Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. mars 2010

Jeg sendte en ny e-post til Learn Direct




Google Mail - Re: Courses in Customer Service or Business and Administration










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Courses in Customer Service or Business and Administration











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Mar 11, 2010 at 1:42 PM




To:
Dawn Brown <dbrown@connectinternetsolutions.com>






Hi,

ok, I just thought I'd try to get out of the flat a bit, since I'm unemployed.

I think on the leaflet it looks like these courses are for unemployed people.


It just says that they are available, but it doesn't say one needs to have job.

It's like people are being lured by the leaflet.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



On Thu, Mar 11, 2010 at 1:09 PM, Dawn Brown <dbrown@connectinternetsolutions.com> wrote:


Hi Erik,

The NVQ in customer service is a vocational programme that has assessment in the work place involved and the awarding bodies insist on this. There are Customer Service courses, which are different altogether, they are bite size courses which are online. Depending on your eligibility they may of no cost.


Regards
Dawn





From: Erik Ribsskog

To: liverpool@connectinternetsolutions.com

Sent: Thu Mar 11 10:48:20 2010
Subject: Courses in Customer Service or Business and Administration


Hi,

I was at Learn Direct, in Liverpool Central Library today, and spoke with Veronica.

I was told that one had to have a job, to take the courses in Customer Service or Business and Administration, level 2.


But, on the leaflet, that was on the Jobcentre, it says that these are courses to help you improve your job prospects.

I don't get this to add up.

Surely it isn't right that I have to have a job to get to take these courses?


Thanks in advance for any reply!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter