Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. mars 2010

Det her er nok han Erik Thorhallsson, som tulla med faren min i Son. Han tjener bra, er det han som er adm. dir. i Binders tro?

tulla med faren min i son

http://skattelister.no/skatt/profil/erik-thorhallsson-17952774/

PS.

I såfall så er det en link mellom faren min og Jon Bekkevoll i Rimi, som nå jobber i Binders vel.

Og Binders het tidligere Tybring-Gjedde, så da er det en link til Gjedde-familien, i Danmark, som min mormor var fra.

Men akkurat hvordan det her henger sammen, det er vanskelig å si.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg lurer på om det her er samme Erik Thorhallsson?

Jeg husker første året jeg bodde i Oslo, og studerte på NHI.

Skoleåret 1989/90.

Da kom 'Erik the Viking', på kino, så dro jeg på Eldorado, og så på den.

Og der var Erik Thorhallsson også, og en kar som var i 50-åra vel, og som jeg innbilte meg var faren hans.

Så han har kontakter i Oslo, så kanskje det er han som er adm. dir.

Hvem vet.

Vi får se.

Her er mer om dette:

thorhallsson gjedde

https://www.stocktalk.no/Msg.asp?GroupID=1&Group=in+the+pit+-+oslo+b%F8rs&TopicID=20200&Topic=Bedre+tider+for+CTG%3F&Keyword=CTG&Pos=25

PS 3.

Erik Thorhallsson har kanskje lagt meg for hat, siden jeg intervjua han, for skoleavisa, på Berger skole, da han hadde vært med i Donald Duck-lekene, i kulestøt.

Det er mulig.

Hvem vet.

Vi får se.

PS 4.

Når Tybring-ene kan bli Tybring-Gjedde, pga. inngifte av en etter Ove Gjedde.

Da kan jeg kanskje bli Ribsskog-Adeler, pga. inngifte av en etter Cort Adeler.

Det vil jeg si er logisk, og jeg har lest litt til forberedende ved UIO.

Så sånn er nok det.

Vi får se.

PS 5.

Nå jobber visst Erik Thorhallsson, som adm. dir. i Kontorspar:

erik thorhallsson kontorspar

http://www.kontorspar.no/innhold/kontakt-kontorspar/cKS_CONTENT-cKS_CONTACT-p1.html

PS 6.

Jeg får sende en e-post da:




Google Mail - Erik Thorhallsson fra Berger?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Erik Thorhallsson fra Berger?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Mar 14, 2010 at 6:00 AM




To:
erik.thorhallsson@kontorspar.no






Hei,

jeg vet ikke om du husker meg, sønn til Arne Mogan Olsen, som du jobba for, på Strømm Trevare, på 80-tallet.

Vi var på dansketur en gang, med Strømm Trevare, når ei jente fra Svelvik, møtte noen gutter og hoppa ut av bilen til faren min, i Oslo, og du var vel med når Viggo vant bodybuildermesterskap i København, og dere henta meg på Barnas gård, i 6. klasse.


Du spilte 'Arne Belinda' for faren min, i Son, hvorfor gjorde du det da, Prima Vera-sangen?

Du sa du fikk nøkkelen til Hege Rønjom, da begge vi lå over hos Jan Snoghøj på Gulskogen, etter en russekro, det året jeg var russ i Drammen, og Hege Rønjom spanderte en halvliter på meg, av en eller annen grunn.


Du sa til Jan, det samme skoleåret, 1988/89, at når han skulle på lang juleferie, så kunne det hende at en av dere, deg, Tom Bråten vel, og en fra Drammen med lyst hår, tok jomruhinna til Christell Humblen, stedatteren til faren min.


(Uten at jeg vet hva som skjedde, jeg mistenker at faren min tok den, i Jugoslavia, sommeren 1980, da hu var 7-8 år, ettersom hva jeg har skjønt litt mer av, de siste par åra, når jeg har tenkt så det knaker).


Kameraten din Tom Bråten tulla med meg, i bryllupet til Jan og Hege Snoghøj, og råflørta med søstra mi, og trua meg, da jeg påpekte flørtinga, bare sånn ganske jovialt.

Men men.


Mer da.

Jo, husker du da vi møttes på Eldorado kino, det første året jeg bodde i Oslo, skoleåret 1989/90?

Var det faren din du var på kino med, han i 50-åra forresten?

Bare nysgjerrig, siden jeg så du har vært adm. dir. i Binders osv.


Kjenner du Jon Bekkevoll da, som har vært regionsjef i Rimi, som forskjellsbehandla meg osv., og var brysk og aggressiv, vil jeg si, han ble vel distriktsjef i Binders.

Mormora mi sa da hu levde, (hu døde ifjor sommer), at hu var fra Gjedde-familien i Danmark, etter en Anders Christensen Gjedde og hans datter Maren Gjedde, men jeg klarer ikke å spore de tilbake til Ove Gjedde, og Rigsarkivet i Danmark sier at den slekten er utdødd.


Så min mormor var kanskje etter noen falske Gjedder?

Kanskje Tybring-Gjedde har tulla med meg, pga. noe med dette?

Du fabla jo om å dra til Las Vegas med faren min, og dere skulle ha hvite dresser, sa du.


Er dette Svelvik-mafian, med hvite hus og kristen mafia/ku klux klan/korsfarere/johanitterordenen?

Hvem vet.

Mer da.

Jo, på den russekroa, i Drammen, hvor du sa du hadde fått nøkkelen til Hege Rønjom, så satt alle Svelvik-folka inne på et rom, og jeg ble bedt inn der.


Line Nilsen osv. satt der.

Hvorfor ble jeg bedt inn der da, ingen sa noe der mener jeg.

Men men.

Mer da.

Jo, hu dama di da, Monika Nebel, hu fikk jo livmorsbetennelse, samtidig som du fikk vridning i pungen, sa du i bilen til faren min.


Hu gikk jo på samme skole som meg, og jeg så henne sittende på en pute, på Cafe Risto, og jeg spurte hva som var galt.

Hva dreiv dere med egentlig da?

Det her var skoleåret 1988/89.


Men men.

Det var sikkert mer og.

Jo, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe dem kaller 'mafian', i Oslo, er det noe med deg eller?

Hm.


Mer da.

Jo, du får unnskylde at det blir mye spørsmål.

Jeg har en blogg jeg skriver noe lignende av memarer på, for å prøve å finne ut hva som foregår.


Dere hadde ei jente i Sande som dere pulte i rompa, sa søstra mi, skoleåret 1988/89.

Hvem var det da?

Mer da.

Jo, dere var ikke noe snille mot henne sa søstra mi.


Du kjøpte six-pack med øl, for søstra mi, som var 17 det skoleåret vel.

Haldis har noe johanitterorden i slekta, er Pia det og, er dere i noe korsfarer-mafia?

Hm.


Jeg mener, er min mormor noe lignende, vet du noe om det.

Og søstra mi?

Men men.

Du ble kanskje sur, siden jeg intervjua deg for skoleavisa, da jeg gikk i 3. eller 4. klasse vel?


Om Donald Duck-lekene, som du var med i.

Kula i kulestøt veide 3 kg, var det ikke det?

Men men.

Så du tuller kanskje med meg, pga. det intervjuet?


Er det noe sånt som foregår, lurte jeg.

Gratulerer med direktør-karriære uansett.

Beklager at det ble mye spørsmål

Mvh.

Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter