Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. januar 2010

Søstra mi, skulle alltid ha det til, at jeg likte småjenter

Det var ikke sant.

Men det var noe søstra mi hadde fått inn i huet.

Så det lurer jeg på, om f.eks. Haldis eller venninnene hennes, som var i noe Johanitterordenen, eller noe.

At de har lest i kirkeboka, om hu fra Eggedal, som fikk en uekte sønn.

Også har dem hørt at hu var nettopp konfirmert, og ikke fått med at hu ble konfirmert som 22-åring.

Også tror dem at dette er noe som går i slekta, som en svakhet.

Men nå visste det seg at det var altså hu fra Eggedal, som var 11 år eldre.

Og mora mi var også sånn, at hu nok fikk en unge med barnevakten.

Og farmora mi Ågot, hu likte ikke tøffe mannfolk.

Så det må være på kvinnesiden i familien i såfall, at dem liker for unge gutter.

Så her er det noe lurings, med at søstra mi og i noe miljø hun er i, har lest i kirkebøker, om noe som skjedde, for snart 200 år siden, og prøver å klistre noen merkelapper på meg, samtidig som hun kobler av hjernen sin.

Så dette gjør meg forbanna, å tenke på.

For Norge er ment å være en rettstat, fri for kristen sharia-aktig tulling med folks liv.

Så her må de kristne, (som har drevet med sånt her), dø omtrent, vil jeg si.

At de må bli skutt etter en landsvikdom, f.eks.

Det håper jeg.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter