Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. januar 2010

Jeg sendte en ny e-post til Spesialenheten




Google Mail - Oppdatering/Fwd: Til Presthus. Sak nr. 10167499 42/10-123










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Til Presthus. Sak nr. 10167499 42/10-123











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jan 28, 2010 at 12:59 PM




To:
post@spesialenheten.no






Hei igjen,

altså, når jeg ringer til de damene som jobber hos den Fylkeskommunen der, på skolekontoret.

Så begynner de bare å kødde med meg.

Og er ekle og uhøflige.


Helt ulikt Sande VGS., hvor jeg gikk 1. og 2. året.

Så det er tydelig for meg, at de damene er noe mob som kødder med meg, på vegne av f.eks. faren min eller stesøstra mi, Christell Humblen, som bor i Drammen.


Sånn virker det for meg.

Og, de damene er så ekle, så jeg har ikke lyst til å ringe de engang.

De brukte mange måneder på å sende det vitnemålet.

Så når han politimannen ikke klarer å forklare hva som har skjedd engang, som har forårsaket feilen.


Og hvor lenge dette har foregått.

Da tror jeg at han bare har hørt på at de ekle damene, har sagt at det var et hendig uhell, uten å etterforske det.

Men dette kan ha kosta meg mange millioner og mange jobber.


Så beklager at jeg brukte mange stygge ord, men jeg ble litt irritert, beklageligvis.

Jeg dro jo til Brighton, på ferie, den fredagen, for ei venninne av søstra mi, og søstra mi, skulle på ferie da, og insisterte nesten at jeg skulle dra på ferie, så hu bestilte samme dag til meg.


Så Andre Willassen, ga vitnemålet til faren min, tror jeg.

(Istedet for å sende det, som han skulle).

Noe sånt.

(For jeg var ikke på skolen, siste skoledag).


Kan noe mob i Drammen, ha lagd noe plott.

At jeg egentlig fikk fire, men så skrev de fem, på et falskt vitnemål.

For da jeg fikk det vitnemålet, som det stod fem på, nå ifjor, så fulgte det ikke med noe brev eller forklaring.


Eller unnskyldning, eller noe.

Så jeg tror at det fortsatt er noe muffens der.

Jeg tror Fylkeskommunen lurer politiet trill rundt, hvis de ikke er med på det og.


Noe Drammens-mob som kødder.

Det er mitt inntrykk.

Så jeg ville gjerne hatt forklart hva som har foregått.

Hvor mange år har min karakter ligget der.

Hva er den riktige karakteren, 4 eller 5?


Fra fylkeskommunen, for de har ikke sagt det til meg.

Og det var to karakterer, det var standpunkt og eksamenskarakter.

Og _begge_ to karakterene var feil.


Og det stod programeringsspråk 'Cobol', enda jeg hadde Pascal.

Altså hva har skjedd her?

Hvor lenge har arbeidsgivere som har ringt dem, fått feil karakter oppgitt?


Hva får arbeidsgivere som ringer nå oppgitt, 4 eller 5?

(De sier at det ligger borte på et lager, og er daffe og gidder ikke å hente det.

Men hvis et firma ringer, så har de vel der med en gang, tenker jeg.


Jeg gidder ihvertfall ikke ringe de sure damene der igjen.

Wenche, eller hva hu het, og ei fra Trøndelag, som het Kari).

Nei, det her er lavmåls-Norge på sitt værste, mener jeg.


God bedring!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/1/28
Subject: Til Presthus. Sak nr. 10167499 42/10-123
To: post@spesialenheten.no


Hei,

her er det noe 'mob', som har registrert feil karakter på meg, og hindra at jeg har fått fine jobber i årevis.


Og feige politiet lar de gå.

De sier at det er 'hendig uhell'.


Hvis jeg kjører for fort, kan jeg da si til politiet at, 'jeg så feil på speedometeret, det var et hendig uhell'.

Nei, det kan jeg ikke si.

Men dere lar mafian i fylkeskommunen gå.


Av feighet!

Fitter, er dere.

Jeg skulle ha stappa dere oppi et eller annet sted, så sinna blir jeg, og drept dere.

Jævla horer.

Jeg har ikke fått forklart hva som har foregått, det klarte ikke Nuven å forklare meg.


Dere driver bare å fislefitter.

Ingen har fortalt meg hvor lenge denne feilen har vært.

Ingen har fortalt meg hvordan det har blitt rettet opp.

Dere er en skam for landet, dere er noen jævla landssvikere!


Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter