Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. februar 2010

Bodde noen nord for isen?

Det jeg tenker på nå, det er jo at det virker som at det skjedde en enorm issmelting, eller noe, på jorda, for noen tusen år siden.

(Var det jordas gravitasjon, som byttet, slik man kan lese om noen steder, at skjer med noen hundre tusen års mellomrom?)

Ihvertfall, så ble Middelhavet oversvømmet, og Svartehavet dannet.

Folk som bodde der Svartehavet lå, måtte flykte.

Vannet steg mer og mer for hvert år.

En ark ble visst bygget av Noah.

Og denne virker som å ha strandet i Ytre Enebakk, noen dager senere.

Men men.

Da havstanden lå 200 meter over dagens nivå.

Fra Noah, så virker Karen Pedersdatter å stamme.

Mor til Asbjørn og Helga Dørumsgaard, og mormor vel, til komponisten Arne Dørumsgaard, som både så ut og var som Noah, på den måten at han gikk veldig bra overens med dyr.

Helga Dørumsgaard, hadde veldig mørkt hår, til å være norsk.

Hun var halvt trøndersk, (faren var fra Oppdal), og mora var fra Enebakk da.

Så jeg regner med at det var mora sin familie, som hadde mørkt hår.

Og at Noah nok hadde mørkt hår, som vi kan se at folk nede i Tyrkia osv., har den dag i dag.

Så sånn var nok det.

Men hvor kom de blonde folka til Norge fra?

Bodde de nord for isen, er min teori nå.

Var det ikke så mye is i Trøndelag og Nordland, f.eks.

Hm.

Dette var et 'mysteriums' vil jeg si.

Romerike, er jo et gammelt tradisjonelt distrikt.

Rauma-stammen.

Og de er nok etter Noah, vil jeg si.

Fra nede ved svartehavet osv.

Se på Lillestrøm, som kaller seg 'Kanari(fugla)'.

De er fra nede i syd der et sted.

De bruker fargen svart (og gult).

De er nok illuminister, dvs. djeveldyrkere, vil jeg si.

Disse etter Noah, det vil nok si Rauma-stammen, som Romerike har sitt navn etter.

Det kan det nok virke som, vil jeg si.

Så det er nok derfor at onkel Martin er illuminist, det har han nok etter sine forfedre, (og mødre), Helga Dørumsgaard og Noah, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og disse her illumistene.

De mørkhåra, etter Noah.

De driver nok å tuller med de norske, eller blonde da.

De som ikke er etter Noah da.

For jeg husker at mora mi, (Karen Ribsskog).

Hu sa, til en dame i Nevlunghavn, hos besteforeldrene mine, på 70-tallet, at de hadde også bodd i Nord-Norge.

(Og gjort noe tull der da, antagelig).

Så spurte hun andre, om det var så mange mørkhåra der da, må det vel ha vært.

Og da husker jeg at mora mi sa, at det var mørkhåra folk, i Vesterålen, for det hadde visst vært noen spanjoler, som kom i land der, fra et skip som sank.

I gamle dager.

Så de her etter Noah og de, de har nok en illuminati-mafia, som tuller med vanlige, 'tradisjonelle', norske/blonde, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Sånn virker det ihvertfall for meg.

Så vi får se hva som skjer.

PS 2.

Ytre Enebakk, ligger visst i Follo, og ikke i Skedsmo.

(Grensen mellom Follo og Romerike, går visst midt i Enebakk kommune).

Så det stemmer kanskje ikke at Rauma-folket var etter Noah da.

Siden Ytre Enebakk, ikke engang ligger på Romerike.

Men i Follo.

(Hvor jeg har jobbet, (på Rimi Langhus), og min onkel Runar bor, i Son, og jobber som tannlege i Ås).

Så kanskje dette med Noah har noe med Follo å gjøre da?

Hm.

Vi får se.

Jeg får nok tenke mer på det her.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter