Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. mars 2010

Jeg sendte en ny e-post til Aktiv Kapital




Google Mail - SV: Anmerkning i kredittregister










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Anmerkning i kredittregister











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Mar 18, 2010 at 2:44 PM




To:
Kundeservice@aktivkapital.no






Hei,

ja, men har jeg ikke sagt til dere at jeg bor i England da?

Dere kan ikke kontakte meg på post, for den havner hos slekta mi i Norge som ikke sender posten videre til meg.


Mvh.

Erik Ribsskog

Adresse:

Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool
GB-L2 2AE
Storbritannia



2010/3/18 <Kundeservice@aktivkapital.no>



Hei,



Kan ikke se at du har vært i kontakt med
oss siden 2007. Siden den gang har vi sendt deg mange brev uten å fått noen
respons.


Betalingsanmerkninger er gått på i
forbindelse med dom som ble avsagt i Forliksrådet.



Med vennlig hilsen,




Kundeservice

Kundekonsulent

kundeservice@aktivkapital.no



Aktiv Kapital

Postboks 6426 Etterstad


0605 Oslo

Tel +47 22915700, Fax +47 85029280

www.aktivkapital.no








Fra: Ida Halvorseth

Sendt: 18. mars 2010 08:32

Til: Kundeservice@aktivkapital.no

Emne: VS: Anmerkning i
kredittregister











Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 17. mars 2010 18:03

Til:
101400-AktivKapital@aktivkapital.no

Emne: Anmerkning i kredittregister




Hei,






jeg fikk et brev fra Lindorff Inkasso idag, med en kopi av
kredittforespørsel.






Der står det en anmerkning fra Aktiv Kapital, fra 23.11.2009, på 10.155.







Men jeg har vel gitt beskjed til alle mine kreditorer at jeg skal ordne
med gjelden, gjennom gjeldsrådgiver i Larvik kommune, når jeg får meg en fast
jobb, (jeg er arbeidsledig i England), som jeg har avtalt med Larvik kommune,
at da skal jeg få gjeldsrådgiver hos dem.






I mellomtiden, så er det ikke noe jeg kan gjøre, for jeg lever på engelsk
arbeidsledighetstrygd, og jeg har ikke noe formue, og har nok med å betale med
å betale mine vanlige regninger, (jeg er på budsjett i samarbeid med CCCS, her
i England).






Så jeg mener at dere skal ha fått beskjed om dette, så jeg synes det er rart at
dere gir meg anmerkning i kredittregisteret, så jeg ønsker gjerne å klage litt
på dette.






Mvh.



Erik Ribsskog













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter