Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. mars 2010

Det var ikke hun Cathrine Gran heller. Men noen søkte på noe sånt som 'Cathrine Gran johncons', for noen dager siden, på Google, og det var fra Spania




Google Mail - Re: Cathrine Gran fra Stavern? (eribsskog@gmail.com)










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Cathrine Gran fra Stavern? (eribsskog@gmail.com)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Mar 14, 2010 at 3:21 PM




To:
Helle Cathrine Gran <hellecath@yahoo.com>






Hei,

det går bra!

Jeg så at noen søkte på Google, på navnet hennes, fra Spania faktisk, for noen dager siden, så det kan være at hun har emigrert dit.

Jeg har et sånn tracking-cookie program på bloggen, og da kan man noen ganger se hva folk søker etter, i Google osv.


Sånne 'elektroniske spor', som det heter.

Men mange takk for svar uansett, og lykke til med hestene! :)

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/3/14 Helle Cathrine Gran <hellecath@yahoo.com>

Hei!

Jeg bor i Horten kommune. Flyttet hit fra Ålesund. Kjenner ingen Karen Ribsskog, så du blander meg nok med noen andre. Beklager!


Mvh.
Helle C. Gran


--- On Sat, 3/13/10, eribsskog(at)gmail.com via finn.no <noreply@finn.no> wrote:


From: eribsskog(at)gmail.com via finn.no <noreply@finn.no>

Subject: Cathrine Gran fra Stavern? (eribsskog@gmail.com)
To: hellecath@yahoo.com
Date: Saturday, March 13, 2010, 4:47 PM

























FINN






















Hei!



FINN.no har sendt deg en melding på vegne av eribsskog@gmail.com






Hei,

er det Cathrine Gran som bodde i et stor, hvitt hus i Stavern, på 70-tallet?

Og som har en mor som var venninne med min mor, Karen Ribsskog?

Moren min døde i 1999, og jeg prøver å finne ut mer om hvorfor hun flytta så mye rundt på Østlandet, og var så opprørt, da hun kom hjem fra ferie i London, og søstra mi og meg, var på besøk hos dere i Stavern mens mora vår var på ferie da.


På forhånd takk for eventuelt svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog


Hilsen
Erik Ribsskog


Henvendelsen gjelder annonsen 20799556.



Advarsel: Det har blitt sendt ut falske e-poster i FINNs navn, hvor du blir bedt om å oppgi kontoinformasjon, kredittkortopplysninger eller passord. FINN vil aldri be deg oppgi denne typen informasjon via e-post, og vi anbefaler at du ikke klikker pý lenker i slike e-poster. Se eksempler på falske e-poster her.



Med vennlig hilsen


FINN.no AS

www.finn.no









Avsenders IP-adresse:86.136.130.23
sø 14. mar 2010 01:47:04

(eribsskog@gmail.com)










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter