Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. mars 2010

Flashback til skoleåret 1984/85

Dette skoleåret gikk jeg i åttende klasse.

Og jeg husker at det var dette året, siden stesøstra mi Christell, gikk i sjette klasse, (siden hu prata om rektor Borgen, som var rektor på barneskolen).

Jeg var satt til å bo aleine i Leirfaret.

Mens faren min bodde nede hos Haldis Humblen og hennes datter Christell og hennes sønn Jan.

Jeg var ensom, så jeg gikk noen ganger ned til Haldis.

Men ikke så ofte, kanskje en gang i året, eller to ganger i året.

(Oftest gikk jeg bort på Sand, til farmora mi, hvor jeg også spiste middag).

Og da sa Christell, med en opprørt tone, når hun så meg der, i 1984/85.

At rektor Borgen hadde gått inn i garderoben deres, og at Annika hadde løpt foran han, og vifta med puppene sine.

Jenter har ofte vanskeligheter med å snakke direkte.

At de har et slags 'feighets-gen' eller 'hore-gen', eller hva man skal kalle det.

Det er skrevet bøker om dette, som heter 'Kvinner er fra Venus og menn er fra Mars'.

Og her tror jeg at Christell brukte Venus-språket.

Nå skal jeg prøve å oversette det Christell sa til norsk.

Venus/Christell-språk: 'Borgen gikk inn i (6. klasse) garderoben vår'.

Norsk: Menn i 30-40 åra liker å se på jenter i 12-års alderen.

Venus/Christell-språk: 'Annika løp foran Borgen og vifta med puppa'.

Norsk: Jenter i 12-års alderen er seksuelt modne, og liker at menn i 30-40 års alderen ser på dem.

Så det Christell egentlig sa, det var at hu og faren min hadde et seksuelt forhold.

Og at hun ikke likte at jeg gikk ned dit.

Men jeg hadde bodd hos mora mi i Larvik, og mora mi var ikke bra, hu var stadig hysterisk og streng og ganske slem.

Så jeg var egentlig ikke helt rolig, da jeg flytta til Bergeråsen.

Så jeg kunne ha trengt å sluppet å bo alene, fra jeg var ni år.

Så jeg syntes ikke at det var så hyggelig da, å bo alene.

Og hva skulle de med meg?

Jo, jeg tror at enkelte nok kan se det, hvis ei jente blir brukt som hore.

Så de trengte nok noen å skylde på.

Så faren min brukte stesøstra mi som hore, og de har antagelig skyldt på meg etterpå, vil jeg tippe.

Og derfor får ikke jeg rettighetene mine, osv.

Så sånn er nok det.

Så Christell burde kanskje vurdere å skifte navn til Christell Lolita Humblen, vil jeg si.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter