Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. mars 2010

Er Christell med i B-gjengen?

Jeg husker den jula, som søstra mi var gravid.

Det var jula 1994, må det ha vært.

Da ble jeg bedt til faren min og Haldis, i Drammen.

I vannsengbutikken, i Tordenskioldsgate, på julaften.

Og da lå jeg over hos Christell, av en eller annen grunn.

(Det var noe dem hadde bestemt i Drammen).

Hu bodde ut mot Konnerud der.

Søstra mi var hos bestemor Ingeborg, eller hos mora mi, på julaften, av en eller annen grunn.

Men søstra mi dukka opp der, 1. juledag.

Og jeg våkna jo på sofaen hos Christell, 1. juledag.

Og da var det to gutter der, fra Drammen, som hadde kjøpt VG og Dagbladet.

Hvis ikke det var 2. juledag da.

For jeg tror at jeg kanskje sov to dager, på den sofaen, for jeg husker at søstra mi var der, på 1. juledag middag.

Og Viggo Snoghøj/Snowhill, som da ennå ikke hadde flytta til USA, var der også.

Han bodde i Danmark da, tror jeg.

Og Jan Snoghøj, var der også, han bodde jo i Drammen selv, hvor han jobber som naturmedisiner.

Han bare angrep meg, uten grunn, og tok kvelertak, og jeg holdt på å slenge han over julebordet, men satt han ned igjen.

Det må ha vært 1. juledag, for jeg mener å huske at søstra mi var der, da vi tok taxi til Christell, (hvis ikke noen kjørte oss da).

Jeg var litt full, husker jeg.

Men Christell hadde en hel kameratgjeng og mange gjester, innom i jula.

De var som en gjeng da, så jeg følte meg litt utafor.

Christell lagde ikke mat, hun bare sa, 'kan vi ikke bestille pizza'.

Det var sånn at penger ikke var noe problem liksom.

Jeg lurer på om det her kan ha vært folk fra den samme Gulskogen-gjengen, som var i England en gang.

Da Øystein Andersen, tremenningen min, var med.

Med 'Eggemølleren', og dem.

Det tror jeg var en hvit mafia.

Og det tror jeg at B-gjengen i Oslo er og.

For den tigeren som står ved Oslo S, den tror jeg betyr den hvite/tiger-delen av jing og jang.

(Jeg skal finne en link til den bloggposten).

Så at Christell er i en 'hvit' mafia, det som i Oslo heter B-gjengen?

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er en link til den bloggposten hvor jeg prøver å forklare mer om at den tigeren som står utafor Oslo S, nok symboliserer B-gjengen/den hvite delen, (dvs. tiger-delen), i Jing og Jang:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/den-tigeren-der-den-er-noe-slags-symbol.html

PS 2.

Og jeg lurer også på om Khaldoon, fra Bjørndal, i Oslo, er med i B-gjengen.

Fordi Khaldoon, han gikk med hvit t-skjorte, husker jeg, med hvit tennisskjorte utapå.

Og det ble så mye hvitt, at jeg lurer på om han var i noe hvit mafia.

Han spurte meg også en gang, som jeg hjalp han med noe PC-greier, om hvem B-gjengen var, om det var de som gikk med gele i håret, spurte han meg.

Jeg svarte vel ikke noe, for jeg visste ikke så godt hvem de var.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Men men.

PS 3.

Og Gezim, fra Bjørndal, han var vel fra Albania.

Og 'Alba', det betyr jo hvit.

Så kanskje den albanske mafiaen, også er hvit da.

Og Ku Klux Klan er jo også hvit.

Så at hvit egentlig er sionistene/jødene/de neo-konservative eller ku klux klan eller George Bush & Co. i USA ca?

Altså illuminati/Bilderberg-group.

Noe sånt.

Også er kanskje A-gjengen de svarte?

Som drage/sort-siden i jing og jang-tegningen, som jeg skal finne fram.

Altså, vikingene, hadde jo også drage-motivet.

Så at de var djeveldyrkere da, antagelig.

Hvem vet.

Ihverfall noen av dem, kanskje ikke alle.

Men at det er noe krig mellom svart og hvit, som herjer Norge, og vanlige norske, som ikke er kristne/hvite, eller svarte/djeveldyrkere, de ligger tynt ann.

Sånn som skjer med meg, at politiet ikke gir meg mine rettigheter, for de er så opptatt av denne krigen mellom a-gjengen/svart og b-gjengen/hvitt da.

Eller hvordan det henger sammen.

Men alt er ikke bare svart/hvitt, politiet.

Folk som ikke er i svart/hvitt-mafianene må få rettighetene sine de og, synes jeg.

Men politiet har vel levd seg for mye inn i denne verdenen, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Her er mer om dette:

asian_Dragon_and_ying_yang

PS 4.

Her kan man se at artisten Aina Negaard kjenner Christell:

apartheid i familien

http://www.facebook.com/pages/Aina-Negaard-Band/76901813285?ref=nf

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter