Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. januar 2010

Jeg sendte om arbeidssaken min mot Arvato, til et amerikansk tidskrift, om ledelse, Management Science Journal




Google Mail - The use of Negative Reinforcement, on Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




The use of Negative Reinforcement, on Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 29, 2010 at 7:01 AM




To:
ms.editor@wharton.upenn.edu






Hi,

I have a degree in IT, and has also studied business and IT, on university-level, so I'm used with having an academic approach, to problem-solving on work, etc.

I worked as a manger, in one of the biggest Norwegian supermarket-chains, Rimi, in Oslo, for ten years.


Then I had to move to the UK, (since I'd overheard I was followed, in Oslo, by some 'mafian', even if I've been a criminal).

I got a job, working on behalf of Microsoft, on Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, when I discovered, in a meeting with one of the managers there, that they used (negative) reinforcement, to control the employees.


(Like if they were dogs, etc).

Then I used the academic approach, that I've learned on NHI/(now NITH), in Oslo, on Oslo University College, and on University of Sunderland, and I used knowledge, acquired on courses, with Rimi (Hakon-gruppen, now ICA), in practical management.


I've published about my findings in this link:



I think this practice, with controlling the employees, with negative reinforcement, isn't in line with what I learned at business-school, on university college and in courses, in Norway, so I've tried to whistleblow about what I've found.


I was wondering if you are interested in writing about my employment-case, against Bertelsmann Arvato LTD's Microsoft Scandinavian Product Activation, or if you think I could try to write an article for reviewing, by your journal?


I just thought I'd check if you are interested in this empoyment-case, and what I've found.

Thank you very much in advance, for any reply!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter