Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. januar 2010

Min mormor var litt stressa noen ganger, virka det som, og prøvde å stresse andre kanskje, men hun hadde visst ro når hun trengte det, virker det som




Google Mail - Ivar Mikalsen har kommentert i ''Hav og fjell farvel', kåseri fra NRK radio, fra 1965, om Hadsel og Ve...'










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ivar Mikalsen har kommentert i ''Hav og fjell farvel', kåseri fra NRK radio, fra 1965, om Hadsel og Ve...'











Origo.no
<varslinger@origo.no>



Tue, Jan 19, 2010 at 12:08 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Ivar Mikalsen har skrevet en kommentar i samtalen ''Hav og fjell farvel', kåseri fra NRK radio, fra 1965, om Hadsel og Vesterålen, fra min morfar Johannes Ribsskog, (tidligere rådmann i Hadsel). ', som du følger med på.



-----------------------------------------------------------------

Hei Erik.

Det var ikke noe dramatiskt anngående fjellturen til din bestemor. Personlig var jeg borte fra Stokmarknes fra 1957 til 1967, så jeg vet ikke så mye den turen. Men det er normalt en grei fjelltur på ca. 1 time på sti, opp til Ørnheihytta (nu Røde Kors hytta). Da hun kom opp til hytta kom vel tåka sigende og hun følte seg vel litt desorientert. Hun gjorde vel helt riktig ved at hun satt på trappa og ventet til hjelpen kom.



Mvh. Ivar.

-----------------------------------------------------------------



Gå hit for å lese og kommentere i samtalen:



http://origo.no/-/conversation/show/1113569_hav-og-fjell-farvel-kaaseri-fra-nrk-radio-fra-1965-om-h



Gå hit dersom du ikke lenger ønsker å følge med på denne samtalen:



http://origo.no/-/conversation/unwatch/1113569?auth=47654_f12ba37a56



---

Som medlem på Origo mottar du varslinger når noe skjer. Gå hit for å endre eller skru av varslingene dine:



http://origo.no/-/account/mail_notifications/47654?kind=comment_in_watched_conversation&auth=47654_92d8c62cbd





Konstruér kunnskapskollektivet ditt sammen med oss som utvikler Origo.

http://origo.no/-/site/pro_services?src=n&hint=2







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter