Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. mars 2010

Jeg sendte en klage på Slettmeg.no til Datatilsynet




Google Mail - Klage på Slettmeg.no/Fwd: Hat-blogger










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Slettmeg.no/Fwd: Hat-blogger











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 16, 2010 at 1:17 PM




To:
postkasse@datatilsynet.no






Hei,

Slettmeg.no gjør seg til en part, vil jeg si.

Jeg vil bare ha råd om hvordan jeg skal få slettet hat-blogger mot meg.

Og de begynner å oppføre seg som om de er mora mi.


Er det ikke mulig å få et råd uten å bli patrionisert, og uten at staten skal bli usakelig?

Jeg blir skikkelig irritert av sånn behandling.

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/3/16
Subject: Re: Hat-blogger
To: hjelp <Hjelp@slettmeg.no>


Hei,

det her syntes jeg hørtes latterlig ut at dere skal blande saker på denne måten.


Det blir jo bare griseri.

God bedring i kommunist-Norge.

Klarer ikke å være saklige engang.


Fy faen!

Erik Ribsskog


2010/3/16 hjelp <Hjelp@slettmeg.no>






Hei,



Vi har mottatt din henvendelse angående blogger og grupper
rettet mot din person. Dette er en komplisert sak da disse gruppene og
nettsidene baserer seg i stor grad på publiseringer du har gjort på andre
privatpersoner. Vi har unektelig mottatt noen henvendelser på bakgrunn av din
blogg og de publiseringer du gjør der fra personer som føler seg svært krenket
over publiseringer du har lagt ut. Spesielt gjelder dette det at du legger ut
private samtaler som ofte inneholder sensitive opplysninger fra samtaler og
kommunikasjon du har hatt med andre.



Jeg vil anbefale at du tenker gjennom det du gjør, hva du legger
ut av materiale og ser om du bør ha en opprydning på din blogg. Etter det jeg
kan se er det mye av det du har lagt ut som har liten interesse for andre enn
deg selv og de du kommuniserer med, og det bør og skal da ikke legges ut
offentlig på denne måten.



Når du har ryddet opp i din blogg og slettet de poster som behandler
andres personopplysninger unødig, så vil du kunne sende henvendelse til de
grupper som er opprettet mot deg. De vil da kanskje si seg villige til å slette
sine opplysninger. På den måten dette foregår i dag så er en inne i en svært
uheldig sirkel som krever mye ressurser hos politiet, nettjenestenes
supportavdelinger og det offentlige og som ikke gagner noen parter.



Mvh,


Slettmeg.no














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter