Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. februar 2010

Jeg skrev om neandertalerne osv., på Dagbladets kommentarsystem






Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Andre mennesketyper?


Jeg lurer på om norske folk kan være etter Neandertal-mennesket, for norske folk har jo mye hår på brystet.


Mens de mørkhårede, som har lite hår på brystet, de er kanskje fra Homo Sapiens da.


Og at det er derfor at norske folk blir tulla med.


Vi ser jo at afrikanere og nordiske folk, blir tulla med i verden i dag, synes jeg.


En kamerat av meg, eller 'kamerat', pleide å kalle meg 'hvit neger', uten at jeg skjønte hvorfor, på 90-tallet.


Nå skjønner jeg det, det er fordi jeg har blondt hår.


Så det er nok rett det du skriver, at de forskjellige menneskerasene, kanskje til en viss grad kan være forskjellige arter.


Kanskje det er dette som New World Order og slikt, går ut på, at en art/rase vil dominere verden.


Og prøver å tulle mest mulig med afrikanerne og de nordiske.


Min gamle ungdomsskolelærerinne, på Svelvik ungdomsskole, i samfunnsfag, Fru Næss, sa at det var krefter i USA, som ville at alle på jorda skulle ha mørkt hår og en litt gråaktig hudfarge, (selv om hun også sa at det var visst på vei bort).



Og de neo-konservative, i USA, har visst også i våre dager, litt spesielt syn på folks rettigheter, leste jeg i the Times, var det vel.


(Siden jeg bor i England, som flyktning fra Norge).


Og det var at 'man kan ikke lage en omelett uten å knuse noen egg'.


Og 'egg', det er jo et utrykk som ble brukt mye i Svelvik osv., husker jeg, fra oppveksten min.


Jeg tror det går på fargekoder, at hvit er kristen, og gul er norsk.


Og en i Drammen, som var på språkreise i England, ble kalt 'Eggemølleren'.


Et egg er nok en som er hvit (kristen) utapå, og gul (norsk), inni.


Så eggemølleren, er en som har drept en sånn person da, lurer jeg på.


Så de neo-konservative, de tuller altså med rettighetene til de streigte nordiske, (som de kaller 'eggene'), kan man tolke det som.


Lurer jeg på ihvertfall.


Er det fordi de nordiske stammer fra neandertalene, eller en annen art, enn sionistene, (les jødene), som vel kontrollerer de neo-konservative og etterettning osv., i USA.


Et annet utykk er vel en 'ost', en som er gul utapå, men hvit inni.


Som ser norsk ut, men er kristen inni.


'Ostebonde', kalte en i klassen min meg, (Erik Ree), på nevnte Svelvik Ungdomsskole.


Så her er det en krig i Norge idag, mellom hvite (kristne), gule (nordiske vel), og svarte (djeveldyrkere/illuminister eller kabalister vel).


Illuminister er vel røde mener jeg.


Så dette kan godt komme av dette med forskjellige mennesketyper.


Og at hver mennesketype har sin egen undergrunn da.


Som kanskje ikke kommer helt fram i avisene, osv.


Så sånn er kanskje dette, selv om jeg vet at dette kan høres rart ut.


Så sånn er nok det.


Mvh.


Erik Ribsskog










http://www.dagbladet.no/2010/02/11/magasinet/naturvitenskap/forskning/10342821/?commentId=4257784#comment_4257784

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter