Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. januar 2010

Jeg sendte en påminnelse til Fylkesmannen i Vestfold




Google Mail - Påminnelse/Fwd: Vedlegg til søknad om Fri Rettshjelp fra 2.12/Fwd: Re:










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Vedlegg til søknad om Fri Rettshjelp fra 2.12/Fwd: Re:











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 11, 2010 at 5:36 PM




To:
postmottak@fmve.no






Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/12/5
Subject: Vedlegg til søknad om Fri Rettshjelp fra 2.12/Fwd: Re:

To: postmottak@fmve.no


Hei,

jeg sender denne e-posten som vedlegg til søknad om Fri Rettshjelp, fra 2.12., hvor man kan se at jeg ikke er på talefot med slekta, og at min tante Ellen Savoldelli, venter i mer enn tre måneder, etter at hun har mottatt boet etter min mormor fra Larvik Tingrett, med å kontakte meg.


Og hun venter også til etter at jeg har kontaktet Larvik Tingrett og dere hos Fylkesmannen.

Jeg tror ikke at dette er tilfeldig, men de har sikkert lest om det på min blogg, eller noe.


Så jeg ser på det her som bedrag og svindel av arv, så jeg håper virkelig jeg får advokat, jeg har ikke lyst til å miste arven etter min mormor, som var adelig, (i Gjedde-familien og som arvet den siste baron Adeler, etter Cort Adeler, i Danmark), og som hadde masse verdifulle ting.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/12/4
Subject: Re: Re:
To: ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>


Hei,

det får bli gjennom advokat.

Vennligst ikke skriv mer til meg nå.


Jeg vil ikke ha mer med deg å gjøre, for andre og siste gang.

Erik Ribsskog



2009/12/4 ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>

vi blir nok nödt til ä treffes engang, for ä dele opp mors ting. du fär si fra när du kan komme til norge, og häpe at alle andre kann samtidig. . e

-------- Original-Nachricht --------

> Datum: Fri, 4 Dec 2009 14:41:46 +0000

> Von: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> An: ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>

> Betreff: Re: Re:



> Hei Ellen,

>

> jeg vil ikke ha mer med deg å gjøre!

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2009/12/4 ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>

>

> > jeg blir glad for at kommer og ordner opp. du kommer detsvärre for

> sennt

> > til ä pakke og vaske huset hennes, takk for hjelpen,

> > -------- Original-Nachricht --------

> > > Datum: Fri, 4 Dec 2009 14:02:42 +0000

> > > Von: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> > > An: ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>

> > > Betreff: Re:

> >

> > > Hei,

> > >

> > > kan du begynne med å forklare hvorfor det tar deg mer enn tre

> måneder,

> > > å

> > > sende denne e-posten?

> > >

> > > Ifølge Tingretten i Larvik, så fikk du og Martin boet, i slutten av

> > > august.

> > >

> > > Er det bare tid til marijuana-røyking om dagen eller, (sånn som du

> sa da

> > > jeg

> > > var på ferie hos deg i Sveits, sommeren 1987, at du dyrka marijuana i

> > > hagen).

> > >

> > > Og du skriver jo som om du er svensk og ikke sveitsisk.

> > >

> > > Jeg tror jeg prøver å ta dette gjennom rettssystemet, jeg har ikke

> så

> > > mye

> > > tillit til deg Ellen, det blir for mye marijuana og tre måneders

> pauser,

> > > på

> > > deg.

> > >

> > > Dessuten ville du ikke sende meg tingene mine som jeg hadde på

> gården

> > > Løvås,

> > > enda du bodde der i over et halvt år selv, (Ingeborg skrev du bodde

> der i

> > > syv måneder).

> > >

> > > Dessuten vet jeg at de maleriene med blomster på svart bakgrunn, fra

> > > Højriis

> > > slott i Danmark, de er mye verdt.

> > >

> > > Og memoarene etter Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, de er mine fra før,

> (jeg

> > > fikk de i gave fra Ingeborg, på slutten av 80-tallet, sammen med

> bilder

> > > av

> > > han generalen, som var morfaren hennes, Anders Gjedde Nyholm), så de

> > > tilhører meg.

> > >

> > > Men jeg tar det med rettsystemet, for jeg stoler ikke på deg.

> > >

> > > Når du venter tre måneder på å sende den e-posten, så er det noen

> > > ugler i

> > > mosen.

> > >

> > > Så jeg tror vi får ta å kutte kontakten, for sånne

> marijuana-hippier

> > > som

> > > svindler folk på arv, de liker ikke jeg.

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > >

> > > 2009/12/4 ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>

> > >

> > > > hei erik. hörer du venter pä arv. bare ikke venr for mye. for ä

> dele

> > > oppmä

> > > > vi väre der sammtidtig, all ingeborgs arvinger. kommer ikke til ä

> si

> > > mer om

> > > > dette för du lover ä holde mors dödsbo ute internett. greit? alt

> godt

> > > ellen

> > > > --

> > > > Ellen Savoldelli Ribsskog

> > > >

> > > > Jetzt kostenlos herunterladen: Internet Explorer 8 und Mozilla

> Firefox

> > > 3.5

> > > > -

> > > > sicherer, schneller und einfacher!

> > http://portal.gmx.net/de/go/chbrowser

> > > >

> >

> > --

> > Ellen Savoldelli Ribsskog

> >

> > Preisknaller: GMX DSL Flatrate für nur 16,99 Euro/mtl.!

> > http://portal.gmx.net/de/go/dsl02

> >



--

Ellen Savoldelli Ribsskog



Jetzt kostenlos herunterladen: Internet Explorer 8 und Mozilla Firefox 3.5 -

sicherer, schneller und einfacher! http://portal.gmx.net/de/go/chbrowser













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter