Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. januar 2010

Noen sier at jeg har dobbeltmoral

Noen skriver på kommentar at jeg har dobbeltmoral.

At jeg trakasserer folk på min blogg, men klager på at jeg blir trakassert på andres nettsteder.

Det må de få lov å mene.

Men jeg mener at jeg må få lov å skrive en slags selvbiografi, over det jeg har opplevd i livet, på min blogg.

Og at jeg må få lov å forklare om konflikter, selv om de har skjedd på nettsteder som Wikipedia osv.

Dette er en ting mener jeg.

Men man kan ikke blande dette, at jeg har en blogg, som jeg skriver om forskjellige ting på.

Norsk Wikipedia kan ikke si sånn, at Erik skriver om Wikipedia på sin blogg, så da kan vi skrive hva vi vil om han, på Wikipedia.

Det blir blanding, av saker, mener jeg.

Det er usakelig.

Og det går nesten ikke ann å diskutere da, hvis folk skal være usakelige og blande sånn.

Hvis de tar en sak an gangen, så kan jeg forklare meg.

Men hvis de skal blande sånn, så blir det umulig å forsvare seg omtrent, synes jeg.

Så jeg mener at Norsk Wikipedia, de som er ansvarlige der, de oppfører seg veldig umodent og dumt, synes jeg, når de blander saker på den måten.

Det er ikke å være saklig.

Så det er en uting, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det er visst ingen side om 'saklighet' på Norsk Wikipedia.

Dette er kanskje noe som sivilisasjonen i Norge har glemt hva vil si, det å være saklig?

Hvem vet.

Her er mer om dette:

saklighet

http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Spesial:S%C3%B8k&search=saklighet&go=G%C3%A5

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter