Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. mars 2010

Jeg fikk en bekreftelse på anmeldt forhold, fra Spesialenheten. Jeg må finne ut hvilken sak det var, for jeg har sendt så mange anmeldelser dit

img012

PS.

Det var visst at Oslopolitiet brukte tullenavn.

Det blir spennende å se hva de finner ut for noe.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er en link til den aktuelle anmeldelsen:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/jeg-anmeldte-oslopolitiet-til.html

PS 3.

Jeg sendte en oppdatering til Spesialenheten:




Google Mail - Vedrørende anmeldelse med Deres ref. 10167613 193/10-123










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedrørende anmeldelse med Deres ref. 10167613 193/10-123











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 16, 2010 at 6:12 PM




To:
post@spesialenheten.no






Hei,

jeg mottok bekreftelse på anmeldt forhold, fra dere, idag.

Dette var om at Oslopolitiet har brukt 'tullenavn', virker det som.

En annen ting jeg kom på i den forbindelse, var at jeg har vært i kontakt med en politibetjent der, ved navn Baard Berge.


Dette var vel ifjor.

Og i år, så sendte jeg e-post hans e-post adresse, og da fikk jeg feilmelding, at denne e-post adressen ikke fantes.

Han var også ved Oslopolitiet.

Det kan jo kanskje være at disse har begynt i et annet distrikt da?


Jeg har sent e-post til den generelle e-post adressen for Oslopolitiet, angående hvorfor e-post adressen til Berge ikke virker, men jeg har ikke fått noe svar.

Jeg kunne jo ringt om han og, men det har vært så mye krøll med politiet i Oslo, synes jeg, så jeg kvier meg nesten litt for å ringe.


Og denne saken ble jo tatt med han andre som jeg anmeldte for tullenavn, 6. mars.

Så dette er samme sak, det er derfor jeg ikke ringte dem om Berge.

Bare for å ta en oppdatering, to e-post adresser har slutta å virke hos Oslopolitiet, Baard Berge sin, og den jeg nevnte i anmeldelsen fra 6. mars.


Og når jeg ringer Oslopolitiet, så sier som nevnt i anmeldelsen fra 6. mars, at vedkommende ikke jobber hos dem.

(Men hvis han nettopp hadde slutta, så burde de vel ha sagt fra om det?)


Så dette kan være folk som har blitt omplassert i politiet, hva vet jeg?

Bare som en oppdatering.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter