Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. mars 2010

Det værste min stesøster har gjort, det var visst å ha sex på et glassbord som knuste, for å så å fortsette på soverommet mens blodet spruta av gutten

sex på stuebordet

PS.

Da stesøstra mi fortalte det her.

(Det var like etter at jeg var ferdig med militæret, sommeren 1993, da hu var 20 år, og bodde ved Terningen matcafe, i Oslo, nederst i Maridalsveien).

Da sa jeg bare, 'har du hørt om seng, eller', når jeg hørte hu fortalte det, at hu hadde hatt sex på salongbordet, sånn at glassplata oppå bordet knuste.

Så hadde det vært masse blod i senga, for han gutten hadde skjært seg da, på det knuste glasset.

Men han ville ikke gå på legevakta, han ville fortsette på soverommet.

Jeg ville ikke gå for mye i detalj om det her, siden Christell var nesten som stesøstra mi, og vi pleide ikke å omgås så mye, på den her tida.

Så det bare smalt fra meg, om hu hadde hørt om 'seng'.

Men men.

Så jeg veit ikke hvor ofte hu gjorde sånne ting.

Eller hvorfor hu fortalte om det her, foran en hel gjeng med venner og meg og søstra mi da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg syntes også det var litt rart, at ingen syntes det var fælt at hu Christell hadde jobba på strippebar i Australia.

Det syntes jeg var litt fælt egentlig.

Men men.

PS 3.

Det virker kanskje litt slemt å ha sånne her avstemninger.

Men jeg prøver å finne ut hva som foregår, siden jeg blir tullet med.

Så jeg prøver å finne ut hvem jeg kan stole på.

Og sånne her ting, det skjer kanskje en ting et år, og en annen ting neste år.

Så det er ikke så lett for meg, å huske hvem som oppfører seg bra og dårlig.

Men hvis jeg samler det sånn her da, så er det lettere for meg, å få oversikten.

Fordi, da kan jeg finne argumenter, for hvorfor jeg gjør og sånn og sånn, så har jeg mer handlefrihet.

Og dette er jo også som mine memoarer.

Og Christell var jo en av hovedpersonene i livet mitt, på 80-tallet.

Og hun er et slags mysterium.

For er hun søsteren min, eller stesøsteren min eller er hun bare en uvanlig jente fra Bergeråsen.

For hun er rar.

En gang fikk hun en småjente, må jeg si, til å ta av seg buksa, på Bergeråsen, på en lekeplass, i Havnehagen, nesten oppe ved der Havnehagen møter Olleveien, (i svingen før de veiene møtes, så lå det en lekeplass, ihvertfall på 80-tallet).

En gang jeg tilfeldigvis gikk forbi.

Og jeg prøvde å skjønne hva som skjedde.

Og jeg hadde jo Christell i slekta, så jeg gikk jo bort til de.

Og da fikk Christell ei veldig ung, lyshåra jente vel, til å ta av seg bentøyet.

Så hva det var om, det veit jeg ikke.

Men jeg prøvde å skjønne hva Christell dreiv med.

Jeg var ikke så gammel selv, jeg var kanskje 12 år eller noe.

Og Christell 10 år da.

Og hu jenta kanskje 8 år.

Hvem vet.

Men jeg ba henne ta på seg buksa igjen, for jeg hadde jo mye slekt på Bergeråsen, og besteforeldre på Sand, like ved, så jeg kunne jo ikke hjelpe Christell, med å drive å tulle sånn.

(Selv om jeg kanskje var litt betatt av Christell noen ganger, siden hun var en av de peneste jentene på Bergeråsen vel.

Så skjønte jeg det, at det greiene til Christell gikk for langt).

For hele slekta kunne jo få dårlig rykte av de greiene, som Christell holdt på med.

Så jeg ba hu jenta ta på seg buksa igjen.

Og jeg gikk aldri opp dit igjen, for jeg var redd at hu jenta og lillebroren hennes.

De ville nok blitt redd hvis jeg hadde gått opp dit igjen.

Så jeg holdt meg vekk derfra, for jeg skjønte at det som Christell dreiv på med der, det kunne det blitt skandale ut av.

Så jeg holdt meg mest i leiligheten i Leirfaret, og Havnehagen nedafor S-svingen, pluss veien bort til besteforeldrene mine på Sand da.

Og det var egentlig et ganske stort området, så jeg holdt meg litt unna den øvre delen av Bergeråsen etter det her.

Så sånn var det.

Men hvorfor Christell gjorde det her, og om hu plagde hu jenta noe mer, det veit jeg ikke.

Men Hans Martin klagde på at jeg bare satt hjemme.

Så kanskje Christell hjalp Hans Martin Fallan, med å prøve å få kontroll på hu jenta.

Også ville de skremme henne med meg.

Og så skulle Hans Martin trøste kanskje?

Hvem vet.

Man må nesten spørre Christell.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg kom på.

PS 4.

Det var selvfølgelig en del, som jeg glemte å ta med om, i den avstemningen om hva det værste Christell har gjort er, så jeg får prøve å lage en avstemning til, og så en finale.

Vi får se.

PS 5.

Christell ville jo ikke prate med meg om gamle dager.

Så jeg må nesten prøve å vrenge bevistheten min, og prøve å analysere alt som har foregått selv.

Så derfor finner jeg på noen ting som ser litt slemme ut da.

Men jeg har altså overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', og jeg vet at Christell har korsfarere i slekten, den såkalt johanitterordenen.

Så Christell er ikke en vanlig jente, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter