Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. februar 2010

Jeg lurer på om Leiv Borgen, faren min og onkelen til Nina Monsen var i noe sånn illuminati/pedo-ring, på Berger. Hvem vet




Google Mail - Til Leiv Borgen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Leiv Borgen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 22, 2010 at 12:26 AM




To:
mail@batformidling.com






Hei,

jeg er Erik Ribsskog, (sønn til din kamerat Arne Mogan Olsen, som jeg ikke har noe mer med å gjøre nå), og som begynte på Berger skole, i 3. klasse, da du var rektor der, og kona di, Sidsel, ble klasseforstanderen min, og jeg gikk i klassen til sønnen din Erland, da jeg flyttet til Berger fra Larvik, i 1979.


Min far flytta jo fra meg, og ned til Haldis Humblen, etter at jeg hadde bodd på Berger, i et halvt år, og mens jeg fortsatt gikk i 3. klasse.

Dattera til Haldis, Christell Humblen, hun fortalte meg en gang, på 80-tallet, at du hadde gått inn i garderoben deres, mens de dusja, og at Annika Horten hadde løpt foran deg og vifta med puppa sine.


Det sa Christell.

Men Annika var enig i at du hadde gått inn i garderoben deres, men nekta for det med at hu hadde vifta på puppa.

Så sånn var det.

Men Christell blanda jo meg inn i det her.


Hva var den spioneringa på jentene på barneskolen om da?

Jeg husker jo at det var sånn, at 6. klasse alltid skulle ha klasserommet ved siden av funksjonshemma-doen og bomberommet.

Hvorfor var det sånn?


Jeg husker jo at du så aldri så engasjert ut, som de gangene, når første klasse hadde underholdning, da våkna du opp, og sa at 'dette tror jeg at alle er enige om at var første klasses underholdning'.


Men men.

Du kjøpte jo en Mercedes av faren min, på 80-tallet, en mørk blå metallic E230, eller noe sånt vel.

Som faren min hadde kjøpt i Tyskland.

Faren min, lå og solte seg på verandaen til Haldis, og hørte på, da Christell fortalte dette, at du hadde gått inn i garderoben deres.


Men han reagerte ikke på det Christell sa.

Det samme skjedde da Nina Monsen, (som har tatt selvmord nå, eller 'selvmord'), fortalte meg at onkelen hennes hadde tilbudt henne penger for å suge hans mer private deler.


Da sa jeg det til faren min og Haldis, men jeg tror ikke de gjorde noe med dette.

Så dere hadde kanskje noe sånn pedo-ring, eller noe?

Illuminati?

Håper du kan svare din tidligere elev på Berger skole, og hils kona di Sidsel, som var min tidligere klasseforstander, og sønnen din Erland, som jeg leste i Svelviksposten, på nettet, at ikke skal ta over firmaet ditt.


Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

En gang så gikk jeg og to i klassen, Hege Rønjom og Ole Christian Skjellsbekk, vi gikk rundt på Ebbestad, og solgte lodd, for vi fikk premier på kontoret ditt.


Det med de premiene, som var sprettballer osv., var det noe som var på alle skoler, eller bare på Berger skole?

Bare noe jeg kom på.

På forhånd takk for eventuelt svar!









PS.

Som man kanskje skjønner, av denne e-posten til min tidligere rektor Borgen, fra Berger skole.

Så lurer jeg nå litt på, om min far, og min stesøster Christell, hadde et sånt 'Lolita-forhold', bak ryggen på min fars nye dame Haldis, (eller med hennes velsignelse).

Og at dette var grunnen til at Christell nevnte dette med Borgen og Annika Horten og jentegarderoben på Berger skole.

At hun jagde meg vekk fra huset til Haldis, for hun ville ikke ha meg der, for hun var så fornøyd med faren min.

Så jeg ble ikke bare flyttet fra, da jeg var ni år, jeg var også uønsket, i huset til Haldis, hvor faren min flytta til.

Så sånn var det.

Så nå lurer jeg på det, hvis Christell vil bli venner igjen, skal jeg kalle henne 'mamma' eller Christell da?

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg husker jo at jeg var på et sjeldent besøk, hos Humblen-familien, på Bergeråsen, en jul på 90-tallet.

Og da begynte Christell å stelle seg bak faren min, mens Haldis hadde gått fra julemiddag-bordet, og mens jeg og faren min satt ved bordet.

Så begynte hun å kjæle faren min på skulderne, mens det bare var oss tre der.

Dette var vel noe sånt som jula 1993 eller jula 1994 kanskje, mens både jeg og Christell var i første halvdel av 20-årene.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Og nå har jeg jo kutta ut faren min, og driver og anmelder han for omsorgssvikt, siden han flytta fra meg da jeg var ni år, og lot meg bo alene, til jeg ble myndig.

Og da må jeg også kutte ut hans mindreårige 'kone' nummer to, Christell.

For jeg kan jo ikke ha med min fars koner å gjøre, når jeg har kutta ut faren min.

De vil jo nesten bli som å ha kontakt med faren min.

Og det er jo dumt når jeg har kutta han ut.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Faren min og Haldis og Christell, de bør jeg nok regne som en person.

Og vel også søstra mi og Jan Snoghøj, sønnen til Haldis osv.

Så sånn er nok det, dessverre.

Så vi får se hva som skjer.

PS 4.

Og søstra mi, flytta også ned i Haldis-huset, (da hu flytta til Berger, fra mora vår i Larvik, i 1983, var det vel, fire år etter at jeg flyttet til Berger).

Så hu var ikke som søstra mi, da ville hu ha flytta inn hos meg, i Leirfaret.

Så hu blir som min fars kone nummer tre da.

Så søstra mi blir som mora mi, og Christell blir som stemora mi, (som også Haldis da).

Og Jan blir som en kamerat av faren min, vil jeg si.

Sånn, nå blir det kanskje litt enklere for meg, å skjønne hvordan jeg skal forholde meg til de her folka.

(Nemlig å ikke ha noe med dem å gjøre, siden de er så nært knyttet til faren min, og de lot meg bo alene fra jeg var ni år, til jeg ble myndig).

Så sånn er det.

Så nå begynner jeg å finne litt mer ut av det her.

Jeg bodde jo i Leirfaret, og de her bodde i Havnehagen.

Og jeg var nesten aldri nede i Havnehagen, så det er ikke så lett for meg, å skjønne hvordan den familien fungerte.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter