Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. mars 2010

Jeg kontakta han som er direktør for Grans bryggeri, for mora mi kjente søstra hans, var det vel




Google Mail - Søster som var venninne av Karen Ribsskog?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Søster som var venninne av Karen Ribsskog?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Mar 7, 2010 at 8:01 PM




To:
morten@grans.no






Hei,

jeg er sønn av Karen Ribsskog, som flyttet til Larvik, i 1973, var det vel.

Og hun hadde ei venninne, i Stavern, som het Gran.

Og hu hadde en datter, på min alder, (jeg er født i 1970), som het Katrine.


Min søster Pia, (som jeg ikke har noe mer med å gjøre nå), og jeg, vi bodde hos hun Gran i Stavern, når mora vår var på ferie i London.

Det var vel to ganger vi bodde i Stavern, tror jeg, ihvertfall en gang, på ca. en uke.


Men jeg skulle ha spurt noe spørsmål, for mora mi var liksom opprørt, når hu kom tilbake fra London, husker jeg.

Og mora mi havna jo på sinnsykehus osv., og jeg var jo bare 5-6 år, på den her tida, så jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde.


Og hun skal visst ha vært søstra di, hu Gran, i Stavern.

Så jeg lurte på om du veit hva hu heter igjen, og om hu har noe e-post adresse eventuelt?

På forhånd takk for eventuell hjelp.


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter