Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 26. februar 2010

Nå har jeg sendt begjæring om offentlig skifte, som e-brev, til Tingretten i Larvik




Google Mail - SV: Til sorenskriver Jens Kr. Elstad: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Til sorenskriver Jens Kr. Elstad: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Feb 26, 2010 at 6:18 PM




To:
"Skåret, Rachel" <Rachel.Skaret@domstol.no>






Hei,

nå har jeg sendt med en begjæring om offentlig skifte, som e-brev.

Så får jeg regne med at det er i orden.

Når det gjelder en faktura på 30.000 så sa sorenskriveren ikke noe om det, i sitt siste brev.


Sorenskriveren burde vite at jeg er arbeidsledig og uten penger, så jeg regner ikke med at han driver å holder meg for narr, når han tipset meg om at jeg kunne begjære offentlig skifte.

Min mormor hadde masse verdifulle malerier, så det er uansett masse penger i boet, så jeg kan betale den regningen, når jeg får arven, (eller den kan tas fra boet).


Men da har ihvertfall jeg søkt om offentlig skifte.

Jeg synes at retten også har et medansvar for å ordne opp i dette rotet, (min onkel Martin Ribsskog og min tante Ellen Savoldelli, har hatt boet i et halvt år, uten å ha klart å fordele det på de andre arvingene, som f.eks. meg selv, som også arver, siden min mor er død. Og de har min koffert, på gården til Martin og, med masse vitnemål og attester osv., som de nekter å sende meg).


Så da har ihvertfall jeg begjært offentlig skifte, så håper jeg at dere ikke holder meg for narr der, når dere tipser meg om å begjære det, ettersom jeg har forklart dere om min øknomiske situasjon.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/2/26 Skåret, Rachel <Rachel.Skaret@domstol.no>



Hei
igjen !

For å
begjære offentlig skifte må du sende brev pr. post til
oss. Dersom vi mottar begjæringen fra deg pr. post, vil
vi sende deg en faktura på kr. 30.000,-, som sikkerhet for
skifteomkostninger.Forøvrig vises til vår mail av
02.12.2009.

Frist
for å gi oss tilbakemelding settes til 15. mars d.å.


Mvh

Larvik
tingrett

Rachel
Skåret

regnskap


-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 25. februar 2010
13:19
Til: Larvik tingrett (postmottak)
Emne: Til
sorenskriver Jens Kr. Elstad: Offentlig skifte etter Ingeborg
Ribsskog

Hei,


takk for brev fra Tingretten som jeg mottok i dag.



Jeg følger deres råd, omstendighetene tatt i betraktning, (som jeg har
forklart om, alle arvingene etter Ingeborg Ribsskog, er ikke på talefot, og de
som har fått boet, Ellen Savoldelli og Martin Ribsskog, de klarer ikke å
fordele arven, enda de har hatt boet i omtrent et halvt år vel).



Så derfor begjærer jeg offentlig skifte, etter min mormor, Ingeborg
Ribsskog, ettersom min mor er død, og dette gjør meg, som hennes (eldste)
barn, til en av arvingene etter min mormor.


Håper dette er i orden, og igjen takk for svar!



Mvh.

Erik Ribsskog







img330.jpg
103K








PS.

Her er e-brevet:

img330

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter