Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. mars 2010

Jeg fikk en ny e-post fra Facebook. De har visst gjenåpnet kontoen min der. Vi får se




Google Mail - Re: Appeal: Why have disabeled my Facebook-account please?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Appeal: Why have disabeled my Facebook-account please?











The Facebook Team
<appeals+yvvqngq@support.facebook.com>



Mon, Mar 29, 2010 at 10:34 PM




Reply-To:
The Facebook Team <appeals+yvvqngq@support.facebook.com>


To:
eribsskog@gmail.com






Hi Erik,



Your account was suspended because Facebook's security systems detected behavior that could be associated with fake accounts, or that could be considered annoying or abusive by other people on Facebook.



Please review the guidelines below to prevent your personal account from being disabled for abusive behavior:



• Do not use the site to contact strangers through Inbox messages or friend requests.

• Do not use the site to directly solicit others for dating or business purposes.

• Do not provide false information (i.e., fake name or date of birth) on your account.



After reviewing your situation, your account has been reactivated and you should now be able to log in. For technical and security reasons, we are unable to provide further details regarding this warning.



For more information on conduct prohibited by Facebook, please read our Statement of Rights and Responsibilities, which can be accessed by clicking the "Terms" link at the bottom of any Facebook page.



Thanks for your understanding,



Jill

User Operations

Facebook







-----Original Message to Facebook-----

From: Erik Ribsskog (eribsskog@gmail.com)

To: The Facebook Team

Subject: Appeal: Why have disabeled my Facebook-account please?



Hi,



my name is Erik Ribsskog, born 25/7/70, with login e-mail address:

eribsskog@gmail.com.



Why have disabled my account please?



Is this some CIA/sionist-stuff?



Regards,



Erik Ribsskog

-----End Original Message to Facebook-----









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter