Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. mars 2010

Her kan man se det, at Espen Tokerud, kaptein/trener IT-akademiet, (og kamerat av Magne Winnem fra Gjerde VGS.), også er noe innen japansk litteratur

espen tokerud it akademiet

http://www.facebook.com/profile.php?id=717330147&ref=search&sid=1059338080.2805613946..1

PS.

Det blir litt som min morfars fetter, komponisten Arne Dørmusgaard, vil jeg si.

Han drev også mye med østlig litteratur, og oversatte østlig litteratur til norsk.

Er dette snakk om taoister, lurer jeg.

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg sendte en Facebook-melding til Espen Tokerud:

espen tokerud facebook melding

PS 3.

Her ser man at Espen Tokerud kjenner en Erik Andersen.

Er det han Erik Andersen som var troppsjefen min i HV tro, og som ringte meg og nesten mobba meg, da han skulle invitere meg til HV julebordet?

Mens det regna noe fryktelig, mens jeg kjørte.

Hm.

Mordførsøk?

Her er mer om dette:

espen tokerud kjenner espen andersen

PS 4.

Her ser man at Espen Tokerud også kjenner Kjetil Furuseth, som jobba som låseansvarlig under meg, på Rimi Langhus, da jeg var butikksjef der, i 2001 og 2002.

Det var jeg som fikk de til å bli kjent, for jeg spurte Kjetil om han ville bli med å spille, for IT-akademiet.

For Magne Winnem hadde fortalt meg at IT-akademiet, (hvor han jobbet da), mangla folk.

Så sånn er det.

Kjetil Furuseth jobba også på KRIK, på Langhus, en kristen organisasjon, hvor han var som en fritidsklubb-leder, eller noe, vel.

Noe sånt.

Da Kjetil jobba på Rimi Langhus, var han glattbarbert og 'streit', men nå har han noen dagers skjegg osv.

Men men.

Kjetil er visst butikksjef i Rimi nå, i Pilestredet, tror jeg.

Det var det noen felles kollegaer av oss, fra Rimi Langhus, som sa på Facebook, for et par år siden.

Så sånn var det.

Her er mer om dette:

espen tokerud kjenner kjetil furuseth fra rimi langhus

PS 5.

Fra Rimis julebord, på Youngstorget, i 2001, som vi på Rimi Langhus ble invitert til å være med på.

Av noen jeg ikke husker hvem var.

Så husker jeg det, at Kjetil Furuseth, han kjenner Kenneth, som var butikksjef før meg, på Rimi Kalbakken, i år 2000.

Jeg tror at han Kenneth kanskje kan være fra Kolbotn, (for han jobba vel der tror jeg), som er ut mot Langhus og Ski da, langs Mosseveien.

Og han Kenneth, han ble jeg forskjellsbehandla fra, i Rimi.

For han fikk mye mer lønn enn meg, enda han var yngre og hadde jobba færre år i Rimi.

Men Kenneth hadde en spesialavtale, med regionsjef Jon Bekkevoll, som nå jobber som distriktsjef i Binders.

Dette sa Anne Neteland, mens jeg jobbet på Rimi Kalbakken.

Og han Kenneth, han fikk også dekket room-service regninga, av Rimi, fra Rimi-seminaret, som var hver høst, oppe på fjellet ved Geilo, Storefjell vel.

Så det var tydelig at det var et slags apartheid, i Rimi.

Noen butikksjefer, var 'likere' enn andre, vil jeg si.

Så sånn var nok det

For jeg kunne bare drømme om det samme, jeg hadde nok fått sparken da, hvis jeg hadde gitt en room-service regning, fra seminar på Storefjell, til min distriktsjef.

Så sånn er nok det.

PS 6.

Kan dette være noe japansk nettverk, som tulla med meg i Rimi og i HV, og på nettet?

Er de kanskje sure på min slektning Arne Dørumsgaard, som var min morfars fetter?

For jeg har lest det, at noen norske japan-fan, ikke likte hans oversettelser av østlig litteratur.

Kan det være at noen har lagt meg for hat, fordi han oversatte japansk og østlig litteratur til norsk.

Også har de funnet ut at jeg er i slekta hans, også tar de hevn mot meg, fordi de ikke likte Arne Dørumgsaards oversettelser?

Er det dette som foregår?

Enda jeg aldri har møtt, (og nesten aldri tidligere hørt om), Arne Dørumsgaard.

Hvem vet.

Noe er det nok ihvertfall.

Er dette den japanske yakuzaens norske utgave?

Magne Winnem, lånte meg flere bøker om blant annet en Sony-sjef osv.

Og om en Pepsi-sjef.

Er Winnem, Tokerud og Erik Andersen fra HV osv.

Er disse i den norske utgaven av den japanske yakuzaen?

Dette kan isåfall stemme med at jeg husker at Winnem hadde mange tøffe kamerater.

Som satt opp plott mot meg, den nyttårsaftenen jeg var i militæret, på the Scotsman i Oslo vel.

Jeg lurer fælt ihverfall.

Vi får se.

Det kan forresten også stemme med at det virker som at det er masse japanske jenter som ser på Facebook-sida mi hele tida.

Jeg skal finne en link.

Her er den linken:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/jeg-lurer-pa-om-de-her-er-folk-som-har.html

PS 7.

Jeg sendte en ny Facebook-melding, til han slektningen min, Terje Dørumsgaard, om dette:

facebook melding terje dørumsgaard

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter