Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. februar 2010

Nå gikk jeg gjennom noen gamle brev fra bestemor Ingeborg, (fra 2005), så fant jeg en 200-lapp. Da var jeg heldig

Photo 8427

PS.

Jeg fikk så mange brev fra bestemor Ingeborg, i 2005, da jeg bodde i Walton.

Og jeg ble så stressa, for hu maste sånn om at jeg måtte sende tilbake det sølvkruset, fra 1700-tallet.

Men jeg stolte ikke på søstra mi, og de andre i familien, for jeg ville ikke ha noen i den boden min, hvor jeg hadde HV-tinga mine osv.

Så jeg leste bare noen få av de breva jeg fikk fra bestemor Ingeborg.

Jeg skjønte ikke hva som foregikk, og hvorfor jeg ble forsøkt drept i Larvik.

Og det gjør jeg fortsatt ikke.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Dette var et julekort, fra 2005.

Her er hva det står:

Julen 2005

Kjære Erik

Håper ikke at posten tar denne penge fra deg.

Du kan gå i teater eller revy eller lign. for sedelen

Har du hørt at Martin i siste uke plutselig reiste til Ellen.

Martin orket ikke det stadige skjenderi og kritikk av Grete.

Ja ja, jeg kan intet hjelpe.

Den 23'de reiser jeg til Rahel i Berlin og der kommer Ellen

Det blir ensomt for Pia og Daniel og din mann

god jul!

Bestemor

PS 3.

'Din mann', det må være Pias samboer Negib, fra Etiopia.

Bestemor må ha trodd at Pia traff Negib gjennom meg.

Men nei, jeg har aldri kjent Negib.

Så Pia traff nok Negib, på byen i Oslo, når hun var ute med venninner fra Røyken, Siv og Monika.

Men bestemor skjønte vel ikke det at Oslo var stort, og at jeg bodde på Ellingsrudåsen, og at søstra mi bodde i sentrum, da hu flytta til Oslo, i 1991 vel.

Så bestemor skjønte nok ikke helt hva som foregikk.

Hun klandret jo også meg for at søstra mi fikk en farget sønn.

Så her tror jeg søstra mi må ha fortalt noe løgner til bestemor Ingeborg, muligens.

Om at hun traff sine afrikanske venner, gjennom meg, eller noe.

Noe sånt.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

PS 4.

Her er mer om dette:

img267

img268

PS 5.

Så ser man at hu skriver på konvolutten og, og maser om det her sølvkruset fra danskekongen da, fra 1720, til L.C. Nyholm, (som hu trodde het Lauritz Gjedde Nyholm, men het Laurtiz Christian, og var politiker for venstre og hofjægermester, som vel var noe militært da):

img269

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter