Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. februar 2010

Jeg sendte en ny e-post til Wikipedia Info Team




Google Mail - Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils [...]










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils [...]











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 15, 2010 at 7:28 PM




To:
Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>






Hei,

men jeg har jo lest om styret deres på Tinget på Wikipedia, mener jeg det var.

Dette synes jeg var underlig å lese, at Wikimedia Norge ikke har noe med Wiki-samfunnet å gjøre.


Det syntes jeg hørtes nesten ut som bedrag.

Dette tror jeg ikke folk flest forstå så mye av.

Når ble denne foreningen dannet?

Hvor kan man lese mer om Wikimedia Norge?


Jeg trodde at Wikimedia var der man lastet opp bilder i Wiki-samfunnet(?)

Håper at du har mulighet til å svare på dette som jeg lurer på!

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/2/15 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

Hei, Erik, og takk for din e-post.

02/15/2010 14:19 - Erik Ribsskog wrote:



> Hei,

>

> takk for svar!

>

> Jeg har lest at dere har et styre.

>

> Er dette et styre som bare finnes når det passer dere, for å sette det litt

> på spissen?

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog



Det finnes en norsk forening som har som formål å støtte opp under arbeidet til

bl.a. Wikipedia. Den foreningen heter Wikimedia Norge. Den foreningen styrer ikke

over nettsamfunnet, de to er uavhengige av hverandre selv om mange i Wikimedia

Norge er godt synlige i nettsamfunnet.



Mer om foreningen kan du lese på http://no.wikimedia.org/



Med vennlig hilsen,

Hans-Petter Fjeld



--

Wikipedia - http://no.wikipedia.org

--

NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter