så det kan dere bare glemme, at jeg lager noe ekstra system for den forholdsvis lille regningen der.

Det har jeg heller ikke råd til, dessverre, for jeg lever på budsjett i England.


Så dere får bare sette denne gjelden på hold, på samme måte som dere har gjort med banklån-gjeld jeg har hos dere.

For jeg dro til Sunderland, og da, så tulla Lånekassa og HiO med meg, så jeg fikk ikke studielån, og da mista jeg kontrollen på banklånene.


Og da hadde jeg ikke så god tid som nå, så jeg klarte ikke å få ringt fra Sunderland, hver måned, for det ble slitsomt i lengden, og forklare om dette med studielånet da.

Men takk likevel for at dere minnet meg om dette, det er jo ikke 1/2 ennå, så at dere skal plusse på enda mer, på den regningen, det gjør bare at jeg får mindre lyst til å betale gjelden til dere.


Sånt tull er nok ikke populært blant så mange, tror jeg.

Så nå håper jeg at dere skjerper dere!

Med hilsen

Erik Ribsskog



2009/12/4 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>



Viser til mail sendt tidligere i dag.



Mailen inneholder en skrivefeil vedrørende bero, korrekt
informasjon er følgende:



Vi setter saken i bero frem til 01.02.2010.



Vennligst kontakt oss innen denne datoen for forslag til
løsning.



med
vennlig hilsen


Lindorff
Kundeservice


lindorff-kundeservice@lindorff.com


Tel:
(+47) 31 27 90 00


Fax:
(+47) 31 27 93 01



- 101517-













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter