Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. mars 2010

En sånn fjott hos Telenor, (vil jeg kalle han), driver og 'fisler' i jobben sin




Google Mail - Trakassering på internett










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Trakassering på internett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 2, 2010 at 11:41 AM




To:
Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>






Hei,

du er på jordet.

Selv om det hadde vært guttestreker så blir det jo gæernt.

Det er jo misbruk det.

Da klarer ikke foreldrene å tøyle barna sine.


Så da burde du kanskje ringt foreldra?

Vanlig folk burde ikke være skyteskiver for guttestreker på nettet.

Da har foreldrene et ansvar mener jeg.

Internett er ikke et sted for barn, vil jeg si, foreldrene må følge med.


Noe som ikke har skjedd her.

Og dette er faktisk trakassering, for det er organisert fra mange, jeg har sendt lignende e-poster til Nextgentel og et selskap til.


Det er noen som kaller seg 'john_cons', og noen kaller ser 'johncons', så det er et lag som samarbeider om å plage da.

Men nå forlot jeg hele EF-net, fordi de ansvarlige der, lider av samme bortforklaringskompleks, som hos dere og hos Nextgentel, så det virker som at det kan være noe smittsomt.


Undernet og Dal-net virker mer seriøse.

Så kan guttene leke hos EF-net og Telenor.

Dere har jo en sånn blå leke som logo og, så da passer vel det.

God bedring.

Med hilsen


Erik Ribsskog


2010/3/2 Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>

Hei,



* Erik Ribsskog (Fri, Feb 12, 2010 at 22:49):



> Den understrekte linjen, er der deres abonnent stjeler nicket mitt.

> Jeg har brukt nicket john_cons/cons, på irc, i 13 år.



Å stjele noen nick vil jeg betegne som guttestreker, mer enn trakasering.



> Og deres abonnent, (med ip 80.212.156.219), er med i et organisert

> angrep på meg.

> Det er en hel gjeng, som tuller med meg, og kaller seg john_cons,

> johncons, john-cons, cons, osv.

> Dette er ikke folk jeg kjenner, så dette er ikke noen 'practical

> joke'.

> Dette er del av et angrep som har foregått mot meg, i tre dager nå, på

> ef-net, på irc.



Om du vil at det skal iverksettes tiltak må du komme opp med logger som

sier at de virkelig trakasserer deg. Vi kan desverre ikke bruke tid på å

reagere på slikt.



--

Winnie Lauritsen Lundby

Abuse Response Team

Telenor









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter